معرفی و دانلود کتاب کدوبوس گم و گور شده

عکس جلد کتاب کدوبوس گم و گور شده
قیمت:
۲۴۰۰۰ ۱۴,۴۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کدوبوس گم و گور شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کدوبوس گم و گور شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کدوبوس گم و گور شده

کسی خبر دارد کدوبوس کجاست؟ کتاب کدوبوس گم و گور شده، یک ماجرای خواندنی و سرگرم‌کننده است که به قلم نویسنده‌ی دنیای کودکان، پریسا شمس نوشته شده. تربچه‌ی کوچک و بازیگوش قرار است در این قسمت از مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه، به داد اهالی شهر برسد، چرا که مشکل بزرگی در شهر سبزیجات پیش آمده و گویی کدوبوس آب شده و رفته زیر زمین!

درباره‌ی کتاب کدوبوس گم و گور شده

شما می‌دانید اهالی باغچه‌ی سبزیجات، صبح‌ها چطور راهی محل کار می‌شوند؟ همان‌طور که آدم‌ها صبح‌ها از خواب ناز برمی‌خیزند و برای کار و تلاش از خانه‌ها بیرون می‌روند، اهالی کتاب کدوبوس گم و گور شده، نیز درست وقتی که تازه آفتاب مهربان به زمین سبز می‌تابد، کوله و کیف‌های خود را برمی‌دارند و به سراغ ایستگاه ایستگاه کدوبوس می‌روند و منتظر می‌مانند تا این اتوبوس کدویی بامزه از راه برسد. اما اگر یک روز از کدوبوس خبری نشود آن‌وقت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ پریسا شمس، نویسنده‌ی این قسمت از مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه، ماجرای این روز شلوغ و پراتفاق را برای ما تعریف می‌کند.

تربچه‌ی کوچک داستان، شش کلاه بامزه و رنگارنگ دارد. این کلاه‌ها را بابابادمجون مهربان به او هدیه داده و هر کلاه، برای یک شغل متفاوت است. در آن روز دل‌انگیز آفتابی، وقتی که تربچه‌ی نقلی طبق همیشه از خواب بیدار شد، فوری سراغ کمد لباس‌های خود رفت تا چشم‌بسته یک کلاه تازه برای خود انتخاب کند. شانس تربچه‌ی ماجرا، کلاهِ زردرنگ کارآگاهی است. او می‌داند که امروز قرار است در باغچه‌ی سبز معمای تازه‌ای رخ دهد؛ معمایی که شاید قفل آن فقط به دست کارآگاه کوچولوی داستان ما باز شود. پس وقتی که تربچه‌ی نقلی، ماجرای گم‌ شدن کدوبوس را می‌فهمد، فوراً برای کمک به اهالی باغچه دست‌به‌کار می‌شود.

کتاب کدوبوس گم و گور شده، داستانی کوتاه و آموزنده برای مخاطبان خردسال دنیای قصه‌هاست. ماجرای بامزه‌ی این کتاب در کنار تصویر‌گری‌های شاداب و رنگارنگ سمیه محمدی و امیر نجفی، می‌تواند شروع خوبی برای دوستی و آشنایی بچه‌ها با دنیای کتاب‌خوانی باشد. این قصه همچنین با تلاش‌های نشر پرنده‌ی آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی، به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه

«خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه» نام یک مجموعه داستان مصور برای کودکان به قلم نویسندگان مختلف دنیای ادبیات کودکان است. سازندگان این مجموعه‌ی آموزنده، با الهام از قصه‌های محلی ایرانی، روایت خود را در یک باغچه‌ی سبزیجات تعریف می‌کنند. شخصیت‌های اصلی این داستان‌ها همگی سبزیجاتی دوست‌داشتنی‌ هستند که در کنار یک‌دیگر قصه‌سرایی می‌کنند و ماجراهای بامزه و هیجان‌انگیز می‌آفرینند. همچنین نویسندگان در دل روایت هر قسمت از این مجموعه، یک موضوع مفید و آموزنده را برای خوانندگان کوچک خود یادآوری می‌کنند. دوستی، شفقت و مهربانی، احترام به یک‌دیگر، توجه به مسئولیت‌ها، گرامی داشتن تفاوت‌ها و آشنایی بهتر با توانمندی‌ها، گوشه‌ای از موضوعات پرفایده‌ای هستند که در این مجموعه دنبال می‌شود. «موش قهرمان»، «ورود ممنوع»، «نمره‌ی ما رو بده بریم» نام برخی از جلد‌های این مجموعه است. همچنین این سری داستان خواندنی با تلاش انتشارات پرنده آبی به دست کودکان می‌رسد.

کتاب کدوبوس گم و گور شده برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان 4 تا 8 ساله‌ی دنیای شیرین قصه‌ها، محو روایت و تصاویر دوست‌داشتنی این کتاب خواهند شد.

در بخشی از کتاب کدوبوس گم و گور شده می‌خوانیم

بابابادمجون توی رستورانش نشسته بود و مگس می‌پراند. یک مگس سبز سمج همیشه می‌آمد توی رستوران بابابادمجون و روی ظرف کودها می‌نشست. بابابادمجون هیچوقت از پس مگس برنمی‌آمد چون تا می‌خواست هیکل چاقش را تکان بدهد و مگس را بگیرد، مگس فرتی می‌پرید و روی یک ظرف دیگر می‌نشست. فقط تربچه نقلی بود که صبح به صبح می‌آمد به رستوران و با دوتا پرش از این‌ور به آن‌ور بال مگس مزاحم را می‌گرفت از رستوران بیرون می‌انداختش. بابابادمجون که خیس عرق شده بود نگاهی به ساعت کرد و با خودش گفت: «ظهر شد! پس چرا این تربچه نیومد؟»

بعد بند شلوارش را صاف کرد و رفت بیرون مغازه تا منتظر تربچه بشود. اما توی خیابان قیامت شده بود. همه‌ی سبزی‌ها در حال دویدن بودند و بعضی‌هایشان فریاد می‌زدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کدوبوس گم و گور شده
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-436-610-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ ۱۴,۴۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کدوبوس گم و گور شده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کدوبوس گم و گور شده

برای دریافت کتاب کدوبوس گم و گور شده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.