معرفی و دانلود کتاب صوتی ناگاه ناکجا

عکس جلد کتاب صوتی ناگاه ناکجا
قیمت:
۱۲۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ناگاه ناکجا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ناگاه ناکجا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ناگاه ناکجا

یک لحظه بودن در زمانِ اشتباه و مکانِ اشتباه کافی است تا سرنوشت خانواده‌ای به کل نابود شود... جیلیان مک آلیستر در کتاب صوتی ناگاه ناکجا، داستان اتفاقی شبیه به کابوس را روایت می‌کند که برای پسر هجده‌ساله‌ی یک خانواده رخ می‌دهد و حالا مادر خانواده با تمام توان دست‌وپا می‌زند تا پسرش را از این مهلکه نجات بدهد؛ حتی اگر راه نجات او، رفتن به گذشته و پیدا کردن سرچشمه‌ی این کابوس باشد... گفتنی است که این کتاب، یکی از پرافتخارترین رمان‌های تریلر عصر حاضر است و از جمله آثار پرفروش نیویورک‌تایمز نیز به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب صوتی ناگاه ناکجا

مادر که باشی ترجیح می‌دهی خود به تنهایی در گودال جهنم شناور باشی، اما حتی یک خار هم به دست و پای بچه‌ات نرود. جیلیان مک آلیستر (Gillian McAllister) در کتاب صوتی ناگاه ناکجا (Wrong Place Wrong Time: Can you stop a murder after it's already happened)، داستان یک شب خنک پاییزی در لیورپول را روایت می‌کند که همه، حتی خانواده‌ی بی‌حوصله‌ی «برادرهود» نیز، خود را برای جشن هالووین آماده می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ناگاه ناکجا

«جنیفر» مادر خانواده، یک کدو حلوایی را به شکلی ناشیانه تزئین کرده و روبه‌روی در ورودی قرار داده. کدو با آن لبخند کج و معوجش، تمام تلاشش را می‌کند تا کمی ترسناک به نظر برسد. «کِلی»، پدر خانواده، برخلاف شب‌های دیگر حوصله به خرج داده و حالا که ساعت از دوازده نیمه‌شب گذشته هم، بیدار است و شب‌نشینی‌اش را ادامه می‌دهد. هر دو نگران پسرشان «تاد» هستند که این موقع از شب همچنان به خانه برنگشته، اما اگر با نوجوان‌های امروزی دمخور شده باشید می‌دانید که سخت‌گیری و پیگیری بیش‌ازحد رویشان اثر عکس دارد و کنترلشان را سخت‌تر می‌کند. برای همین هم هر دو صبورانه منتظر نشسته‌اند تا پسر هجده‌ساله‌شان به خانه برگردد.

جنیفر غرق در افکار مختلف، پشت پنجره‌ی آشپزخانه منتظر ایستاده و خیابان تاریک را تماشا می‌کند. کمی بعد، صدای صحبت دو نفر که کم‌کم تبدیل به دعوا و درگیری می‌شود، توجه‌ش را جلب می‌کند. با کمی دقت بیشتر، متوجه می‌شود که یکی از آن دو نفر، پسرش تاد است. همین هم باعث می‌شود که با نگرانی، به سمت در خانه برود تا ببیند ماجرا از چه قرار است و چرا پسرش با یک غریبه مشاجره می‌کند. در میانه‌ی راه اما صحنه‌ای را پیش چشمانش می‌بیند که خون را در رگ‌هایش منجمد می‌کند؛ تاد، با چند ضربه‌ی چاقو، غریبه را به قتل می‌رساند!

