معرفی و دانلود کتاب صوتی دختر گل لاله

عکس جلد کتاب صوتی دختر گل لاله
قیمت:
۱۴۵۰۰۰ ۱۰۱,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختر گل لاله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختر گل لاله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دختر گل لاله

کتاب صوتی دختر گل لاله داستان دختری یتیم به نام مدی مارچ است که به یک مزرعه در لینکن شایر سپرده می‌شود. او در آن جا یک زندگی جدید را آغاز می‌کند تا اینکه زمستان سختی از راه می‌رسد و مزرعه و خانواده‌ی جدید او را مورد تهدید قرار می‌دهد. این کتاب که یک رمان عاشقانه است به قلم مارگارت دیکنسون، نویسنده‌ی پرفروش انگلیسی، به رشته‌ی تحریر درآمده و در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های ساندی تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی دختر گل لاله

باز هم لینکن شایر انگلستان و باز هم فضای یک مزرعه‌ی انگلیسی سرسبز و باصفا که پذیرای یک دختر یتیم به نام مدی مارچ می‌شود. مدی مارچ شخصیت اصلی کتاب صوتی دختر گل لاله (The Tulip Girl) است که کودکی سختی را در بی‌کسی و تنهایی سپری می‌کند تا اینکه از طرف یتیم‌خانه به یک مزرعه‌ی روستایی به نام فیوفارم فرستاده می‌شود تا عضوی از خانواده‌ی براکنبری باشد. کتاب حاضر اثری از مارگارت دیکنسون (Margaret Dickinson) رمان‌نویس انگلیسی است که همانند دیگر آثارش داستان‌های ساده‌ای را از زندگی زنان روایت می‌کند.

فیوفارم مزرعه‌ی کوچکی است که ساکنین آن با آغوشی باز از مدی مارچ استقبال می‌کنند، اما با این وجود، عزیمت او در مزرعه همراه با ماجراهایی می‌شود که به تخیلاتش هم خطور نمی‌کرد. او که در دوران بلوغ خود به سر می‌برد، قدم در مسیر تازه‌ای می‌گذارد و درگیر یک ماجرای عاشقانه می‌شود. از طرفی، زمستان دشواری نیز از راه می‌رسد و حیات مزرعه را به ویرانی نزدیک می‌کند، اما مدی که در زندگی به رنج و مبارزه عادت داشت، تسلیم نمی‌شود و سعی می‌کند به محافظت از مزرعه بپردازد، اما باز هم سرنوشت ماجرای دور از انتظاری را برای او در نظر دارد و علاوه بر این رازهای گذشته‌ی او یکی پس از دیگری آشکار می‌شوند.

کتاب صوتی دختر گل لاله در پنجاه و هفت فصل و با زبانی ساده و گیرا نوشته شده است. این رمان ساده و خوشخوان است و همانطور که انتظار می‌رود، در فضای روستایی انگلیسی می‌گذرد و سرشار از فعالیت‌های کشاورزی است. به این ترتیب برای کسانی که به باغبانی و کشاورزی علاقه دارند، نکات جذابی ارائه می‌کند و جذابیتی دوچندان دارد. شخصیت مدی نیز دختری امیدوار و قوی را به تصویر می‌کشد که با وجود مصیبت‌های فراوان هرگز از پا نمی‌افتد و از هر فرصتی استفاده می‌کند تا به زندگی چنگ بزند.

مارگارت دیکنسون نویسنده‌ی پرطرفداری است که در سال 1943 در لینکن شایر انگلستان متولد شد. او اولین رمان خود را در سن بیست و پنج سالگی روانه‌ی بازار کتاب کرد و تاکنون بیش از سی عنوان به انتشار رسانده است که همگی با استقبال عموم مواجه شد. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، اغلب آثار او درباره‌ی زنان است و از جهت مکانی نیز در شهر زادگاه او می‌گذرد. اثر حاضر نیز رمان عاشقانه‌ای است که در همین فضا نوشته شده است.

کتاب صوتی دختر گل لاله را با صدای مریم پاک ذات می‌شنوید. سودابه قیصری این کتاب را به فارسی برگردانده و نشر صوتی آوانامه آن را با همکاری انتشارات آموت به انتشار رسانده است.

کتاب صوتی دختر گل لاله برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به ادبیات انگلستان و یا رمان‌های عاشقانه‌ی ساده با محوریت زندگی زنان علاقه دارید، این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی دختر گل لاله می‌شنویم

