معرفی و دانلود کتاب صوتی رنگ عدالت

عکس جلد کتاب صوتی رنگ عدالت
قیمت:
۱۱۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رنگ عدالت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رنگ عدالت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رنگ عدالت

اگر ببازی، می‌میری... هارلن کوبن، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز و چهره‌ی پشتِ پرده‌ی بسیاری از سریال‌های محبوب نت‌فلیکس، در کتاب صوتی رنگ عدالت، روایتگر داستان قتل مخوفی درباره‌ی معماهای گذشته‌ی تاریک خانواده‌ی ثروتمند لاکوود است. این رمان، اثر منتخب ویراستاران وب‌سایت آمازون بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی رنگ عدالت

گوشه‌ی زمین بسکتبال، در ردیف جلوییِ تماشاگران نشسته و با بی‌تفاوتی، به بازی دو تیم دانشگاهی نگاه می‌کند. بین دو میلیونر نشسته، یکی بازیگری معروف است که با آن چهره‌ی جذاب و تیشرت تنگی که پوشیده حسابی خودنمایی می‌کند، و دیگری هم رپر شناخته‌شده‌ای است که برند عینک خودش را دارد و با آن عینک پرزرق‌وبرقی که به صورتش زده سعی می‌کند برندش را تبلیغ کند!

خودش اما با آن صورت استخوانی، موهای جوگندمی و کت‌وشلوار لاجوردی راه‌راهی که با دستمال هرمس و کراوات ابریشمی ست شده، بی‌نیاز از جلب توجه است. هرکس با کوچکترین نگاهی می‌تواند بفهمد که در حال تماشای آدمی پرنفوذ، ثروتمند و البته اشراف‌زاده است که گوشه‌ی زمین نشسته و با آرامش مرموزی به بازی‌، که نتیجه‌اش برایش مهم نیست، نگاه می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رنگ عدالت

داستان کتاب صوتی رنگ عدالت (Win) که توسط نویسنده‌ی محبوب عصر حاضر، هارلن کوبن (Harlan Coben) نوشته شده، حول محور همین مجسمه‌ی اصالت و خونسردی، یعنی «وینزر هورن لاکوود» می‌چرخد. مرد میانسالی که با نام کامل «وینزر هورن لاکوود سوم» آدم را به یاد پادشاهان نامدار تاریخ می‌اندازد و سبک زندگی‌اش، چیزی کم از جیمز باند ندارد. وینزر که نزدیکانش در این قصه او را «وین» صدا می‌زنند، یکی از وارثان ثروت افسانه‌ای خانواده‌ی لاکوود است؛ اما این بدان معنا نیست که مثل پولدارهای تازه‌به‌دوران‌رسیده‌ی آمریکایی کاری جز گشت زدن در آسمان با جت شخصی‌اش ندارد. او کارهای زیادی می‌کند، کارهایی که بعضاً باید از دید مردم پنهان بمانند...

صدای کف‌وسوت تماشاچیان مسابقه‌ی بسکتبال خبر از این می‌دهد که یکی از طرفین سرنوشت این بازی را معلوم کرده و جام را با خود به خانه می‌برد. وین اما به برد و باخت اهمیتی نمی‌دهد. تمام توجهش به مربی یکی از تیم‌هاست؛ مرد سیاه‌پوست جوانی که هیکل درشت ورزیده‌ای دارد و دوست دارد که دیگران او را «بیگ‌تی» صدا بزنند. وین می‌داند که امشب قرار است بیگ‌تی را در یک مهمانی خصوصی دو نفره ملاقات کند و او روحش هم از اینکه به یک مهمانی تقلبی دعوت شده، باخبر نخواهد بود!

چند ساعت بعد، بیگ‌تی با آن هیکل درشت و قدرتمندش زیر دست‌وپای وین افتاده و برای زنده ماندن التماس می‌کند. وین، مثل یک مأمور مخفی کارکشته می‌داند که دقیقاً باید به کدام نقاط آسیب‌دیده‌ی بدنش ضربه بزند که او را در چند دقیقه، تسلیم خود کند.

صبح روز بعد، درحالی‌که وین با بیخیالی در شرکتش قدم می‌زند، دو مأمور پلیس به سراغش می‌آیند و از او می‌خواهند که برای ارائه‌ی توضیحاتی درباره‌ی یک قتل همراهیشان کند. شخصیت اصلی کتاب صوتی رنگ عدالت با خونسردی تمام با آن دو همراه می‌شود و در ذهن مرور می‌کند که علت این سوال و جواب چه می‌تواند باشد... آیا مسئله ماجرای بیگ‌تی است؟ نه، وین می‌داند که بیگ‌تی را نکشته است... پس موضوع چیست؟!

معرفی و دانلود کتاب صوتی رنگ عدالت

بعد از عبور از خیابان‌های نیویورک، وین به همراه آن دو پلیس وارد عمارتی قدیمی و مرموز می‌شود. از ظاهر به‌هم‌ریخته و شلوغ عمارت که در گوشه‌گوشه‌اش، پلیس‌های یونیفرم‌پوش مشغول نمونه‌برداری‌اند، مشخص می‌شود که اینجا صحنه‌ی قتل است. مقتول، پیرمردی کچل است که از ناحیه‌ی گلو آسیب‌دیده؛ خفگی یا بریدگی مشخص نیست چون پلیس ملحفه‌ی سفید را تا گردنش بالا کشیده. در صحنه‌ی قتل دو شی مرموز پیدا شده که پای وین را به این ماجرا باز کرده. یک، تابلویی قیمتی از ورمیر که متعلق به خانواده‌ی لاکوود بوده و سال‌ها پیش دزدیده شده، و دو، یک چمدان چرمی که حروف اول اسم وینزر هورن لاکوود رویش خودنمایی می‌کند. چمدان را عمه‌اش زمانی که سن‌وسالی نداشت برایش هدیه خریده و بعد از مدتی نیز چمدان غیب شده بود.

