معرفی و دانلود کتاب آموزش زبان اسپانیایی

عکس جلد کتاب آموزش زبان اسپانیایی
قیمت:
۱۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش زبان اسپانیایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش زبان اسپانیایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش زبان اسپانیایی

کتاب آموزش زبان اسپانیایی با بهره‌گیری از متد آموزش زبان برلیتز، نکات مقدماتی و اولیه‌ی این زبان محبوب دنیا را به شما یاد می‌دهد. سوسانا والد و سسی کرایناک هر کدام سال‌ها در کشورهای اسپانیایی‌زبان زندگی کرده‌اند و این زبان را درس داده‌اند. آن‌ها در این کتاب مجموعه‌ی دامیز، مفاهیم پایه‌ای زبان اسپانیایی را همراه با بازی و سرگرمی آموزش می‌دهند، رایج‌ترین عبارات و لغات این زبان را همراه با تلفظ می‌آورند و زمینه‌ی آشنایی با زبان اسپانیایی را فراهم می‌کنند.

درباره‌ی کتاب آموزش زبان اسپانیایی

این روزها یادگیری زبان از روی کتاب‌ها، کمی عجیب به نظر می‌رسد. بسیاری برای آموختن یک زبان جدید، به سراغ اپلیکیشن‌های آموزش زبان می‌روند یا از منابع آنلاین استفاده می‌کنند. بااین‌حال هنوز هم کتاب‌ها یکی از بهترین منابع یادگیری زبان هستند. بعضی از مردم با کتاب‌ها راحت‌ترند و روش‌های کتابخوانی قدیمی مانند خط کشیدن زیر جملات، یادداشت‌برداری و نشانه‌گذاری صفحات کتاب را بیشتر می‌پسندند. خوشبختانه چنین امکاناتی در اپلیکیشن‌های کتابخوانی نیز فراهم شده است و کار زبان‌آموزان را راحت‌تر می‌کند. همچنین کتاب‌ها ساختاریافته‌اند و مفاهیم پایه‌ای زبان موردنظر مانند الفبا، دستور زبان و لغات پرکاربرد را در همان ابتدا آموزش می‌دهند. همچنین با در دست گرفتن ابزارهای دیجیتال، احتمال این‌که حواستان پرت شود زیاد است؛ اما با در دست داشتن، تمرکز کافی روی آموختن زبان را خواهید داشت. دست‌آخر می‌توان کتاب‌ها را در کنار ابزارهای یادگیری دیجیتال استفاده کرد و مهارت‌های زبانی را عمیق‌تر آموخت. کتاب آموزش اسپانیایی، یکی از کتاب‌های انتشارات دامیز است که همه‌ چیز از جمله گرامر، واژگان، تلفظ و از همه‌ مهم‌تر نکاتی درباره‌ی فرهنگ مردم اسپانیایی‌زبان را پوشش می‌دهد و شما را در یادگیری اصول اولیه‌ی این زبان یاری می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب آموزش زبان اسپانیایی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب آموزش زبان اسپانیایی، سابقه‌ی مؤلفانش در آموزش این زبان است. سِسی کرایناک کارشناسی زبان اسپانیایی و کارشناسی‌ارشد ادبیات اسپانیایی را از دانشگاه پردو گرفته و چندین سال در کشورهای اسپانیایی‌زبان زندگی کرده است. او که در سال 1983 مدرک کارشناسی‌ارشد خود را دریافت کرده، 25 سال سابقه‌ی آموزش اسپانیایی در دبیرستان و کالج را دارد و چندین کتاب آموزش این زبان را نگارش و ویرایش کرده است. در کنار تجربه‌ی تدریس کرایناک، تسلط سوسانا والد به زبان اسپانیایی نیز قرار گرفته. او به زبان اسپانیایی و انگلیسی و فرانسه مسلط است، در صنعت نشر فعالیت می‌کند و در شیلی و آمریکا درس می‌دهد.

متد آموزش زبان برلیتز در اواخر قرن نوزدهم ابداع شد و تاکنون یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان شناخته شده است. در این روش شما باید در زبان موردنظرتان – که در این‌جا اسپانیایی است- غوطه‌ور شوید: یعنی مکالمه با این زبان را تمرین کنید، متونی به زبان اسپانیایی بخوانید و منابعی به اسپانیایی بشنوید. مؤسسه‌ی برلیتز حدود در حدود 30 سال فعالیت، کتاب‌ها و نرم‌افزارهای آموزش زبان بسیاری را روانه‌ی بازار کرده است و کتاب آموزش زبان اسپانیایی، یکی از این آثار به شمار می‌رود. با این کتاب اسپانیایی را در سطح مقدماتی می‌آموزید؛ یعنی اگر به کشوری اسپانیایی‌زبان سفر کنید، خیالتان از بابت رفع نیازهای روزمره‌تان راحت خواهد بود.

