معرفی و دانلود کتاب روز خوب جینگولک بازی

عکس جلد کتاب روز خوب جینگولک بازی
قیمت:
۲۴۵۰۰ ۱۴,۷۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روز خوب جینگولک بازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روز خوب جینگولک بازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روز خوب جینگولک بازی

کتاب روز خوب جینگولک بازی نوشته‌ی پریسا شمس یکی دیگر از داستان‌های مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه! است که ماجرایی جذاب و خواندنی را با تصاویری بامزه و جالب برای کودکان روایت می‌کند. نویسنده در این داستان، درباره‌ی روز خوب جینگولک‌بازی و برنامه‌ای که تربچه و پیازچه برای این روز دارند، سخن می‌گوید و اهمیت تفریح و شادی را برای کودکان بیان می‌کند.

درباره‌ی کتاب روز خوب جینگولک‌بازی

کتاب روز خوب جینگولک‌بازی نوشته‌ی پریسا شمس، داستان روزی را تعریف می‌کند که افراد باغچه باید در آن به شادی و تفریح بپردازند. ماجرا از این قرار است که یک روز صبح، تربچه از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند که بابابادمجون یادداشتی برای او گذاشته و رفته سر کار. او نوشته است: تقویم را نگاه کن. تربچه به سراغ تقویم می‌رود و می‌بیند که امروز، روز خوب جینگولک‌بازی است. او خوشحال و شاد به سراغ پیازچه می‌رود که دارد تلاش می‌کند ریاضی بیاموزد، تا او را نیز با خود برای جینگولک‌بازی به باغچه ببرد.

داستان کتاب روز خوب جینگولک‌بازی، علاوه بر اینکه داستانی شاد و سرگرم‌کننده است، اهمیت تفریح و شادی را نیز برای کودک تبیین می‌کند. ضمن اینکه با خواندن این داستان، کودک خواهد فهمید که گرچه تفریح و شادی کاری لازم و ضروری است، اما برای خود زمان خاصی دارد. زبان این داستان ساده و کودکانه است و شیوه‌ی بیان آن نیز با نحوه‌ی تفکر کودکان هماهنگ و هم‌سوست. این مسائل به همراه تصاویر جذاب و رنگارنگ، باعث جذابیت و گیرایی کتاب و در نهایت، تأثیرگذاری آن خواهد شد.

کتاب روز خوب جینگولک‌بازی نوشته‌ی پریسا شمس، با تصویرگری غزاله بیگدلو با تلاش نشر پرنده آبی،‌ واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی فرهنگی، به انتشار رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه!

داستان‌های خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه! مجموعه‌ای 20 جلدی از انتشارات علمی فرهنگی هستند که با هدف پرورش ویژگی‌های مثبت در شخصیت کودکان طراحی شده‌اند. داستان‌های این مجموعه، در دنیایی به وسعت یک باغچه رخ می‌دهد. شخصیت‌های باغچه، سبزیجاتی‌اند که در آن حضور دارند و اغلب، تربچه و پیازچه شخصیت‌های اصلی داستان‌ها به‌شمار می‌روند. باغچه در این داستان‌ها همان جهان حقیقی است و سبزیجات مختلف، نقش انسان‌ها را به عهده گرفته‌اند. نویسندگان داستان‌های این مجموعه با رویکردی استعاری، موضوعات اخلاقی را در قالب داستان‌هایی که بین سبزیجات رخ می‌دهد، روایت می‌کنند. از دیگر کتاب‌های این مجموعه می‌توان به آثار زیر اشاره کرد:

  • کتاب بپا خواب نری رو ابرها، نوشته‌ی سمیرا قیومی و با تصویرگری غزاله بیگدلو؛
  • ورود ممنوع، نوشته‌ی سولماز خواجه‌وند و با تصویرگری غزاله بیگدلو؛
  • صبح که شد چی صدات کنم؟، نوشته‌ی معصومه یزدانی و با تصویرگریه سمیه محمد و امیر نجفی؛
  • دوست صمیمی من کیه؟، نوشته‌ی سولماز خواجه‌وند و با تصویرگری الهه جوانمرد.

کتاب روز خوب جینگولک‌بازی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب روز خوب جینگولک بازی می‌خوانیم

تربچه و پیازچه رفتند رستوران بابابادمجون. بابابادمجون توی رستوران سرگرم غذا پختن بود که تربچه و پیازچه سررسیدند و با خوشحالی فریاد زدند: «روز جینگولک‌بازی مبارک!»

بابابادمجون هم خندید و گفت: «روز جینگولک‌بازی شما هم مبارک.»

اما هنوز حرف بابابادمجون تمام نشده بود که بچه‌ها شروع کردند به خندیدن. حالا نخند و کی بخند. بابابادمجون اول کمی خندید اما بعد ساکت شد و با تعجب به آن‌ها نگاه کرد. تربچه و پیازچه دستشان را گذاشته بودند روی دلشان و قارت‌قارت می‌خندیدند و بابابادمجون را به هم نشان می‌دادند. بابابادمجون فکر کرد که شاید پیش‌بندش کج شده که بچه‌ها دارند بهش می‌خندند، برای همین هم پیش‌بندش را مرتب کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روز خوب جینگولک بازی
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-436-656-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۵۰۰ ۱۴,۷۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روز خوب جینگولک بازی

Hiva
۱۴۰۳/۵/۱۳
با مزه بود اما برای بچه‌ها کمی خسته کننده است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب روز خوب جینگولک بازی

برای دریافت کتاب روز خوب جینگولک بازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.