حالا وین باید توضیح دهد که چرا دو سرنخ مهم از او در صحنه‌ی قتل دیده می‌شود. گرچه او از بی‌گناهی خود اطمینان دارد، ولی این دو شی‌ء گمشده، دوباره پرونده‌ی اتفاقات بیست سال پیش را باز می‌کنند؛ زمانی که عمویش به طرز مشکوکی به قتل رسید، تعدادی از وسایلشان از جمله همین تابلو دزدیده شد، و دخترعمویش پاتریشیا نیز به مدت پنج ماه اسیر گروگانگیرهایی شد که او را مورد تجاوز قرار دادند...!

کتاب صوتی رنگ عدالت کاری از انتشارات آموت و نشر صوتی آوانامه است. محدثه احمدی و سلمان ظاهری، به ترتیب مترجم و گوینده‌ی این اثر هستند.

جوایز و افتخارات کتاب رنگ عدالت

  • اثر منتخب ویراستاران وب‌سایت آمازون
  • برنده‌ی جایزه‌ی Mystery Writers ژاپن

نکوداشت‌های کتاب رنگ عدالت

  • کوبن بااستعداد، که به خلق افراد مرموز علاقه‌مند است، این کار را با مهارت و هوشیاری بسیار انجام می‌دهد. (نشریه‌ی تایمز)
  • هارلن کوبن هرگز شما را ناامید نمی‌کند. (لی چایلد)
  • هارلن کوبن یکی از بزرگان تمام دوران‌ است. (گیلیان فلین)
  • هارلن کوبن یکی از بهترین نویسندگان تریلر جهان است. (پیتر جیمز)

کتاب صوتی رنگ عدالت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر لذت حل کردن معما را با نفس‌گیری لحظات ترسناک و مبهم گره بزنیم، به فضای اصلی این قصه می‌رسیم. چنانچه از شنیدن داستان‌های جناییِ معمایی با چاشنی ترس و ابهام لذت می‌برید، این کتاب مخصوص شماست.

در بخشی از کتاب صوتی رنگ عدالت می‌شنویم

به بن‌بست می‌خوریم. یانگ و لوپز می‌خواهند بدون هیچ حرفی مرا به جایی ببرند. سیدی قبول نمی‌کند. نهایتاً دخالت می‌کنم و به نیمچه توافقی می‌رسیم. با آن‌ها می‌روم اما بدون حضور وکیلم نباید هیچ سوالی بکنند. سیدی 30 سال بیشتر ندارد اما خیلی عاقل است. از این وضعیت خوشش نمی‌آید. مرا به گوشه‌ای می‌کشاند و می‌گوید: «درهرحال سین‌جیمت می‌کنن.»

- می‌دونم، اولین باری نیست که با پلیس روبه‌رو می‌شم.

دومین یا سومین بار هم نیست، ولی نیازی نیست که سیدی خبردار شود. بنا به سه دلیل، نمی‌خواهم بیشتر وقت تلف کنم یا پیش وکیلم بمانم. اولاً سیدی باید به دادگاه برود و من نمی‌خواهم وقتش را بگیرم. دوماً اگر قضیه با تدی بیگ‌تی لاینز ارتباط داشته باشد ترجیح می‌دهم سیدی مستقیماً خبردار نشود. سوماً، قضیه‌ی قتل کنجکاوم کرده و اعتمادبه‌نفسم بالا رفته است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
21 دقیقه
فصل اول
22 دقیقه
فصل دوم
21 دقیقه
فصل سوم
34 دقیقه
فصل چهارم
24 دقیقه
فصل پنجم
16 دقیقه
فصل ششم
14 دقیقه
فصل هفتم
17 دقیقه
فصل هشتم
28 دقیقه
فصل نهم
19 دقیقه
فصل دهم
15 دقیقه
فصل یازدهم
16 دقیقه
فصل دوازدهم
16 دقیقه
فصل سیزدهم
22 دقیقه
فصل چهاردهم
18 دقیقه
فصل پانزدهم
19 دقیقه
فصل شانزدهم
25 دقیقه
فصل هفدهم
20 دقیقه
فصل هجدهم
21 دقیقه
فصل نوزدهم
20 دقیقه
فصل بیستم
16 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
22 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
22 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
21 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
26 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
21 دقیقه
فصل بیست‌وششم
17 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم
14 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم
25 دقیقه
فصل بیست‌ونهم
16 دقیقه
فصل سی‌ام
11 دقیقه
فصل سی‌و‌یکم
17 دقیقه
فصل سی‌ودوم
26 دقیقه
فصل سی‌و‌سوم
9 دقیقه
فصل سی‌وچهارم
23 دقیقه
فصل سی‌وپنجم
20 دقیقه
فصل سی‌وششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رنگ عدالت
نویسنده
مترجممحدثه احمدی
راویسلمان ظاهری
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان جنایی و معمایی خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رنگ عدالت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رنگ عدالت

برای دریافت کتاب صوتی رنگ عدالت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.