سوسانا والد و سسی کرایناک کتاب آموزش زبان اسپانیایی را در 5 بخش تنظیم کرده‌اند. در اولین بخش طبیعتاً الفبای این زبان، چند واژه و عبارت رایج، دستور پایه‌ای زبان و مهم‌ترین مفاهیم مانند روزهای هفته و ساعت را می‌آموزید. دومین بخش کتاب که اسپانیایی کاربردی نام دارد، بیشتر روی موقعیت‌ها تمرکز می‌کند. برای مثال موقعیت‌هایی مانند خرید یا رفتن به یک رستوران یا مسیریابی. بخش سوم با نام اسپانیایی در سفر درباره‌ی کارهایی مانند تبدیل پول، رزرو هتل، گرفتن تاکسی و بازدید از موزه صحبت می‌کند. در بخش‌ ده‌تایی‌ها با فرهنگ اسپانیایی‌زبان‌ها آشنا می‌شوید و مردم این بخش از کره‌ی زمین را بهتر می‌شناسید. بخش پایانی کتاب اطلاعات را به طور خلاصه در اختیار شما قرار می‌دهد. این بخش شامل فرهنگ فارسی به اسپانیایی و اسپانیایی به فارسی، جدول صرف فعل و پاسخ‌نامه‌ی قسمت «بازی و سرگرمی» می‌شود. برای غرق شدن در زبان اسپانیایی و گوش کردن به اسپانیایی‌زبان‌ها، پیشنهاد می‌کنیم به سایت fordummies.ir مراجعه کنید.

انتشارات آوند دانش صاحب امتیاز کتاب‌های دامیز در ایران است. کتاب آموزش زبان اسپانیایی با ترجمه‌ی شیما طیبی جزایری منتشر شده.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های فور دامیز

سری کتاب‌های «فور دامیز» (For Dummies) از آثار مرجع آموزشی هستند که غالباً برای آموزش به مبتدیان تدوین شده‌اند. کتاب‌های این مجموعه طیف متنوعی از موضوعات، از آشپزی تا زبان انگلیسی، مهارت‌های شخصی، سلامتی و بهداشت تا نکته‌های علمی، مسائل تاریخی و... را به مخاطبان خود می‌آموزند. سادگی و کاربردی بودن دو مشخصه‌ی بارز کتاب‌های فور دامیز محسوب می‌شوند.

تاکنون نسخه‌های متعددی از این مجموعه به چندین زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده و در اختیار علاقه‌مندان در سراسر جهان قرار گرفته است. چاپ نخستین کتاب این مجموعه به سال 1991 بازمی‌گردد. سری کتاب‌های فور دامیز توانسته‌اند به یکی از محبوب‌ترین آثار آموزشی برای تازه‌کارهای حوزه‌های گوناگون علمی، هنری، ادبی، روان‌شناختی و... بدل شوند. از کتاب‌های مجموعه‌ی فور دامیز که می‌توانید نسخه‌ی صوتی یا متنی آن‌ها را از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه نمایید، می‌توان عناوین زیر را برشمرد:

«مدیریت خشم»، «زبان بدن»، «بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد»، «داستان‌نویسی»، «ارتباط مؤثر به زبان آدمیزاد»، «فلسفه‌ی سیاسی»، «پرورش مغز»، «ابر غذاها»، «زندگی کم‌خرج»، «راهنمای بارداری برای پدران»، «تغذیه برای مبتلایان به سرطان»، و «الفبای موفقیت».

کتاب آموزش زبان اسپانیایی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آموزش زبان اسپانیایی را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که می‌خواهند به کشورهای اسپانیایی‌زبان سفر کنند و به دنبال راهنمایی ساختاریافته برای آشنایی با این زبان و فرهنگ این کشورها می‌گردند. همچنین افراد مبتدی‌ای که هیچ‌گونه آشنایی با زبان اسپانیایی ندارند، از این کتاب بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب آموزش زبان اسپانیایی می‌خوانیم

ضمیر فاعلی واژه‌ای است که به‌جای اسمی که نقش فاعل جمله را بازی می‌کند، به کار می‌رود؛ مثلاً به‌جای اینکه بگویید: «لوسی تخم‌مرغی سرخ کرد.» می‌گویید: «او تخم‌مرغی سرخ کرد.» او (ضمیر فاعلی) جای لوسی (اسم فاعل) را در جمله گرفته است.

