معرفی و دانلود کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی

عکس جلد کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی

اگر به فوتبال یا موسیقی اسپانیایی علاقه دارید، به احتمال زیاد میلیون‌ها بار آرزو کرده‌اید که کاش می‌شد گزارش فوتبال را به زبان اصلی بشنوید و یا معنای آهنگی که می‌شنوید را متوجه شوید. کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی نمی‌تواند شما را به‌قدری در زبان مسلط کند که تمام جملات گزارش‌گر فوتبال را به‌درستی متوجه شوید، اما قطعاً می‌تواند آغازی باشد برای مسیر یادگیری زبان اسپانیایی. سوزانا والد این کتاب را برای افراد مبتدی در آموزش اسپانیایی تألیف کرده و می‌خواهد قواعد کلی این زبان آمیخته با موسیقی را به‌طور موجز اما جامع آموزش دهد.

درباره‌ی کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی

آدم‌ها به دلایل گوناگونی زبان های مختلف را می‌آموزند. برخی می‌خواهند به سفر روند، بعضی به‌دنبال یادگیری حرفه‌ی ترجمه و درآمدزایی هستند، کسانی هم هستند که صرفاً به زبان‌آموزی علاقه دارند و از یادگیری زبان‌های مختلف لذت می‌برند. متأسفانه اغلب ما نمی‌توانیم به تمام زبان‌های جهان مسلط شویم. ما ناگزیریم که برخی از آن‌ها را برای یادگیری انتخاب کنیم و چه‌بهتر که زبان رایج و پرکاربرد را برگزینیم. اگر هر زبانی را به خانه‌ای تشبیه کنیم، اسپانیایی دومین خانه‌ی شلوغ شهر ماست و نزدیک به نیم میلیارد نفر در این خانه زندگی و به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند. علاوه‌‌بر این زبان اسپانیایی یکی از ریتمیک‌ترین زبان‌های دنیاست و اگر اهل موسیقی و رقص باشید، قرار است از این بعد معنای آهنگ‌هایی که با آن‌ها هم‌خوانی می‌کنید را متوجه شوید. اگر انتخابتان برای زبان‌آموزی، زبان اسپانیایی است اما هنوز برای یادگیری اقدام نکرده‌اید، کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی (Spanish phrases for dummies) می‌تواند شما را در مسیر آموزش قرار دهد.

سوزانا والد (Susana Wald)، آموزش اصطلاحات اسپانیایی را ساده و شفاف آغاز کرده است. او ابتدای این زبان و ریشه‌ها و تاریخچه‌اش را به شما معرفی می‌کند. احتمالاً تعجب نخواهید کرد هنگامی که متوجه شوید زبان اسپانیایی چندین قرن پیش با زبان فرانسوی و پرتقالی هیچ فرقی نداشته و گذر زمان و لهجه‌های محلی باعث شده تا امروزه این زبان‌ها هیچ ارتباطی به‌همدیگر نداشته باشند. کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی بخش‌های آغازین خود را به معرفی الفبای اسپانیایی و صدای هر کدام اختصاص داده است. پیشنهاد می‌کنیم برای یادگیری این زبان آهنگین که هر کدام از حروفش ضرب‌آهنگی خاص دارد، از ساز استفاده کنید. احتمالاً با این روش، آوای هر حرف در ذهنتان ماندگارتر می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی

کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی پرکاربردترین افعال این زبان را انتخاب کرده و با کمک آن‌ها شیوه‌ی صرف افعال را نمایان کرده است. شاید با شنیدن زبان اسپانیایی و آواهای تند و ریتمیکش تصور کنید این زبان دشوار و پیچیده است، اما خوشبختانه تصورتان چندان درست نیست. به‌طور مثال کلمه‌ی hablo یعنی «حرف می‌زنم» و هنگامی که یک حرف é جایگزین o آخر کلمه شود، آن فعل ساده به گذشته‌ی ساده و «حرف می‌زدم» تبدیل خواهد شد. سوزانا والد در ادامه به شما نشان می‌دهد که چگونه باید یک جمله‌ی ساده را به جمله‌ای پرسشی تبدیل، جملات بلند را کوتاه و کلمات منفی را مثبت کنید.

