معرفی و دانلود کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت

عکس جلد کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت

کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت، اثری داستانی در حوزه‌ی ادبیات کودک به‌حساب می‌آید. پریسا شمس، نویسنده‌ی کتاب، مفاهیم انسانیِ ارزشمندی را در این اثر در قالب داستانی خواندنی و جذاب، گنجانده است. خواننده‌های کودکِ گروه سنی ب و ج، پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر با این واقعیت آشنا می‌شوند که نباید اجازه دهند فرازوفرودهای زندگی، روزگار آن‌ها را تلخ و سیاه کند و مانع دستیابی به آرزوهایشان بشود.

درباره‌ی کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت

کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت، داستانی کودکانه و آموزنده را در بر گرفته است. پریسا شمس، نویسنده‌ی کتاب، با قلمی جذاب و داستانی خواندنی، خواننده را در جریان مشکلاتی قرار می‌دهد که سر راه بعضی از کودکان قرار می‌گیرد. مهاجرت، کودکانِ کار، از دست دادن خانه‌و‌کاشانه‌، فوت والدین بر اثر جنگ‌های خانمان‌سوز و کمک به هم‌نوع، خمیرمایه‌ی اصلی موضوعِ داستان حلزون غمگینی که لاک نداشت را تشکیل می‌دهد. خواننده‌های کوچک این اثر داستانی، در کنار آشنایی با مشکلاتِ کودکانی که درگیر جنگ شده‌اند، با تاثیرهای مخرب جنگ بر زندگی انسان‌ها آشنا می‌شوند. این آشنایی، آن‌ها را با اهمیت کمک به هم‌نوع، آشنا می‌کند.

داستان کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت، ماجراهای حیوان‌هایی را در خود گنجانده که با مشکلات پیش‌بینی‌ نشده‌ای روبه‌رو شده‌اند. کودکان، داستان بچه حلزونی را مطالعه می‌کنند که مهاجرت کرده است. جلای وطن کردن برای این حلزون، گرفتاری‌های مختلفی را در ادامه‌ی قصه به‌ دنبال دارد. در کنار این حلزون، شخصیت‌های دیگری نیز در این کتاب حضور دارند. در این زمینه می‌توان به ماجراهای بامزه‌ی بچه کانگورویی اشاره کرد که دست‌فروشی می‌کند. سوسک کوچولویی هم در داستان این کتاب وجود دارد که با بریدن الگوی خیاطی، روزگار می‌گذراند. کلاغی که جادوجنبل بلد است، شخصیتی دیگر در این کتاب به‌حساب می‌آید که ماجرایی خواندنی و تاثیر‌گذار دارد. کودکان با مطالعه‌ی ماجراهای هر کدام از این موجودات بانمک و سختی‌کشیده،‌ دیدگاه جدیدی درباره‌ی مفاهیم انسانی پیدا می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت

پریسا شمس، نویسنده‌ی کتاب، برای نگارش این اثر از واژه‌ها و عبارت‌هایی بهره گرفته که برای کودکان، ‌خوش‌فهم و جذاب است. لحن روایی داستان نیز در این اثر بسیار صمیمی و نزدیک به زبان کودکان است. در نتیجه کودکان به‌راحتی با داستان حلزون غمگینی که لاک نداشت، ارتباط برقرار می‌کنند. این اثر در کنار سبکِ نگارشی خواندنی، تصویرهایی کودک‌پسند و تماشایی دارد. قرار گرفتن این تصویرها در کنار متنِ خواندنی کتاب، مطالعه‌ی این اثر را به تجربه‌ای مانگار در ذهن کودکان تبدیل می‌کند.

کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت را انتشارات پرنده آبی چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ داستان‌های بچه‌های آبی

کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت، بخشی از مجموعه‌ کتاب‌های داستان‌های بچه‌های آبی به‌حساب می‌آید. این مجموعه برای کودکانی با نیازهای خاص به رشته‌ی تحریر در آمده است. منظور از نیازهای خاص، کودکانی است که با مشکل‌ یا کمبودی در زندگی خود روبه‌رو شده‌اند. در این زمینه می‌توان به کودکان کار، کودکانی که از بیماری‌های خاص رنج می‌برند و کودکان تک‌والد اشاره کرد. تمامی داستان‌های این مجموعه کتاب‌ها در مکانی خیالی با نام جاده‌ی غان و سرو، اتفاق می‌افتد. نویسنده‌های کتاب‌های این مجموعه سعی دارند تا زندگی کودکان با نیازهای خاص را به‌گونه‌ای ملموس برای تمامی بچه‌ها روایت کنند.

کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی کودکانی که شرایط دشواری مانند جنگ، از دست دادن والدین و مهاجرت را تجربه کرده‌اند، مخاطب‌های اصلی کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی این کتاب برای دیگر کودکان علاقه‌مند به داستان‌های آموزنده و مفهومی در گروه سنی 6 تا 12 سال نیز خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت می‌خوانیم

زون‌جون خودش را کشاند زیر سایه‌ی برگی بازیگوش. جابو دمر خوابید روی شاخه تا بتواند چشم‌های حلزون بی‌لاک را بهتر ببیند. زون جون زل زد توی چشم‌های درشت و برجسته‌ی جابو. جابو چشمکی زد و گفت: بنگ. جابو هر وقت که می‌خواست بازی کند همین کار را می‌کرد؛ چشمک و بنگ. اما زون جون مچاله شد توی لاکی که نداشت. بدن کوچکش می‌لرزید. چرا ترسیدی؟ من فقط یه چشمک صدادار زدم. همه‌ی بچه‌های مدرسه وقتی می‌خوان بازی رو شروع کنن همین کار رو می‌کنن.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-600-436948-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت

برای دریافت کتاب حلزون غمگینی که لاک نداشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.