معرفی و دانلود کتاب اینجا همه دروغگو هستند

عکس جلد کتاب اینجا همه دروغگو هستند
قیمت:
۳۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اینجا همه دروغگو هستند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اینجا همه دروغگو هستند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اینجا همه دروغگو هستند

شاری لاپنا در کتاب اینجا همه دروغگو هستند داستان گم شدن دختری به نام ایوری را روایت می‌کند که باعث برپایی گردبادی در محله‌ی آرام و خلوت مادرزادی‌اش می‌شود. این اتفاق تمام رازهای پنهان در پس پرده‌ی خانه‌های آرام همسایگان را برملا می‌کند. لاپنا در نگارش این کتاب پرفروش نیویورک تایمز مخاطب را درگیر داستان پرپیچ‌وخم و سردرگم‌کننده‌ای می‌کند و تا لحظه‌ی آخر او را با غافل‌گیری‌های غیرمنتظره‌اش مبهوت می‌سازد.

درباره‌ی کتاب اینجا همه دروغگو هستند

شاری لاپنا (Shari Lapena) نویسنده‌ی موفق و پرفروش داستان‌های جنایی، در آخرین کتاب خود، اینجا همه دروغگو هستند (Everyone Here Is Lying: A Novel) در ظاهر ماجرای گم شدن یک دختربچه‌ی نه‌ساله به نام ایوری و تلاش‌های پلیس و خانواده‌اش برای پیدا کردن او را به تصویر می‌کشد، اما با گذشت داستان متوجه می‌شویم که در واقع در حال مطالعه‌ی داستان یک محله هستیم، محله‌ی استن‌هوپ. محله‌ی استن‌هوپ، یکی از محله‌های کوچک و خلوت اطراف شهر نیویورک است که تمام همسایه‌های آن در کنار هم مانند یک خانواده‌ی بزرگ زندگی می‌کنند. در ظاهر هیچ مشکل و رازی وجود ندارد، همه با هم رابطه‌ی صمیمی و دوستانه‌ دارند و خانواده‌ها از زندگی خانوادگی آرام و امنی برخوردارند. اما وقتی که ایوری وولر، دختر نه‌ساله‌ی خانواده‌ی وولر گم می‌شود، در جریان تلاش پلیس برای پیدا کردن این دختربچه، کم‌کم متوجه می‌شویم که استن‌هوپ آن بهشت موعودی که فکرش را می‌کردیم نیست.

معرفی و دانلود کتاب اینجا همه دروغگو هستند

داستان کتاب اینجا همه دروغگو هستند با آشکار شدن یک راز بزرگ بر مخاطب آغاز می‌شود: ویلیام وولر، که یک مرد خانواده‌دوست و شریف است مدت‌هاست که با معشوق خود و همسایه‌اش، نورا، به همسرش خیانت می‌کند. در آخرین دیدارشان رابطه‌ی پنهان این دو به بدترین شکل تمام می‌شود و ویلیام وولر، کلافه و خسته به خانه برمی‌گردد و با دختر مشکل‌سازش، ایوری، درگیر می‌شود. آقای وولر در این درگیری سیلی محکمی به صورت دخترش می‌زند و این، آغاز مشکلاتی است که آرامش یک محله را بر هم می‌زند. ایوری پس از این اتفاق ناپدید می‌شود و تمام همسایه‌ها و شاهدین به کمک پلیس می‌آیند تا دختربچه را سریع‌تر پیدا کنند. در جریان این جست‌وجو متوجه می‌شویم که آقای وولر تنها ساکن محله‌ی استن‌هوپ نیست که راز مگویی را در سینه‌ی خود حمل می‌کند. در طول داستان و با برملا شدن رازهای همسایه‌ها، به‌مرور، پرده از روی چهره‌ی این محله برداشته می‌شود. در طول مطالعه‌ی این رمان، خود را همراه با شخصیت‌های کتاب، در حال تجربه‌ی اضطراب و دلهره‌ی ناشی از ناآگاهی درباره‌ی حقیقت و سرنوشت ساکنان محله‌ می‌یابیم.

شاری لاپنا در کتاب اینجا همه دروغگو هستند، مخاطب را در سیر پیچیده‌ی داستانِ جست‌وجویی برای پیدا کردن یک دختربچه‌ی گمشده همراه می‌کند که به کلاف سردرگمی ختم می‌شود. با پیش رفتن داستان متوجه می‌شویم که تمام شخصیت‌های شریف، ساده و صمیمی که فکر می‌کردیم خوب می‌شناسیمشان، دروغ‌گویی بیش نیستند و با آشکار شدن هر راز و دروغ دیگر، کلاف داستان سردرگم‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. از جنبه‌های جذاب روش نگارش و روایت لاپنا که این کتاب را منحصربه‌فرد می‌کند، می‌توان به روایت این داستان جنایی و اضطراب‌آور در قالب و سبک یک داستان خانوادگی اشاره کرد. شاری لاپنا در آغاز، کتاب را با فضاسازی صمیمی و ساده‌ای در محله‌ای خانوادگی و آرام آغاز می‌کند و با جلو رفتن روایت، حقیقت این فضا را به‌عنوان محیطی آکنده از دروغ و ناامنی برای مخاطب بهت‌زده‌اش آشکار می‌سازد.