بعد از این، هر چه اتفاق می‌افتد، تاریکی است و تاریکی و تاریکی. جنیفر می‌داند که بعد از کشتن یک نفر چه بلایی سر مجرم می‌آید. زندگی آرام و شاد سه‌نفریشان می‌رود که تبدیل به یک جهنم تمام‌عیار شود و در این میان، هیچ کاری از دست جنیفر برنمی‌آید. پلیس می‌آید و جگرگوشه‌اش را دستبندبه‌دست با خود می‌برد. در این لحظه، تمام چیزی که جنیفر می‌خواهد این است که زمان را متوقف کند و اجازه ندهد که پسرش به تیغ مجازات سپرده شود. اما چنین خواسته‌ای که شدنی نیست... هست؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی ناگاه ناکجا

فردای آن روز وقتی جنیفر از خواب بیدار می‌شود، چند لحظه گیج در میان زمین و هوا می‌ماند. نمی‌داند دوروبرش چه خبر است، ذهنش گنگ و مبهوت است و توانایی این مساله را که بپذیرد تاد الان در سلولی زندانی است، ندارد. اما در کمال تعجب، از اتاق تاد صدایی می‌آید. جنیفر با فکر اینکه کلی به اتاق پسرشان رفته و سروصدا راه انداخته ذهنش را قانع می‌کند، اما لحظاتی بعد، وقتی تاد را مثل همیشه شاد و سرحال در اتاقش می‌بیند، درجا خشکش می‌زند. نه تاد و نه کلی، هیچ‌کدام جوری رفتار نمی‌کنند که انگار اتفاق بدی افتاده. جنیفر هنوز گیج و شوکه در گوشه‌ای از اتاق ایستاده که با صدای کلی به خودش می‌آید: امشب هالووینه، گمونم باید این کدو رو تزئین کنی تا بذاریمش دم در!

آرام به تقویم نزدیک می‌شود... یک چیزی درست نیست. جنیفر متوجه می‌شود در روزی از خواب بیدار شده که قرار است آن حادثه اتفاق بیفتد! این یعنی هنوز چند ساعتی فرصت دارد تا بتواند پسرش را فاجعه‌ای که انتظارش را می‌کشد نجات دهد...

کتاب صوتی ناگاه ناکجا کاری از نشر صوتی آوانامه و انتشارات آموت است. این کتاب را با ترجمه‌ی محدثه احمدی و روایت مریم پاک ذات در اختیار دارید.

جوایز و افتخارات کتاب ناگاه ناکجا

  • اثر پرفروش نیویورک‌ تایمز
  • کتاب منتخب باشگاه کتاب Reese
  • کتاب منتخب مجله‌ی یو‌اس‌ای تودی
  • بهترین رمان تریلرِ سال به انتخاب ساندی‌ تایمز
  • نامزد دریافت جایزه‌ی RUSA CODES Reading List در سال 2023
  • بهترین کتاب تریلر ماه از دید واتراستونز در مارچ 2023
  • نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز برای بهترین کتابِ تریلر و رازآلود در سال 2023
  • نامزد جایزه‌ی کتاب بریتانیا برای بهترین کتاب تریلر و جنایی در سال 2023
  • حضور در لیست بهترین کتاب‌های جنایی Theakston Old Peculier در سال 2023

نکوداشت‌های کتاب ناگاه ناکجا

  • کتابی شبیه به یک پازل هوشمندانه و احساسی. (گاردین)
  • هر کلمه‌ که از این کتاب می‌خوانم بی‌نقص است. این قطعاً یکی از بهترین رمان‌هایی است که تابه‌حال خوانده‌ام. (لیزا جول)
  • کتابی با خط داستانی پرپیچ‌وتاب و به‌طرز فوق‌العاده‌ای بدیع. (رزی والش، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز)
  • این کتاب و نویسنده‌اش با نبوغی که دارند، شما را شگفت‌زده خواهند کرد. این اثر به‌ شکلی باورنکردنی هوشمندانه و جسورانه است. (نیویورک‌ تایمز)
  • جیلیان مک آلیستر به مخاطب این فرصت را می‌دهد تا جنایت پیشِ رو را با رویکردی تازه حل کنند و درعین‌حال دید تازه‌ای در رابطه با چگونگی رویارویی با گذشته‌ ارائه می‌دهد. (پابلیشرز ویکلی)
  • این رمان جسورانه که از تعجب مبهوتتان می‌کند، بهترین داستان هیجان‌انگیزی خواهد بود که در طول سال خوانده‌اید. (رد)

