معرفی و دانلود کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند

عکس جلد کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند
قیمت:
۱۱۰۰۰۰ ۷۷,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند

اینجا همه ماسکی به صورت دارند، اما با گم شدن دخترکی، همه مجبور می‌شوند تا چهره‌ی واقعی خود را نمایان کنند... شاری لاپنا در کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند که یکی از آثار پرفروش نیویورک‌تایمز بوده است، داستان محله‌ای خوب و امن و خانوادگی را روایت می‌کند که در یک چشم برهم زدن، به یک جهنم تمام‌عیار تبدیل می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند

محله‌ی «استن‌هوپ» یکی از همان محله‌هایی است که خانواده‌ها برای خرید یا اجاره‌ی یک خانه در آنجا سرودست می‌شکنند. محیط تمیز و عالی و سرسبز، مناسب برای اینکه بچه‌ها عصرها در پیاده‌روهایش بازی کنند و خانم‌ها با خیال آسوده در آن پیاده‌روی کنند. خانواده‌های این محل همگی معتبر و آبرودار و خوش‌نام‌اند، کسانی که به داشتن شغل خوب و خانواده‌دار بودنشان شناخته می‌شوند. «ویلیام وولر»، شخصیت اصلی کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند (Everyone Here is Lying) نوشته‌ی شاری لاپنا (Shari Lapena) هم یکی از همین ساکنان خوش‌نام استن‌هوپ است؛ کسی که مردِ خانواده است و برای آرامش و راحتی خانواده‌اش هرکاری می‌کند. هرکاری... حتی دروغ گفتن.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند

اگر مرد وفاداری نباشید و از بیرون تظاهر کنید که خانواده برایتان خیلی اهمیت دارد، باید یاد بگیرید که در دروغگویی خبره شوید؛ چون تنها یک اشتباه کافی است تا همه بفهمند ماهیت واقعیتان چیست. ویلیام هم تمام تلاشش را می‌کند تا واقعیت تاریکش را به بهترین شکل ممکن بزک کند تا از دید دیگران مخفی نگهش دارد. برای همین هم هست که حالا دور از چشم همسر و فرزندش، در متلی دور از محله با معشوقش قرار گذاشته.

این دیدار عاشقانه‌ی مخفی آن‌طور که ویلیام پیش‌بینی کرده پیش نمی‌رود. «نورا» معشوقه‌اش، تصمیم گرفته تا این رابطه‌ی پنهانی را تمام کند و هیچ‌چیز به اندازه‌ی این ویلیام را عصبانی نمی‌کند. هرچقدر هم که خودش را به درودیوار بزند، کاری از دستش برنمی‌آید و نورا بدون او از متل بیرون می‌زند. مرد خیانت‌کاری که از معشوقه‌اش هم رانده شده، با اعصابی خراب به سمت خانه برمی‌گردد.

وقتی به خانه می‌رسد، دیدن دختر کوچکش «ایوری» شوکه‌اش می‌کند. ایوری نباید این ساعت در خانه باشد و همین هم به مردِ خانواده بهانه‌ای می‌دهد تا تمام خشم و حرصش از تمام شدن رابطه‌ی پنهانی و خیانت‌کارانه‌اش با نورا را سر دخترک معصومش خالی کند. ویلیام حسابی دخترش را دعوا می‌کند و به عنوان حسن ختام، سیلی محکمی هم به صورت کوچکش می‌زند.

چند ساعت بعد از آن اتفاق، ایوری گم می‌شود. همه‌چیز ممکن و محتمل است؛ شاید دخترک از بابت تنبیه سخت پدر از خانه فرار کرده باشد، شاید گم شده یا شاید هم کسی او را دزدیده. پای پلیس به ماجرا باز می‌شود تا با تحقیقات محلی، اثری از دختربچه پیدا کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند

مگر ممکن است در استن‌هوپ بچه‌دزدی اتفاق بیفتد؟ اصلاً مگر در میان ساکنان شریف این محله، دزد و آدم خطاکار هم پیدا می‌شود؟ خب، اگر یک مرد خانواده‌دار و باآبرو می‌تواند در خفا به همسرش خیانت کند و مشکل کنترل خشم هم داشته باشد، شاید دیگر آدم‌های این محله هم آنی نباشند که نشان می‌دهند. کما اینه تحقیقات پلیس، ثابت می‌کند که استن‌هوپ آن محله‌ی دنج و آرام و امنی نیست که نشان می‌دهد و این محله و آدم‌هایش رازهای تاریکی را در دل خود پنهان کرده‌اند که وقتش رسیده برملا شوند. به‌هرحال، همه اینجا دروغ می‌گویند.

کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند کاری از نشر صوتی ماه‌آوا و انتشارات گویاست. این کتاب را با ترجمه‌ی محمدرضا عاطف زاهد و گویندگی محسن بهرامی می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب اینجا همه دروغ می‌گویند

  • پرفروش‌ترین اثر نیویورک‌تایمز
  • کتاب برگزیده در دسته‌ی جنایی معمایی به انتخاب سردبیر سایت آمازون
  • در لیست پرفروش‌ترین رمان‌های جنایی زنان سایت آمازون

نکوداشت های کتاب اینجا همه دروغ می‌گویند

  • پرکشش‌ترین رمانی که اخیراً خوانده‌ام. با داستانی نافذ، پرهیجان‌، قوی و درخشان! (لیزا جول، نویسنده‌ی کتاب پرفروش «پیدایت کردم»)
  • شاری لاپنا به روال همیشه اثری خواندنی، جذاب و تکان‌دهنده با کارکترهای خطاکار و پایان‌بندی گیرا برایمان آورده است. (بوک‌لیست)
  • کتاب اینجا همه دروغ می‌گویند به شکلی من را مبهوت خودش کرد که آن را فقط در دو روز تمام کردم تا ببینم چه به روز ایوری وولر آمده است. ساختار کتاب به شدت قوی بود. هر شخصیت چیزی برای پنهان کردن داشت و واقعاً نمی‌دانستی به چه کسی می‌توانی اعتماد کنی. این رمان با هیجان زیادش و خط روایی و پیچش‌های خارق‌العاده‌اش من را حیرت‌زده کرد. (کلیر داگلاس، نویسنده‌ی پرفروش امریکایی)
  • شاری لاپنا به سرعت به هنرمندی بین‌المللی تبدیل شد. کتاب اینجا همه دروغ می‌گویند بهترین کتاب او در میان دیگر آثارش است. داستان این کتاب به شکلی ناگهانی آغاز می‌شود و با یک پیچش غیرمنتظره به پایان می‌رسد. داستان این کتاب پر از گره، دروغ، دسیسه و کارکترهایی با پرداخت قوی است که مرتکب کارهای وحشتناکی می‌شوند. (The Globe and Mail)
  • من این کتاب را در عرض یک روز تمام کردم. این اثر با اختلاف بهترین کتاب شاری لاپنا است! (جان بوین، نویسنده‌ی پرفروش ایرلندی)

کتاب اینجا همه دروغ می‌گویند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های پلیسی و جنایی با تم روان‌شناسی علاقه دارید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند می‌شنویم

ماشینش را بیرون گاراژ پارک می‌کند و نفس عمیق می‌کشد. باید این موضوع را مدیریت کند. در زمان بحرانی باید تکیه‌گاهی باشد که همه از او انتظار دارند. او مرد خانواده است، یک پزشک است. نمی‌تواند اجازه دهد خودش را ببازد. صدای خشن همسرش در ذهنش می‌پیچد «ایوری گم شده است. من به پلیس زنگ می‌زنم.»

وقتی وارد خانه می‌شود، همسر و پسرش را می‌بیند که در اتاق نشیمن جلوی خانه با دو افسر پلیس یونیفرم‌پوش نشسته‌اند. پلیس زن مسن‌تر است و افسر پلیس مرد که غیرممکن است به آن جوانی باشد و به شکل غیرقابل‌باوری به نظر می‌رسد در سنین نوجوانی باشد، در حال یادداشت‌برداری است. سرش را تکان می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
50 دقیقه
قسمت اول
85 دقیقه
قسمت دوم
86 دقیقه
قسمت سوم
74 دقیقه
قسمت چهارم
69 دقیقه
قسمت پنجم
81 دقیقه
قسمت ششم
104 دقیقه
قسمت هفتم
66 دقیقه
قسمت هشتم
63 دقیقه
قسمت نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند
نویسنده
مترجممحمدرضا عاطف زاهد
راویمحسن بهرامی
ناشر چاپینشر گویا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۱۰۰۰۰ ۷۷,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند

نسرین مالکی
۱۴۰۳/۷/۴
خوانش کتاب خوبه. اگر طرفدار کتایهای معمایی پلیسی هستین، کتاب انتخاب خوبیه. درباره‌ی خود کتاب نکته‌ای که خیلی دوست داشتم اینه که نویسنده به خوبی عواطف و احساسات همه را بصورت موازی خیلی قشنگ بیان کرده. و بسیار ماهرانه نشان می‌دهد که یک اتفاق در چه حد باعث تزلزل اعتماد حتی بین اعضای خانواده هست!
فقط یکم آخر کتاب زیاد جالب و باور پذیر نبود.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند

برای دریافت کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.