معرفی و دانلود کتاب روز بهترین سبزی شدن

عکس جلد کتاب روز بهترین سبزی شدن
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روز بهترین سبزی شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روز بهترین سبزی شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روز بهترین سبزی شدن

یعنی امروز چه کسی در باغچه‌ی سبزیجات برنده‌ی مسابقه‌ی سبزی برتر می‌شود؟ کتاب روز بهترین سبزی شدن، قصه‌ای کوتاه و بامزه به قلم پریسا شمس، نویسنده‌ی دنیای کودکان است. در این قسمت از سری داستانی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه، قرار است در میدان اصلی باغچه‌ی سبزیجات جمع شویم و ببینیم چه کسی می‌تواند این جایزه‌ی بزرگ و مهم را از آن خود کند!

درباره‌‌ی کتاب روز بهترین سبزی شدن

امروز یکی از آن روز‌های خاص و هیجان‌انگیز در باغچه‌ی سبزیجات است. پریسا شمس، قصه‌نویس کودکان در قسمت دیگری از سری ماجراهای خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه، یعنی کتاب روز بهترین سبزی شدن، خوانندگان کوچک خود را به تماشای یک مسابقه‌ی ویژه دعوت می‌کند. الهه جوانمرد، تصویرگر خوب کتاب‌ نیز قرار است با نقاشی‌های زیبا و دیدنی خود همراه ما باشد. باغچه‌ی کوچک سبزیجات داستان ما، جشن‌ها و مناسب‌های زیادی دارد. کافی‌ست تقویم مخصوص باغچه را ورق بزنید تا با مراسم‌های مختلف آن آشنا شوید. امروز نیز وقتی بابابادمجون به سراغ تقویم باغچه می‌رود اسم یکی از همان روز‌های مهم به چشمش می‌خورد: روز بهترین سبزی شدن. کسی نیست که در این باغچه‌ی دوست‌داشتنی، این روز مهم را نشناسد؛ روزی که همه‌ی سبزیجات، از گوجه و سیر گرفته تا بادمجان و پیازچه در میدان شهر جمع می‌شوند و برای انتخاب بهترین سبزی سال تصمیم می‌گیرند. تازه فقط این‌ها نیست. برنده‌ی مسابقه‌ی بهترین سبزی، یک جایزه‌ی فوق‌العاده هم دریافت می‌کند. تربچه‌ی نقلی ماجرا حسابی برای این روز ویژه ذوق و شوق دارد. او اولین‌بار است که در این مسابقه شرکت می‌کند؛ اما برای بردنده شدن در مسابقه‌ی سبزی برتر نیاز به کمک بیشتری دارد.

کتاب روز بهترین سبزی شدن یک داستان ساده و خواندنی برای کودکان اهل کتاب است. البته این قصه‌ی پرماجرا نکات آموختنی بسیاری نیز دارد. همه‌ی ما دوست داریم در کار‌ها بهترین باشیم و حتی گاهی برای رسیدن به جایگاه بهتر با هم مسابقه هم می‌دهیم. اما نکته‌ی مهم‌تر این است که بدانیم تک‌تک ما منحصر‌به‌فرد و یگانه هستیم و جدا از هر رقابت یا مقایسه‌ای می‌توانیم بهترینِ زندگی خود باشیم. بنابراین داستان روز بهترین سبزی شدن می‌تواند هم ساعات فراغت و سرگرمی خوانندگان کوچک خود را پر کند و هم به آن‌ها درس اعتماد‌به‌نفس و خوددوستی بیاموزد. این قصه‌ی خواندنی با تلاش‌های انتشارات پرنده آبی به دست شما رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه

«خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه» نام یک مجموعه داستان مصور برای کودکان به‌قلم نویسندگان مختلف دنیای ادبیات کودکان است. سازندگان این مجموعه‌ی آموزنده، با الهام از قصه‌های محلی ایرانی، روایت خود را در یک باغچه‌ی سبزیجات تعریف می‌کنند. شخصیت‌های اصلی این داستان‌ها همگی سبزیجاتی دوست‌داشتنی‌ هستند که در کنار یک‌دیگر قصه‌سرایی می‌کنند و ماجراهای بامزه و هیجان‌انگیز می‌آفرینند. همچنین نویسندگان در دل روایت هر قسمت از این مجموعه، یک موضوع مفید و آموزنده را به خوانندگان کوچک خود یادآوری می‌کنند. دوستی، شفقت و مهربانی، احترام به یک‌دیگر، توجه به مسئولیت‌ها، گرامی داشتن تفاوت‌ها و آشنایی بهتر با توانمندی‌ها، گوشه‌ای از موضوعات پرفایده‌ای‌ست که در این مجموعه دنبال می‌شود. «موش قهرمان»، «ورود ممنوع»، «نمره‌ی ما رو بده بریم» نام برخی از جلد‌های این مجموعه است. همچنین این سری داستان خواندنی با تلاش‌های انتشارات پرنده آبی - واحد کودک و نوجوان نشر علمی و فرهنگی - به دست کودکان می‌رسد.

کتاب روز بهترین سبزی شدن برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان 4 تا 8 ساله‌ی دنیای کتاب، همراه با ماجرای دلنشین و پرکشش این اثر اوقات مفرحی تجربه می‌کنند.

در بخشی از کتاب روز بهترین سبزی شدن می‌خوانیم

پیازچه و تربچه که اصلا شبیه خوشگل‌ترین و جذاب‌ترین سبزی باغچه نشده بودند به هم نگاهی کردند و گفتند: «نه! نه! محاله که ما جایزه‌ی بهترین سبزی رو ببریم.»

اینجا بود که پیازچه بازهم مشغول فکر کردن شد و کاکل نقره‌ای‌اش را خاراند و گفت: :دیریدیم! فهمیدم! باید دوباره بریم سراغ کتاب قدیمی بهترین سبزی‌ها.» چند لحظه بعد پیازچه و تربچه بازهم نشسته بودند و کتاب بهترین سبزی‌ها را ورق می‌زدند. صفحه‌ی بعدی هویج مک هویج عکس ریحون چشم‌بلا بود.

زیر عکس نوشته شده بود: «ریحون تربچه آهی از خوشحالی جیغ کشید و گفت: «من باید بشم مثل ریحون چشم‌بلا.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روز بهترین سبزی شدن
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-600-436-678-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روز بهترین سبزی شدن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب روز بهترین سبزی شدن

برای دریافت کتاب روز بهترین سبزی شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.