جذاب‌ترین بخش این کتاب، فصل‌های انتهایی آن است. جایی که قرار است با اصطلاحات اسپانیایی آشنا شوید و امیدوار باشید که روزی این جملات را در مرکز مادرید بگویید. این اصطلاحات به شما کمک می‌کنند تا مثل یک اسپانیایی صحبت کنید و مکالمه‌های روزمره با اسپانیایی‌ها را تا انتها پیش ببرید.

کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی با ترجمه‌ی شیما طیبی‌جزایری در انتشارات آوند دانش چاپ شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

معنای بسیاری از کلمات در زبانی مثل انگلیسی اصلاً بد و زننده نیستند، اما به‌محض اینکه به زبان فارسی پا می‌گذارند، به ناسزا شبیه می‌شوند. یکی از این کلمات دامیز است. دامیز به‌طورکلی یعنی «احمق»، اما جالب است بدانید این کلمه در مجموعه کتاب‌های دامیز به‌معنای ناآگاه و ناآشنا است. مثلاً وقتی اسم کتابی اصطلاحات زبان اسپانیایی برای دامیز است، یعنی این کتاب برای کسانی که چیزی از زبان اسپانیایی نمی‌دانند مناسب است. در مجموعه کتاب‌های دامیز صدها موضوع توضیح داده شده‌اند. از نوازندگی گرفته تا پزشکی. هر کدام از این کتاب‌ها قصد دارند تا محتوایی سخت را برای مخاطبان خود به‌سادگی توضیح دهند. قرار نیست با خواندن این کتاب‌ها در آن حوزه متخصص شویم، بلکه فقط قرار است با آن آشنایی پیدا کنیم و دیگر «دامیز» نباشیم.

کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که دوست دارند فراتر از سطح گرامر و معنی-لغت با زبان اسپانیایی آشنا شوند و از اصطلاحات این زبان استفاده کنند، مناسب و کاربردی است.

در بخشی از کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی می‌خوانیم

تلفظ و تکیه

در زبان اسپانیایی، همیشه استرس یا تکیه روی بخشی از کلمه است. تکیه همان فشاری است که وقتی واژه‌ای را ادا می‌کنیم، روی آن بخش کلمه می‌آوریم. همیشه در یک کلمه، بر یک بخش تکیه‌ی بیشتری است تا بر بخش‌های دیگر. در واژه‌های تک‌بخشی که هیچ مشکلی نیست؛ ولی تعداد زیادی از واژه‌ها هستند که بیش از یک بخش دارند و دقیقاً همان‌وقت است که باید دنبال فشار بگردیم و تحت فشار بیشتری قرار می‌گیریم.

در جست‌وجوی تکیه یا استرس، با آرامش

باورتان می‌شود به‌دنبال استرس باشید؟ در زبان اسپانیایی، استرس درست، به‌وقتش، چیز خوبی است و خوشبختانه، تکیه در زبان اسپانیایی خیلی راحت کنترل می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1- چطور اسپانیایی صحبت کنیم
فصل 2- دستور زبانی خلاصه؛ فقط مسائل اصلی
فصل 3- اعداد: انواع شمردن
فصل 4- پیداکردن دوستانی جدید و لذت بردن از گفت‌وگویی کوتاه
فصل 5- لذت بردن از غذا و نوشیدنی
فصل 6- خرید تا جایی که جان در بدن دارید
فصل 7- فراغت، مهم‌ترین اولویت در زندگی
فصل 8- وقتی باید کار کنید
فصل 9- رفت‌و‌آمد؛ وسایل حمل‌ونقل
فصل 10- جایی برای استراحت؛ خانه یا هتل؟
فصل 11- روبه‌روشدن با موقعیت‌های اضطراری
فصل 12- اصطلاحات محبوب اسپانیایی
فصل 13- جمله‌هایی که با گفتنشان مانند اسپانیایی‌های واقعی می‌شوید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی
نویسنده
مترجمشیما طیبی جزایری
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات191
زبانفارسی
شابک978-600-8668-01-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان‌ها
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی

برای دریافت کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.