معرفی و دانلود کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت
قیمت:
۹۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت

یک درودگر خردمند بزرگترین راهبردهای موفقیت را در اختیار مایکل می‌گذارد. مایکل، شخصیت اصلی کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت به همراه همسرش کسب‌وکاری را اداره می‌کند و نگرانی‌های بسیاری را در این مسیر متحمل شده است. طی یک حادثه مایکل با درودگر ملاقات می‌کند و درودگر روش‌های قدم گذاشتن در راه موفقیت را به او نشان می‌دهد. گفتنی است که کتاب حاضر توسط جان گوردون، نویسنده‌ی محبوب آمریکایی، نوشته شده و در فهرست پرفروش‌ترین آثار وال استریت ژورنال قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت

یک روز صبح وقتی مایکل چشم باز می‌کند، خودش را در حالی می‌یابد که با سر باندپیچی شده روی تخت بیمارستان دراز کشیده است. با پیدا کردن خودش در آن وضعیت ترس تمام وجودش را پر می‌کند. چه شد که سر از آن جا درآورد؟ ‌آخرین چیزی که یادش می‌آید این است که برای دویدن صبحگاهی رفته بود و بعدش دیگر هیچ... کمی که بیشتر فکر کرد، یادش آمد موقع دویدن به زمین افتاد. بله، او به خاطر اضطراب شدیدی که داشت، تعادلش را از دست داد و با سر به زمین سقوط کرد. دلیل اضطراب مایکل کسب‌وکاری بود که با همسرش راه انداخت و در تلاش برای حفظ و گسترش آن بودند. اما چطور از آن جا سر در آورده بود؟ کسی که او را پیدا کرد و به بیمارستان آورد، یک درودگر بود، آن هم نه یک درودگر معمولی! این درودگر آمده بود تا زندگی مایکل را نجات بدهد!

کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت (The Carpenter: A Story About the Greatest Success Strategies of All) به قلم جان گوردون (Jon Gordon) داستان موفقیت مایکل را بازگو می‌کند. درودگر ماجرای ما یک شخص معمولی نیست، او شخصیت خردمندی دارد که تیم‌ها و زندگی‌های بسیاری را نجات بخشیده. او به مایکل می‌آموزد که هیچ موفقیتی در یک شب به دست نمی‌آید و مسیر پر از سنگلاخ موفقیت با ترس و اضطراب و شکست همراه است. فقط باید صبر کرد و نگذاشت که ترس‌ها و نگرانی‌ها او را از پا درآورند. درودگر اصول کاربردی و مفیدی را هم در اختیار مایکل می‌گذارد که کمکش می‌کند از مسیری دور از ذهن اما خردمندانه، اختیار کار را در دست بگیرد و جهان را تحت تاثیر قرار بدهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت

ساختار کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت در سی و پنج فصل تشکیل شده است. این کتاب که در زمره‌ی آثار روانشناسی موفقیت قرار دارد، با زبان داستانی و سرگرم‌کننده، توصیه‌هایی الهام‌بخش ارائه می‌دهد و راهبردهای ساخت یک زندگی بهتر را در اختیار شما می‌گذارد. این راهبردها از زبان درودگر ارائه می‌شود و بکارگیری آن‌ها زندگی مایکل را زیر و رو می‌کند. درودگر معتقد است که موفقیت را باید با دیگران سهیم شد. باید به جای تمرکز بر شغل و تجارت و یا رقابت با دیگران، به کمک کردن دست بزنید و معجزه را ببینید! ‌یک رهبر واقعی کسی است که دیگران را دوست دارد، به آن‌ها کمک می‌کند و در نتیجه مورد احترام همه واقع می‌شود. یک رهبر باید بداند که انسان‌ها از همه چیز مهم‌ترند و عشق، خدمت و اهمیت شما را به قلب موفقیت رهنمون می‌شود.

کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت پرفروش‌ترین کتاب نشریه وال استریت ژورنال بوده است. صادق شیخ الاسلامی وظیفه‌ی ترجمه‌ی این کتاب را بر عهده داشته و نشر ابوعطا نسخه‌ی متنی آن را ذیل مجموعه زندگی مثبت روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. نسخه‌ی صوتی این اثر نیز به همت نشر صوتی رادیو گوشه و با گویندگی نینا فراهانی تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت

  • خوشحالم که کتاب درودگر را انتخاب کرده‌اید.‌ این کتاب زندگی شما را بهبود می‌بخشد و شما هم به نوبه‌ی خودتان زندگی اطرافیانتان را متحول می‌کنید. به همین نسبت، آن‌ها هم زندگی آدم‌های درو و بر خود را تغییر می‌دهند و شاید به این ترتیب همه با هم، گام به گام جهان را دگرگون کنیم. (کن بلانچارد، نویسنده‌ی کتاب مدیر یک‌دقیقه‌ای)
  • داستانی از شخصیت‌های آشنا که حقایق ساده و مهمی را کشف می‌کنند. این اثر برای همه به یاد ماندنی خواهد بود. (پاتریک لنچونی، نویسنده‌ی کتاب پرفروش بازیکن تیمی ایده‌آل)
  • کتاب درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت مثال دیگری از قدرت روایت جان گوردون است. او در این کتاب با شخصیت‌های به یادماندنی و پیام‌های الهام‌بخشش جایگاه بالایی به عنوان نویسنده، معلم و حتی رهبر برای من پیدا کرده است. (جورج ریولینگ، از بازیکنان بسکتبال مطرح)
  • جان گوردون داستانی درخشان به رشته‌ی تحریر درآورده که تخیلات شما را قبضه می‌کند و عقاید و باورهایتان را زیر سوال می‌برد. (مارک بترسون، کشیش و نویسنده‌ی پرفروش)
  • این اثر شما را تبدیل به شخصیت بهتری می‌کند و از شما یک رهبر می‌سازد. من به شدت این کتاب را به هر کس که می‌خواهد به مردم انگیزه بدهد و تیم‌های بهتری بسازد، پیشنهاد می‌کنم. (مایک اسمیت، سرمربی تیم فوتبال آمریکایی آتلانتا فالکنز)

کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های موفقیت و داستان‌های الهام‌بخش در این حوزه علاقه دارید، کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت را گوش بدهید.

در بخشی از کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت می‌شنویم

صبح روز بعد خانه خلوت بود. سارا و بچه‌ها رفته بودند. تنها صداهایی که مایکل می‌شنید از چمن‌زن همسایه‌ی بغلی و صدای درودگر بود که قعه‌ای چوب را اندازه می‌گرفت. مایکل نظرش را درباره‌ی عشق به عنوان یک تعهد در میان گذاشت و درودگر با اشتیاق افزود که یک سرمایه‌گذاری نیز هست: «وقتی کسی یا چیزی را دوست داری، وقت می‌ذاری تا روش سرمایه‌گذاری کنی. من هر چیزی رو که می‌سازم، دوست دارم. برای همین تمام عشقم رو در اون می‌ذارم. روابطم همین‌طوره. برنامه اینه که با سرمایه‌گذاری روی دیگران اون‌ها رو دوست داشته باشیم. متاسفانه می‌بینم که در جهان امروز خیلیا دارن رو اشیا بیشتر از روابط سرمایه‌گذاری می‌کنن. اگرچه که یک درودگر هستم، اما می‌دونم که مردمان از مبلمان مهم‌ترن». این‌ها را در حالی می‌گفت که داشت قطعه چوب دیگری را اندازه می‌گرفت. مایکل لبخندی زد، اما کمی بعد در دلش جست‌وجو کرد و دریافت که کوتاهی کرده بود که بیشتر از این‌ها روی روابطش سرمایه‌گذاری نکرده بود. در خانه بهتر از شرکت کار می‌کرد، اما باز هم کمبود داشت و لازم بود تا در مورد مربیگری تیم بسکتبال خردسالان که دخترش در آن بازی می‌کرد نیز خیلی بهتر از این‌ها کار کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
5 دقیقه
پیشگفتار
5 دقیقه
فصل یک: از حال رفتن
6 دقیقه
فصل دو: استراحت
12 دقیقه
فصل سه: درودگر
6 دقیقه
فصل چهار: پریشان
5 دقیقه
فصل پنج: پرمشغله
13 دقیقه
فصل شش: شاهکارت را طراحی کن
5 دقیقه
فصل هفت: صنعتگر باش
5 دقیقه
فصل هشت: تو می‌توانی
7 دقیقه
فصل نه: همه درودگر را دوست دارند
6 دقیقه
فصل ده: ایمان
6 دقیقه
فصل یازده: به جای گوش کردن به خودت، با خودت حرف بزن
8 دقیقه
فصل دوازده: سارا
5 دقیقه
فصل سیزده: آشفته‌بازار
10 دقیقه
فصل چهارده:‌ بزرگترین راهبرد موفقیت
8 دقیقه
فصل پانزده: عشق یک تعهد است
7 دقیقه
فصل شانزده: انسان‌ها از اشیا مهم‌ترند
15 دقیقه
فصل هفده: دومین راهبرد بزرگ موفقیت
5 دقیقه
فصل هجده:‌ ساندویچ
13 دقیقه
فصل نوزده: سومین راهبرد بزرگ موفقیت
4 دقیقه
فصل بیست: عشق، خدمت، اهمیت
5 دقیقه
فصل بیست و یک: ارزش
6 دقیقه
فصل بیست و دو: قلب موفقیت
5 دقیقه
فصل بیست و سه: ناکامی
4 دقیقه
فصل بیست و چهار: موفقیت زمان می‌برد
5 دقیقه
فصل بیست و پنج: ارمغان ناکامی
3 دقیقه
فصل بیست و شش: کار ناتمام
6 دقیقه
فصل بیست و هفت: جرات
8 دقیقه
فصل بیست و هشت: کورسویی از امید
7 دقیقه
فصل بیست و نه: رسالت خود باش
9 دقیقه
فصل سی: همه برای یکی
6 دقیقه
فصل سی و یک: پیشرفت
6 دقیقه
فصل سی و دو: همه چیز معنوی است
9 دقیقه
فصل سی و سه: خلق ناممکن
4 دقیقه
فصل سی و چهار: ساختن
10 دقیقه
فصل سی و پنج: موفقیت را باید سهیم شد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت
نویسنده
مترجمصادق شیخ الاسلامی
راوینینا فراهانی
ناشر چاپیانتشارات ابوعطا
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های موفقیت شخصی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی درودگر: داستانی درباره بزرگترین راهبردهای موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.