معرفی و دانلود کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی

عکس جلد کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی
قیمت:
۲۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی

کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی نوشته‌ی لیلا نظری، ماجراها و روایت‌های ساده اما آموزنده‌ای را در باب عشق به خود، مراقبه و ارتباط با طبیعت در بردارد. این کتاب با زبانی داستانی و روان به کودکان می‌آموزد که مدیتیشن چیست، چطور می‌توان آن را انجام داد و تکنیک‌های آن چطور می‌توانند در ایجاد تمرکز و مدیریت اضطراب و استرس مفید باشند. همچنین این کتاب از عشق سخن می‌گوید و به مخاطبان کوچکش می‌آموزد که با دید تازه‌ای به جهان اطراف خود بنگرند.

درباره‌ی کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی

خودشناسی و مدیتیشن تمریناتی هستند که از دیرباز وجود داشته‌اند و اکنون به دلیل فواید اثبات شده‌شان برای سلامت روان محبوبیت زیادی دارند. مدیتیشن و ذهن‌آگاهی به معنای حضور کامل در لحظه‌ی حال بدون قضاوت است. در این تمرینات فرد بی‌آنکه در افکار و احساسات درونی بدن خویش گم شود، به توجه و مرور آن‌ها می‌پردازد. تحقیقات نشان داده‌اند که ترکیب ذهن‌آگاهی و مراقبه موجب کاهش استرس و افسردگی می‌شود و افراد می‌توانند با انجام منظم این تمرینات به مدیریت هیجان و تاب‌آوری بیشتری دست پیدا کنند.

کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی نوشته‌ی لیلا نظری با زبانی ساده به تشریح این مفهوم برای کودکان می‌پردازد. این کتاب خوانندگان را به سفری شگفت‌انگیز در دنیای عشق و خودشناسی و طبیعت می‌برد و از مفاهیم عمیقی همچون عشق به خود و دیگران صحبت می‌کند.

لیلا نظری کوشیده تا در این کتاب کودکان را به شکلی صحیح و اصولی با معنای عشق آشنا کرده و به آن‌ها بیاموزد که عشق نیرویی قدرتمند و نامحدود و عشق به خود اولین گام در داشتن یک زندگی شاد و سالم است. ما با شناخت خود و پذیرفتن نقاط قوت و ضعفمان می‌توانیم به پتانسیل‌های نهفته درون خودمان پی ببریم و از آن‌ها بهره بجوییم.

یکی از نکات برجسته‌ی این کتاب، تاکید بر اهمیت ذهن‌آگاهی و مدیتیشن در زندگی کودکان است. کودکان با تمرین مدیتیشن و مراقبه می‌توانند تمرکز خود را افزایش دهند، احساساتشان را بهتر بشناسند و به‌شکلی سالم و اصولی با اضطراب و استرس خود مقابله کنند. نویسنده با ارائه‌ی تمرینات بسیار ساده اما درعین‌حال جذاب به کودکان می‌آموزد که چطور مدیتیشن انجام داده و در دنیای درونی خود به کاوش بپردازند.

از دیگر موضوعات مهمی که در این کتاب به آن پرداخته شده، ارتباط با طبیعت است. لیلا نظری در کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی به کودکان می‌آموزد که طبیعت منبعی نامتناهی برای دریافت آرامش، الهام و شفاست و افراد می‌توانند با وقت گذراندن در طبیعت با دیدی متفاوت به جهان اطراف خود نگاه کنند و از زیبایی‌های آن لذت ببرند. این کتاب کودکان را به دنیایی پر از خیال و رویا می‌برد و توانایی درک مفهوم‌های پیچیده را به‌شکلی ساده و کاربردی به آن‌ها می‌دهد.

کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی توسط فرزانه یوسفی به فارسی ترجمه شده و انتشارات متخصصان عهده‌دار چاپ و نشر آن است.

کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب داستان برای کودکان و نوجوانانی که می‌خواهند به شکلی ساده با مفهوم مراقبه، ذهن‌آگاهی و عشق به خود آشنا شوند مناسب و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی می‌خوانیم

تو ساختمونشون یه حیاط داشتن که یه باغچه‌ی قشنگ داشت.
یه بیلچه‌ی شن‌بازی و یه آب‌پاش کوچواو برداشتن و رفتن تو حیاط.
قتی وارد حیاط شدن یه نسیم ملایم خورد به صورتشون؛
انگار باد که جزئی از طبیعت هست، به‌خاطر نجات گل قشنگ می‌خواست گونه‌هاشون رو ببوسه و ازشون تشکر کنه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی
نویسنده
مترجمفرزانه یوسفی
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-622-292-877-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی

برای دریافت کتاب داستان‌هایی از نیلوفر آبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.