معرفی و دانلود کتاب اینجا همه دروغگو هستند

از دیگر ویژگی‌های جذاب این کتاب، نگاه تیزبین و تحلیل روانشناسانه‌ای است که به مسائل اخلاقی و الگوهای روانی‌ دخیل در دروغ‌گویی و پنهان کردن یک راز با دید تازه‌ای می‌نگرد. شاری لاپنا در کتاب اینجا همه دروغگو هستند، در قالب یک داستان جنایی هیجان‌انگیز، مخاطب را به فکر کردن درباره‌ی مسائل عمیقی مانند دروغ‌گویی، خیانت، خشونت علیه کودکان و روابط انسانی دعوت می‌کند. این رمان با ترجمه‌ی فرانک سالاری و چاپ انتشارات شبنا در اختیار علاقه‌مندان به آثار معمایی و جنایی قرار گرفته است.

جوایز و افتخارات کتاب اینجا همه دروغگو هستند

  • کتاب پرفروش یواس‌ای تودی؛
  • اثر پرفروش آمازون؛
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز؛
  • رمان منتخب ویراستاران آمازون.

نکوداشت‌های کتاب اینجا همه دروغگو هستند

  • من کتاب اینجا همه دروغگو هستند را در عرض کمتر از ده ساعت بلعیدم. یکی از جذاب‌ترین کتاب‌هایی که در چند وقت اخیر خوانده‌ام. بسیار هوشمندانه و دلهره‌آور و بی‌نظیر. (لیسا جوئل)
  • یک محله، یک دختربچه‌ی گمشده، و گروهی از والدین که درگیر محافظت از بچه‌هایشان هستند، همسرانی که مراقب شوهرهایشان هستند، و شخصیت‌های بدجنس و پلیدی که در روز روشن و جلوی چشممان پنهان شده‌اند. خیلی دوستش داشتم. (CrimeReads)
  • یک داستان گیرا، هوشمندانه و به‌دقت طرح‌بندی‌شده. اینجا همه دروغگو هستند نمایانگر اوج استعداد شاری لاپنا است. من کاملاً مبهوت کتاب شدم. خواندن آن برای همه واجب است. (سارا پیسر)
  • مثل همیشه، لاپنا داستان هوشمندانه و آزاردهنده‌ای را با شخصیت‌های عمیقاً نابهنجار و یک پایان‌بندی زیبا روایت می‌کند. (بوک‌لیست)

کتاب اینجا همه دروغگو هستند برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب اینجا همه دروغگو هستند را به علاقمندان به ادبیات داستانی و داستان‌های جنایی و روان‌شناختی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب اینجا همه دروغگو هستند می‌خوانیم

رایان بلانچارد در پناهگاه بی‌خانمان‌ها مثل ماشین خودکار از این سمت به آن سمت می‌رود، سرش توی کار خودش است. دوست ندارد دیگران به او توجه کنند. از اینکه اینجا باشد، ‌خجالت می‌کشد، درواقع به اینجا تعلق ندارد. او از طبقه متوسط جامعه، بچه دانشجو است ولی این پناهگاه: متعلق به آدم‌های گمنامی است که دیگران در جامعه حقی برای آن‌ها قائل نیستند، حضور او در این مرکز ناراحتش می‌کند. در این محل وصله ناجوری است، دوش‌گرفته، تمیز، با لباس‌های مرتب، اصلاح‌کرده.

چندی پیش، در یک بلوغ فکری یک‌روزه متوجه شده بود چقدر نسبت به دیگران امتیازات خوبی دارد. والدین مرفهی دارد که از او به‌خوبی مراقبت می‌کنند. اما همه آن مثل یک تصویر خیلی کوتاه بود و با چشم‌به‌هم‌زدنی از بین رفت. از اینکه مجبور است اینجا باشد ناراحت است- بوی‌ بد، به‌خصوص بوی غیرقابل تحمل ادرار و بوی تند عرق بدن با لباس‌های کثیف باعث حالت تهوع او می‌شود. تصاویر بصری هم افتضاح است. دیدن افراد ژنده‌پوش که تبدیل به هیچی شده‌اند. روزشماری می‌کند تا هرچه ‌زودتر مجازات تعلیقی و خدمات اجتماعی تعیین‌شده به پایان برسد. دویست ساعت کار. هر روز این ساعات را می‌شمارد.

می‌توانست شرایط از این بدتر باشد. می‌داند خودش مقصر است که کارش به اینجا کشیده شده است. اما به‌رغم آگاهی که نسبت به وضعیت خود دارد باز تحمل این شرایط زجرآور است-بنابراین به موضوعات دیگر فکر می‌کند-دوستانش در دانشگاه، مهمانی‌های شبانه، آشنایی با دخترها. اما امروز به هیچ‌یک از آن‌ها هم نمی‌تواند فکر کند. امروز فقط به شب گذشته فکر می‌کند که در اداره پلیس بود. یادش می‌آید کارآگاه بِلدسو چقدر رفتار تهاجمی و پرخاشگری داشت. حمل مواد مخدر در قیاس با آدم‌ربایی یا قتل چیز مهمی نیست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اینجا همه دروغگو هستند
نویسنده
مترجمفرانک سالاری
ناشر چاپیانتشارات شبنا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات290
زبانفارسی
شابک978-622-90748-3-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اینجا همه دروغگو هستند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اینجا همه دروغگو هستند

برای دریافت کتاب اینجا همه دروغگو هستند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.