معرفی و دانلود کتاب صوتی عزت نفس در زنان

عکس جلد کتاب صوتی عزت نفس در زنان
قیمت:
۸۵۰۰۰ ۵۹,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عزت نفس در زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عزت نفس در زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عزت نفس در زنان

کتاب صوتی عزت نفس در زنان نوشته‌ی ناتانیل براندن، راهنمایی برای بانوان است تا بتوانند با تکیه بر تقویت خصیصه‌های مثبت فردیشان، اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس را در خود تقویت کنند و از این راه زندگی باکیفیت‌تر و پرمعنی‌تری را تجربه کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی عزت‌نفس در زنان

شاید اگر درباره‌ی سخت‌ترین شغل آدمی در طول تاریخ بپرسند، کارگران معدن اولین کسانی باشند که به ذهن بیایند. ولی اگر دقیق‌تر فکر کنیم، آدم‌های دیگری نیز هستند که به واسطه‌ی جنسیتشان، به‌صورت مداوم مسئولیت‌هایی را به عهده دارند که ساعت کاری هشت ساعته نمی‌شناسد و هیچ مرخصی‌ و گریزی از آن نیز ممکن نیست. شاید بتوان با اطمینان گفت که یکی از سخت‌ترین کارها، «زن بودن» است.

زن بودن در جامعه‌ی مردسالار، کار آسانی نیست. وقتی از کودکی در معرض استانداردهای دوگانه‌ باشید و جوری تربیت شوید که در زندگی یک سایه‌ی منفعل باشید و به بیان بهتر، منتظر بنشینید تا شاهزاده‌ای سوار بر اسب سفید از راه برسد و به شما امکان زندگی کردن بدهد، عزت نفس و اعتمادبه‌نفستان به‌طور جدی دچار آسیب می‌شود. ازآنجاکه این آسیب و تربیت غلط اتفاقی نیست و کاملاً بنیانی سیستماتیک دارد، اغلب زنان جامعه را در برمی‌گیرد و کاری می‌کند که با کمبود اعتمادبه‌نفس، در دور باطلی از انتخاب‌ها و تصمیمات اشتباه بیفتند. از این رو شاید پرداختن به مسئله‌ی عزت‌نفس بیشتر از اینکه مبحثی عمومی و انسانی باشد، ریشه در تربیت جنسیتی افراد داشته باشد. ناتانیل براندن (Nathaniel Branden) در کتاب صوتی عزت‌نفس در زنان (A Woman′s Self–Esteem: Struggles and Triumphs in the Search for Identity) همین مسئله را موضوع بحث قرار داده و تأکید کرده که از بابت تفاوت و تمایزِ مشکلاتی که زنان به خاطر کمبود عزت‌نفس تجربه می‌کنند، این کتاب رویکردی عمومی ندارد و به صورت اختصاصی زنان را مخاطب قرار داده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی عزت نفس در زنان

کمبود عزت‌نفس در زنان باعث می‌شود تا از موقعیت‌های طلایی فراوانی جا بمانند و در دام سوءاستفاده‌های عاطفی و روانی بسیاری بیفتند. بخشی از این کمبود اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس ریشه در همان استانداردهای دوگانه‌ی جامعه و تروماهایی دارد که در کودکی برای فرد به وجود می‌آیند. این قسمت از مشکل، نیاز به درمان تخصصی توسط روانکاو و روان‌شناس دارد و به‌خودی‌خود قابل حل نیست. اما بخش دیگر، مربوط به مهارت‌های فردی و تمرینات و القائات ذهنی است که باید شخص در رابطه با آن‌ها آموزش ببیند و به صورت آگاهانه آن‌ها را به کار ببرد. این دقیقاً همان‌چیزی است که ناتانیل براندن در کتاب صوتی عزت‌نفس در زنان، آن را آموزش می‌دهد.

با اینکه بهتر است چنین آموزش‌هایی از کودکی چاشنی تربیت دختران شود، اما اگر از دوران کودکی گذر کرده باشید نیز همچنان این آموزه‌ها برایتان مفید و راهگشا خواهد بود. به کمک این آموز‌ش‌ها خواهید توانست از تحقیر و خودکم‌بینی ناآگاهانه دست بکشید،‌ بزرگی و توانمندی را در وجود خود ببینید، و به‌عنوان فردی بالغ به ارزشمندی خود و توانایی غلبه بر مشکلات و چالش‌ها باور داشته باشید. این شروع مسیر موفقیت و اتکا به خود است که درست از عزت‌نفس و دوست داشتن خویشتن شروع می‌شود.

کتاب صوتی عزت‌نفس در زنان کاری از نشر صوتی آوانامه و انتشارات نسل نواندیش است. این کتاب را با ترجمه‌ی الهام آرام‌نیا و شمس‌الدین حسینی در اختیار دارید. کتایون نژاده نیز گویندگی این اثر را به عهده دارد.

در نکوداشت کتاب صوتی عزت‌نفس در زنان

  • در عصری که زنان با بسیاری از خواسته‌ها و انتظارات شغلی، خانوادگی و اجتماعی مواجه هستند، این کتاب ابزار مناسب را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و الهام‌بخششان می‌شود تا قوی باقی بمانند. کتابی که حتماً باید خوانده شود. (Barbara McFarland)

کتاب صوتی عزت‌نفس در زنان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به تمامی بانوان پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی عزت نفس در زنان می‌شنویم

عزت‌نفس پایه‌ای برای عشق رمانتیک است. در غیاب آن، ما خوشحالیمان را نابود می‌کنیم. اگر در نظر خودمان احساس شایستگی و لیاقت کنیم، اگر احساس کنیم دوست‌داشتنی هستیم، منبعی درونی یا سلامت هیجانی‌ای داریم که دوست داشتن دیگری را برای امکان‌پذیر می‌کند. در دام بی‌کفایت بودن نمی‌افتیم و چیزی برای عرضه داریم. به علاوه ما می‌توانیم بدون وابستگی به دیگران، نه فقط به‌عنوان ابزاری برای ارضای نیازهایمان، از آن‌ها قدردانی کنیم. بنابراین می‌توانیم با آن‌ها به گونه‌ای مناسب ارتباط برقرار کنیم، بدون اینکه رفتارهای بهره‌کشانه یا نیازهای سمی داشته باشیم. در مقابل اگر احساس شایستگی و لیاقت نکنیم، یعنی احساس نکنیم که دوست‌داشتنی هستیم، آن‌وقت پایه‌های واکنش‌هایمان در برابر دیگران،‌ احساسی از ناتوانی و ضعف است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
6 دقیقه
مقدمه
21 دقیقه
فصل اول
12 دقیقه
فصل دوم
12 دقیقه
فصل سوم
14 دقیقه
فصل چهارم
12 دقیقه
فصل پنجم
13 دقیقه
فصل ششم
12 دقیقه
فصل هفتم
13 دقیقه
فصل هشتم
12 دقیقه
فصل نهم
13 دقیقه
فصل دهم
12 دقیقه
فصل یازدهم
10 دقیقه
فصل دوازدهم
19 دقیقه
فصل سیزدهم
11 دقیقه
فصل چهاردهم
10 دقیقه
فصل پانزدهم
10 دقیقه
فصل شانزدهم
10 دقیقه
فصل هفدهم
12 دقیقه
فصل هجدهم
10 دقیقه
فصل نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عزت نفس در زنان
نویسنده
مترجمالهام آرام نیا، شمس الدین حسینی
راویکتایون نژاده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۵۰۰۰ ۵۹,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عزت نفس در زنان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عزت نفس در زنان

برای دریافت کتاب صوتی عزت نفس در زنان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.