در زبان‌های دیگر مثل انگلیسی بیشتر وقت‌ها ضمیر به کار می‌بریم تا مجبور نباشیم دائم فاعل جمله را تکرار کنیم. این کار وقت و انرژی کمتری می‌برد. مقایسه کنید: «آن‌ها رفتند.» با «آقای آنتونی بولاولونتا و خانم کلئوپاترا جانسون رفتند.» وقتی یک بار در جملات قبل فاعل را به‌صورت اسم به کار بردید یا شنیدید، در جملات بعدی، ضمایر فاعلی من، تو، او، ما، شما، ایشان به شما توانایی واضح و دقیق صحبت‌کردن را بدون تکرار فاعل می‌دهد. فاعل و ضمایر فاعلی با فعل مناسب برای بیان عملی خاص به کار می‌رود.

در زبان اسپانیایی ضمایر فاعلی خیلی استفاده نمی‌شود؛ زیرا افعال اسپانیایی شناسه‌ای دارند که بیان‌کننده‌ی فاعل است. (برای اطلاعات بیشتر به مبحث «معرفی افعال باقاعده و بی‌قاعده» رجوع کنید.) بنابراین، ضمایر فاعلی اسپانیایی را فقط وقتی به کار می‌برید که می‌خواهید مؤدبانه‌تر صحبت کنید یا روی فاعل تأکید کنید یا شاید هم زمانی که می‌خواهید درمورد اینکه فاعل چه‌کسی است، بیش از حد واضح صحبت کنید.

ضمایر فاعلی در زبان اسپانیایی شامل شخص (اول، دوم، سوم) و تعداد (مفرد، جمع) می‌شود؛ همان طور که در جدول 1-2 می‌بینید. دوم‌شخص جمع vosotros/vosotras در زبان گفتاری کشور اسپانیا به کار می‌رود. برای جزئیات بیشتر به کادر خاکستری «قوانین مربوط به vosotros در اسپانیا» در همین فصل نگاهی بیندازید.)

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش 1: شروع به کار
فصل 1: خلاصه‌ای از زبان اسپانیایی
فصل 2: مبانی دستورزبان اسپانیایی
فصل 3: آشنایی با اصطلاحات مقدماتی
فصل 4: یادگیری سریع اعداد و ساعت و واحد اندازه‌گیری
فصل 5: اسپانیایی‌صحبت‌کردن در خانه
بخش 2: اسپانیایی کاربردی
فصل 6: معرفی خود با گفت‌وگویی کوتاه
فصل 7: پرسیدن نشانی
فصل 8: بیرون‌غذاخوردن و خریدکردن
فصل 9: خرید آسان
فصل 10: گشت‌وگذار در شهر
فصل 11: کسب‌وکار و ارتباطات از راه دور
فصل 12: تفریحات و سرگرمی‌های بیرون از خانه
بخش 3: اسپانیایی در سفر
فصل 13: برنامه‌ریزی برای سفر
فصل 14: سروکارداشتن با پول در یک کشور خارجی
فصل 15: گشت‌وگذار با هواپیما و قطار و تاکسی و غیره
فصل 16:یافتن جایی برای اقامت
فصل 17:رسیدگی به امور اورژانسی
بخش 4: بخش ده‌تایی‌ها
فصل 18: ده روش برای یادگیری سریع زبان اسپانیایی
فصل 19: ده چیزی که هرگز نباید به زبان اسپانیایی بگویید
فصل 20: ده اصطلاح محبوب اسپانیایی
فصل 21: ده جمله‌ای که شما را اسپانیایی نشان می‌دهد
بخش 5: پیوست
پیوست الف: فرهنگ لغت اسپانیایی به فارسی
فرهنگ لغت فارسی به اسپانیایی
پیوست ب: جدول افعال
پیوست ج: وبگاه
پیوست د: پاسخ‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش زبان اسپانیایی
نویسنده،
مترجمشیما طیبی جزایری
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات464
زباناسپانیایی
شابک978-622-262-038-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان‌ها
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش زبان اسپانیایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش زبان اسپانیایی

برای دریافت کتاب آموزش زبان اسپانیایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.