نفر پنجمی هم پشت میز نشسته بود. پسری که چندان بزرگتر از او نبود و چنان لاغر بود که استخوان مچش بیرون زده و انگشتان درازش درست مثل یک اسکلت استخوانی بود. هر چندکه صورت و دستانش به خاطر کار کردن بیرون از ساختمان کمی برنزه بود، اما از زیر پیراهن یقه‌بازش مدی می‌توانست اندازه‌ی یک هفت پوست کمرنگش را ببیند. موهای موشی رنگ صافش روی صورتش ریخته و تقریبا یک چشمش را پوشانده بود و گهگاهی با تکان دادن سر آن‌ها را به عقب می‌راند. چشم‌های خاکستری‌اش پشت عینک گرد استیلی بزرگ به نظر می‌رسید. مدی متوجه شد که پسر از زیر تکه‌ی موی ریخته بر صورت مرتبا او را نگاه می‌کند و سپس سریعا بالا و بعد دور را نگاه می‌کند. به او لبخند زد، اما توجه او دوباره و دوباره متوجه آن مرد جوان قدبلندتر و خوشتیپ جلب می‌شد که کنار پسرک و درست روبه‌روی مدی نشسته و شانه‌های پهنش دو برابر شانه‌های پسرک بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی اول
نمونه‌ی دوم
5 دقیقه
معرفی کتاب
15 دقیقه
یک
22 دقیقه
دو
10 دقیقه
سه
29 دقیقه
چهار
14 دقیقه
پنج
16 دقیقه
شش
17 دقیقه
هفت
23 دقیقه
هشت
20 دقیقه
نه
14 دقیقه
ده
20 دقیقه
یازده
16 دقیقه
دوازده
10 دقیقه
سیزده
21 دقیقه
چهارده
21 دقیقه
پانزده
11 دقیقه
شانزده
13 دقیقه
هفده
14 دقیقه
هجده
16 دقیقه
نوزده
16 دقیقه
بیست
22 دقیقه
بیست و یک
9 دقیقه
بیست و دو
21 دقیقه
بیست و سه
25 دقیقه
بیست و چهار
13 دقیقه
بیست و پنج
22 دقیقه
بیست و شش
24 دقیقه
بیست و هفت
18 دقیقه
بیست و هشت
19 دقیقه
بیست و نه
14 دقیقه
سی
16 دقیقه
سی و یک
13 دقیقه
سی و دو
23 دقیقه
سی و سه
20 دقیقه
سی و چهار
12 دقیقه
سی و پنج
16 دقیقه
سی و شش
10 دقیقه
سی و هفت
14 دقیقه
سی و هشت
19 دقیقه
سی و نه
20 دقیقه
چهل
37 دقیقه
چهل و یک
20 دقیقه
چهل و دو
16 دقیقه
چهل و سه
12 دقیقه
چهل و چهار
9 دقیقه
چهل و پنج
15 دقیقه
چهل و شش
13 دقیقه
چهل و هفت
12 دقیقه
چهل و هشت
9 دقیقه
چهل و نه
12 دقیقه
پنجاه
18 دقیقه
پنجاه و یک
13 دقیقه
پنجاه و دو
38 دقیقه
پنجاه و سه
11 دقیقه
پنجاه و چهار
20 دقیقه
پنجاه و پنج
19 دقیقه
پنجاه و شش
10 دقیقه
پنجاه و هفت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دختر گل لاله
نویسنده
مترجممریم مفتاحی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۴۵۰۰۰ ۱۰۱,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دختر گل لاله

Mahsa Bashiri
۱۴۰۳/۶/۱۸
خطر اسپویل:
روایتی است از زندگی مدی مارچ، نوزاد یتیمی که پشت درهای یتیم خانه رها شده و مجبور است برای زندگی بجنگد. بنابراین وقتی به مزرعه فیوفارم می رود و از طرف فرانک براکنبری و خانواده اش مورد استقبال قرار می گیرد، این برخورد را شروعی دوباره برای خود فرض می کند. از طرفی کار کردن در مزرعه سخت اما
است، وقتی برای اولین بار در زندگی باور می کند مایکل، پسر مزرعه دار واقعا عاشقش است، حتی کینه خانم تروبریج، خدمتکار خان، نمی تواند در خوشبختی او خدشه ای وارد کند. در ادامه، زمستان سختی مزرعه را نابود و زندگی برانکبری ها را تهدید می کند. به نظر می آید همه چیز از دست رفته است تا این که مدی، ایده ای را مطرح می کند که می تواند همه آن ها را از فقر نجات دهد
عسل
۱۴۰۳/۶/۱۴
کتاب جذاب و شیرین و سرگرم کننده بود و مدام دوست داشتی بفهمی بعدش چی میشه دو روزه تمومش کردم. گوینده بسیار حرفه‌ای روایت کرد آفرین به تسلطشون.... نویسنده گاهی مسائل رو کش می‌داد و گاهی راحت از موضوع می‌گذشت و آخر داستان یهوووو پشت سر هم مسائلی گفته شد که اصلا برای من قابل فهم نبود نسبت‌هایی که گفته شد خیلی پیچیده بودند. به نظرم ترجمه ایراد داشت.
راشین عباسی
۱۴۰۳/۶/۹
با سلام و خدا قوت من متوجه نشدم نیک چطوری برادر ناتنی مدی بود و مثل پدرش خودشو دار زد؟؟؟ و شوهر یا نامزد آمیلیا خودشو دار زده بود، یعنی بابای نیک شوهر آمیلیا بود بعد جنی دختر آمیلیا بود ولی مدی میشد عمه‌ی جنی؟؟؟ پس نیک میشد عموی جنی؟ هریت نسبتش چی بود؟؟؟؟ بخدا مغزم ترکید یکی لطفا راهنمایی کنه خواهشا
Sanaz Darbandi
۱۴۰۳/۶/۱۴
بسیار ازگوش دادن به این کااب عاشقانه و در عین حال پیچیده لذت بردم
Marziyeh
۱۴۰۳/۶/۶
خوشم نیومد بیشتر به قصه ی پریان شبیه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دختر گل لاله

برای دریافت کتاب صوتی دختر گل لاله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.