جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
شرایط استفاده
تماس با ما
اینستاگرام کتابراه
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
نگارش و نویسندگی
شعر پارسی
زندگینامه و خاطرات
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
نگارش و نویسندگی
شعر پارسی
زندگینامه و خاطرات
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتابهای رایگان
پشتیبانی
خرید کتاب
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب متنی
›
علوم
›
علوم تربیتی
›
آموزش و پرورش
›
کتاب نظام سنجش و اندازه گیری دانشگاه های باز و از راه دور
›
کتابهای مرتبط
کتابهای مرتبط با کتاب نظام سنجش و اندازه گیری دانشگاه های باز و از راه دور
کتاب 70 شاخص آموزشی در 20 کشور جهان
مهرداد اصفهانی
کتاب ایده های ناب مدیریتی
محمدحسن رادمنش
کتاب یادگیری ترکیبی
ناصر همتی
کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت با نگاهی به تحولات دوران معاصر
رحمت اله مرزوقی
کتاب یادگیری سیار نوین: فنون و فناوریها
دیوید پارسونز
کتاب جشنواره جابر بن حیان و فرصتهای متنوع یادگیری
نسرین محمدی
کتاب ترویج فعالیت بدنی در مدارس ابتدایی
روث پی. ساندرز
کتاب مشاوره و برنامه ریزی آموزشی: دستنامه مدیران و مشاوران در دبیرستان
سید احمد میربلند
کتاب راهنمای تدوین بسته پرورش مهارتهای شناختی
محمود تلخابی
کتاب روانشناسی و آموزش کودکان ناشنوا
یوسف اعظمی
کتاب اصول، راهبردها و کاربردهای سنجش برای یادگیری: روشهای کیفی بخشی ارزشیابی توصیفی در کلاس
ایرج خوش خلق
کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی
کارل گلیکمن
کتاب مدرسه خلاق
لو آرونیکا
کتاب روشهای نوین ارزشیابی در دوره ابتدایی
محرم آقازاده
کتاب نسخههای شفابخش یادگیری
بهروز آیرملوی
کتاب بررسی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
سحر پرنیان
کتاب ارزشیابی در خدمت آموزش (خلاقیتهایی برای ارزشیابی کیفی در کلاس درس)
مرضیه توکلی
کتاب اجازه، نتونستم! راهکارهای قابل اجرا، برای حل مشکل انجام ندادن تکلیف توسط دانشآموزان
مهرانگیز جعفری
کتاب مثنوی مولوی و فلسفه برای کودکان: داستانهای دفتر سوم، به همراه راهنمای آموزشی برای تسهیلگران
نسرین لطفی
کتاب ارزشیابی توصیفی: مهارت ها، روش ها و مراحل اجرا
میترا رضایی
کتاب فهم پرلز (PIRLS) مطالعه بین المللی توسعه سواد خواندن
محرم نقی زاده
کتاب مهارتهای نرم برای کودکان در مدرسه، خانه و محیط آنلاین
نانسی آرمسترانگ ملسر
کتاب کلاسهای چند پایه (چالش یا فرصت)
حسین معجونی
کتاب کندوکاو فلسفی برای کودکان
مهسا پوست فروش فرد
کتاب یادگیری یادگیری
دیبا شریعت
کتاب مدرسه کیفی چرا و چگونه؟
معصومه بهادری
کتاب مطالعات تطبیقی در نظام آموزش عالی
رضا منیعی
کتاب مدرسه هرگز کافی نیست
علی صادقی
کتاب آماده برای آینده
دایان تاونر
کتاب اصول و کاربرد تحلیل محتوا در کتب درسی
مریم السادات حسینی فر
کتاب تربیت بدنی در مدارس: اصول، مفاهیم، کاربردها
سعید کوثری
کتاب بایدهای مدیریت آموزشگاهی
سعید مرادی
کتاب وزارت فکر و دانش سیاست
محرم محمدی
کتاب آموزش و پرورش در عصر اطلاعات و ارتباطات
فاطمه خدابنده اویلی
کتاب نظام آموزشی در آلمان
هادی م عبدی
کتاب راهنمای اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس درس
محمد حسنی
کتاب نقش اشتیاق تحصیلی و رضایت از مدرسه بر تاب آوری تحصیلی در شرایط مجازی
محدثه متولیان
کتاب کاربرد نظریههای روانشناسی در آموزش - پرورش (تربیت)
مجتبی بیرامی
کتاب ارزشیابی آموزشی (مفاهیم، الگوها و طرح)
حمید نبیلی نوقابی
کتاب خودکارآمدی در یادگیری و آموزش
دیبا شریعت
کتاب مبانی نظری فلسفه برای کودکان
یحیی قائدی
کتاب آشنایی با ارزشیابی کیفی توصیفی برای والدین دانش آموزان دورهی دبستانی
محمد حسنی