کتاب صوتی ناگاه ناکجا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های روان‌شناسی در سبک تریلر علاقه دارید، این کتاب پرکشش و پر از معما را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی ناگاه ناکجا می‌شنویم

جن به آن جسم خائن زل می‌زند. باید چه کار کند؟ فکر اینجا را نکرده بود. هیچ‌وقت خیال نمی‌کرد به چیزی برسد. دسته‌ی بلند و سیاه و منحوسش را بالا می‌گیرد. دوباره وحشت می‌کند و موج اضطراب برمی‌گردد. کمد زیر پله‌ها را باز می‌کند. کفش‌ها و وسایل ورزشی و کنسروهایی که در آشپزخانه جا نمی‌شوند آنجا هستند. جن کنارشان می‌زند و به‌زور چاقو را ته کمد جا می‌دهد. صدای پای تاد می‌آید. چاقو را به دیواره‌ی پشتی می‌چسباند و برمی‌گردد و بقیه‌ی وسایل را داخل کوله می‌گذارد. تاد کوله‌اش را برمی‌دارد. شبیه جوانی‌های کلی شده و با بدخلقی لبخند می‌زند. ظاهراً متوجه چیزی نمی‌شود و به سمت در می‌رود. جن به او خیره می‌ماند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
14 دقیقه
قسمت اول
20 دقیقه
قسمت دوم
11 دقیقه
قسمت سوم
16 دقیقه
قسمت چهارم
21 دقیقه
قسمت پنجم
28 دقیقه
قسمت ششم
23 دقیقه
قسمت هفتم
21 دقیقه
قسمت هشتم
32 دقیقه
قسمت نهم
37 دقیقه
قسمت دهم
26 دقیقه
قسمت یازدهم
11 دقیقه
قسمت دوازدهم
3 دقیقه
قسمت سیزدهم
24 دقیقه
قسمت چهاردهم
17 دقیقه
قسمت پانزدهم
10 دقیقه
قسمت شانزدهم
22 دقیقه
قسمت هفدهم
4 دقیقه
قسمت هجدهم
6 دقیقه
قسمت نوزدهم
14 دقیقه
قسمت بیستم
38 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
6 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم
13 دقیقه
قسمت بیست‌وسوم
7 دقیقه
قسمت بیست‌وچهارم
17 دقیقه
قسمت بیست‌و‌پنجم
27 دقیقه
قسمت بیست‌وششم
13 دقیقه
قسمت بیست‌وهفتم
37 دقیقه
قسمت بیست‌وهشتم
34 دقیقه
قسمت بیست‌ونهم
23 دقیقه
قسمت سی‌ام
9 دقیقه
قسمت سی‌ویکم
14 دقیقه
قسمت سی‌ودوم
25 دقیقه
قسمت سی‌وسوم
7 دقیقه
قسمت سی‌وچهارم
18 دقیقه
قسمت سی‌وپنجم
15 دقیقه
قسمت سی‌وششم
10 دقیقه
قسمت سی‌وهفتم
22 دقیقه
قسمت سی‌وهشتم
20 دقیقه
قسمت سی‌و‌نهم
11 دقیقه
قسمت چهلم
18 دقیقه
قسمت چهل‌ویکم
13 دقیقه
قسمت چهل‌ودوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ناگاه ناکجا
نویسنده
مترجممحدثه احمدی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ناگاه ناکجا

رویا +
۱۴۰۳/۷/۳
کتاب جالبی است. برای افرادی که به مفاهیمی مثل جهان موازی علاقه مند هستند احتمالا جالب توجه است. من نسخه متنی کتاب را با اسم «زمان اشتباه، مکان اشتباه» خوانده بودم. بعد از خرید نسخه صوتی فهمیدم همان کتاب است. البته صدای خانم پاک ذات را دوست دارم و شنیدن دوباره داستان از زبان ایشان خالی از لطف نیست.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ناگاه ناکجا

برای دریافت کتاب صوتی ناگاه ناکجا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.