معرفی و دانلود کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت

عکس جلد کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت

کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت، داستانی کودکانه به قلم محمدرضا شمس است. این کتاب، درباره‌ی گاو کوچکی است که پدرش را سال‌ها پیش از دست داده و حالا می‌خواهد پدر جدیدی برای خود پیدا کند. با مادرش وارد سفری جذاب می‌شوند تا پدری که گاو کوچولو آرزو دارد پیدا کنند؛ آیا موفق می‌شوند؟ باید دید.

درباره‌ی کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت

محمدرضا شمس، نویسنده‌ی کودک و نوجوان مشهور ایرانی، از آن نویسنده‌هایی است که وقتی نامش روی کتابی باشد، آن کتاب را می‌توانید چشم‌بسته خریداری کنید. داستان‌های کودکانه‌ی شمس، پر است از مضامین عمیقی که کودکان را به فکر وا می‌دارد و چارچوب‌های ذهنی‌شان را گسترده‌تر می‌کند. او در داستان‌هایش به کودکان کمک می‌کند از پیله‌ی کودکانه‌ی خود بیرون بیایند و وارد ماجراهایی شوند که آن‌ها را پخته‌تر می‌کند و درس‌هایی را، با نهایت لطافت به آن‌ها می‌آموزد که آموختن آن‌ در زندگی عادی، کار دشواری است. کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت، با نگاهی لطیف، مسائل مهم و تأثیرگذاری را به کودکان سنین ابتدایی دبستان نشان می‌دهد.

ماجرای کتاب کودک گاو کوچولویی که بابا نداشت، از این قرار است: گوساله‌‌ای بانمک که سال‌هاست پدرش را از دست داده، از مادرش می‌خواهد بروند و با هم یک بابای جدید برایش پیدا کنند. آن‌ها راه می‌افتند و در مسیر خود، با حیوانات مختلفی مواجه می‌شوند و گاو کوچولو باید تصمیم بگیرد که دوست دارد کدامشان را به عنوان پدر خود انتخاب کند. اما چه کسی می‌تواند جای پدر را برای گاو کوچولو پر کند...؟ خواندن کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت تفاوت‌ها و شباهت‌ها را به کودک می‌آموزد، نگاه کردن دقیق و با جزئیات را به کودکان نشان می‌دهد و بذر تفکر انتقادی را در ذهن کودک می‌کارد.

محمدرضا شمس، کتاب را با جملاتی ساده، روان و کودکانه نوشته است و در عین حال، گاه از کلماتی که ممکن است کودک نداند استفاده کرده تا در عین حال، دایره‌ی واژگان کودکان نیز گسترش یابد. تصویرسازی کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت، را زهرا امیریگانه، با رنگ‌های تند و گرم بر عهده داشته است. تضاد رنگ‌ها در این کتاب دیدنی است و بر عکس فضای داستان که ممکن است کمی غمگین به نظر برسد، تصاویر آن ذهن خواننده را حسابی سرِ حال می‌کند. کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت را نشر پرنده‌ی آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی فرهنگی به چاپ رسانده است.

کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت برای کودکان 5 تا 8 سال خواندنی است.

در بخشی از کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت می‌خوانیم

یک گاو کوچولو بود که بابا نداشت. بابایش مرده بود.
یک روز گاو کوچولو به مادرش گفت: «بیا برویم یک بابا پیدا کنیم.»
مادرش گفت: «برویم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-436-113-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت

برای دریافت کتاب گاو کوچولویی که بابا نداشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.