معرفی و دانلود کتاب فرانک معمار جوان

عکس جلد کتاب فرانک معمار جوان
قیمت:
۲۵۰۰۰ ۱۵,۰۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرانک معمار جوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرانک معمار جوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرانک معمار جوان

فرانک ویوا، نویسنده و تصویرگر اهل کانادا، در کتاب فرانک معمار جوان داستان فرانک جوان و پدربزرگش را می‌گوید که هر دو معمار هستند. آن دو با هم به موزه می‌روند و آثار هنری مختلف را تماشا می‌کنند. نویسنده از خلال این داستان بچه‌ها را با دنیای بزرگسالی و مسائل مختلفی از جمله انتخاب شغل، خلاقیت و هنر مدرن آشنا می‌کند. گفتنی است که این کتاب نامزد جایزه‌ی OLA Forest of Reading Blue Spruce نیز شده است.

درباره‌ی کتاب فرانک معمار جوان

داستان کتاب فرانک معمار جوان (Young Frank, Architect) را فرانک ویوا (Frank Viva) نویسنده‌ی کانادایی نوشته است. این کتاب ماجرای فرانک جوان و پدرزبرگش، فرانک پیر، را با زبان با زبان ساده و صمیمی و تصویرسازی‌های جذاب به روایت در می‌آورد و برای بچه‌ها دریچه‌ای به روی دنیای بزرگسالان باز می‌کند. داستان این کتاب مطالب آموزنده‌ای درباره‌ی هنر و معماری به بچه‌ها آموزش می‌دهد و به صورت نامحسوسی ذهنشان را برای مواجه شدن با مسئله‌ی انتخاب شغل در بزرگسالی آماده می‌کند.

فرانک جوان یک معمار است و با سگش، ادی، و فرانک پیر زندگی می‌کند که او نیز یک معمار است. فرانک جوان از هر چیزی که گیر بیاورد، چیزهایی مثل ماکارونی، دستمال توالت، کتاب و حتی کفش برای ساختن اشیا استفاده می‌کند و دائما در حال ساختن چیزهای جذاب مختلف است. اما پدربزرگرش فرانک پیر عقیده دارد یک معمار فقط باید ساختمان بسازد و نه هیچ چیز دیگری. یک روز فرانک جوان به پدربزرگش می‌گوید که دیگر دلش نمی‌خواهد معمار باشد. فرانک پیر نیز او را با خود به یک موزه‌ی هنری می‌برد. آن‌ها در آن موزه چیزهای جالبی می‌بینند که الهام‌بخش فرانک جوان می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب فرانک معمار جوان

سر در آوردن از دنیای بزرگسالان یکی از کنجکاوی‌های بی‌پایان بچه‌هاست، اما شاید آشنا کردنشان با مسائل مختلف این دنیا کاری سخت و دشوار باشد. کتاب فرانک معمار جوان این وظیفه را بر عهده می‌گیرد و با بیانی کودکانه بچه‌ها را با انتخاب شغل و خلاقیت در حوزه‌ی طراحی و معماری آشنا می‌کند.

کتاب فرانک معمار جوان در سال 2015 نامزد جایزه‌ی OLA Forest of Reading Blue Spruce شده است. این کتاب را فرزاد فرشاد به فارسی برگردانده و به همت کتاب‌های پرنده آبی، گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی، ذیل مجموعه کتاب ماجراهای هنر، روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

در نکوداشت کتاب فرانک معمار جوان

  • رابطه‌ی میان خلاقیت و هنر چیست؟ این سوالی نیست که در کتاب‌های کودکان به آن بپردازند. فرانک ویوا اما این چالش را بر عهده گرفته و به خوبی مطرحش کرده است. (School Library Journal)

کتاب فرانک معمار جوان برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب فرانک معمار جوان برای بچه‌های 3 تا 8 سال نوشته شده است.

در بخشی از کتاب فرانک معمار جوان می‌خوانیم

درست قبل از ناهار، فرانک جوان یک شهر کامل طراحی کرد.
پدربزرگش فکری کرد و گفت: «شهرها کم کم ساخته می‌شوند و گاه صدها سال طول می‌کشد تا یک شهر ساخته شود.»
وقت ناهار فرانک جوان گفت: «پدربزرگ دیگه مطمئن نیستم دلم بخواد معمار بشم».
فرانک پیر فکری کرد و جواب داد: «هوم، می‌دونم. خوبه با هم بریم موزه. فکر کنم دیدن کار معمارهای واقعی برات خیلی خوب باشه. این طور نیست؟ هوم؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرانک معمار جوان
نویسنده
مترجمفرزاد فرشاد
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات39
زبانفارسی
شابک978-622-277036-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ ۱۵,۰۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرانک معمار جوان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فرانک معمار جوان

برای دریافت کتاب فرانک معمار جوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.