معرفی و دانلود کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ

عکس جلد کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ
قیمت:
۶۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ

کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ، جلد دومِ مجموعه‌ای به قلم معین فرد است و ماجرای «راگ» را در تعقیب راهی برای کشف هویت گمشده‌اش دنبال می‌کند. در جلد اول مجموعه پس از آشنایی با راگ، او را تا جایی تعقیب کردیم که پس از تلاش ناموفقی برای نفوذ به «موسسه» در شرایط سختی اسیر شده بود. راگ، گلارین و رادی که این بار امیدوارند قدمی به کشف حقیقت نزدیک شده باشند، در عوض، دوباره با سوالات بی‌شماری درباره‌ی اوضاعی که در آن اسیر هستند مواجه خواهند شد.

درباره‌ی کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ

اگر جلد اول مجموعه‌ی وب گرد را خوانده باشید به خاطر دارید که راگ، شخصیت اصلی داستان، در حال تلاش برای کشف محل موسسه‌ی مخفی و نفوذ به آن با مشکلات بسیاری روبه‌رو شد. راگ، ظاهراً از هیچ تلاشی برای تبدیل شدن به یک وب گرد دست نخواهید کشید. در جلد اول پس از آشنایی بیشتر با راگ دلیل اصرار و تلاش او را متوجه شدیم. او در واقع آرزوی کشف هویت گم‌شده و شناسایی خانواده‌ی خود را دارد و تنها راه تحقق آن را از طریق تبدیل شدن به یک وب گرد و دسترسی به انواع اطلاعات ممنوعه می‌داند.

در کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ نیز ادامه‌ی ماجراهای راگ و تلاش خستگی‌ناپذیرش برای نفوذ به این سازمان غیرقانونی و کشف رازهای مگوی آن را دنبال می‌کنیم. راگ در آغاز تنها به امید کشف هویت و گذشته‌ی خود به موسسه نفوذ می‌کند اما در هر قدم به درِ بسته‌ای برمی‌خورد که تنها به‌وسیله‌ی او و کمک دوستان وفادارش باز خواهد شد. در این مسیر منافع و مضرات راگ با دوستانی مانند گلارین و رادی گره خورده و منجر به ایجاد رابطه‌ی دوستانه و اعتماد غیرقابل‌نفوذی میان آن‌ها می‌شود که هر کدام از ایشان را از موقعیت‌های دشواری نجات خواهد داد.

معرفی و دانلود کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ

آیا راگ با وجود اسیر بودن در بدن شخصی دیگر می‌تواند هویت خود را کشف کند؟ بالاخره موفق خواهد شد از دست ماموران مخفی خلاص شود؟ رادی و گلارین تا چه حد قابل اعتماد هستند؟ چه بلایی سر بدن گلارین آمده است؟ درون‌کاشت مرموزی که قدرتی خارق‌العاده به راگ بخشیده از کجا آمده؟ این تراشه تا چه حد قابل اعتماد است؟ آیا این تراشه‌ی مرموز می‌تواند جان راگ و دوستانش را نجات بدهد یا در نهایت منجر به نابودی و گیر افتادن آن‌ها می‌شود؟ چه نیروی پنهانی در این مسیر به کمک راگ می‌آید و از این کار چه قصدی دارد؟ بالاخره راگ موفق خواهد شد که گذشته‌ی خود را پیدا کند؟ برای کشف پاسخ این سوالات شما را به مطالعه‌ی کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ دعوت می‌کنیم.

کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ با نگارش معین فرد و چاپ انتشارات فرهنگی فرد به شما تقدیم می‌شود.

درباره‌ی مجموعه‌ی وب گرد

اگر با مجموعه‌ی سقوط مرگبار آشنا باشید، می‌دانید که کروم‌ها چه موجوداتی هستند. انسان ها ربات‌های هوشمندی ساختند که کروم نام داشتند و می‌خواستند با استفاده از آن‌ها، قدرت ازدست‌رفته‌شان را دوباره به چنگ آورند. اما این موجودات به یکی دیگر از دشمنان انسان‌ها تبدیل شدند و شرایط را از قبل پیچیده‌تر کردند. معین فرد تصمیم داشت به کروم‌ها مفصلاً بپردازد؛ اما متوجه شد که انجام این کار در مجموعه‌ی سقوط مرگبار میسر نیست. از این رو در مجموعه‌ای جدید با نام «وب گرد» به زندگی آن‌ها پرداخت. او توصیه می‌کند که پیش از مطالعه‌ی کتاب وب گرد - جلد اول: موسسه، مجموعه‌ی سقوط مرگبار را بخوانید. جلد سوم مجموعه‌ی وب گرد نیز به‌زودی منتشر خواهد شد.

کتاب وبگرد - جلد دوم: اتاق سرخ برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب وبگرد - جلد دوم: اتاق سرخ را به تمام طرفداران مجموعه‌های داستانی معین فرد توصیه می‌کنیم. در صورتی که به داستان‌های علمی- تخیلی و ادبیات فانتزی علاقه دارید، از مطالعه‌ی مجموعه‌ی وب گرد لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ می‌خوانیم

فورا به گلارین می‌گویم: «سریع این اعداد رو بگو.»

گلارین هراسان می‌پرسد: «چی داری می‌گی؟»

نُه رقم را شمرده‌شمرده به گلارین انتقال می‌دهم و او با قدرت آن‌ها را بیان می‌کند. سپس می‌گوید: «اینم شماره شناسایی من!»

نمی‌دانم این شماره از کجا آمد اما امیدوارم از این منجلاب ما را نجات دهد. مدت زمان زیادی به صدای فن تهویه هوا، صدای تیک‌تاک و تپش قلبم گوش می‌دهم تا بالاخره صدای پُک زدن تمام می‌شود و له شدن سیگار را داخل جا سیگاری می‌شنوم. صدای یخ‌زده می‌گوید: «خانم گلارین خیلی خوش آمدین به موسسه امیدوارم موفقیت‌های بیشماری این‌جا به دست بیارین.»

سپس چاشنی از تهدید و ترساندن به صدایش اضافه می‌کند: «ما هر لحظه و هر ثانیه تا زمانی که داخل موسسه هستی حواسمون بهت هست. فقط دنبال یه بهونه‌ی خیلی کوچیک می‌گردیم تا دوباره تو رو روی این صندلی ببینیم.»

تا پایان صحبت‌هایش، نفسم را در سینه حبس می‌کنم. «ببرش بیرون.»

پاهای سستم مرا همراهی نمی‌کنند. واقعا شماره‌ی نُه رقمی ما را نجات داد؟ همان دستی که ما را تا به این‌جا همراهی کرد مرا از روی صندلی بلند می‌کند. نمی‌دانم تا چه اندازه موفق هستم خودم را قوی نشان دهم. اگر آن دست نبود حتما زمین می‌خوردم. گلارین با صدای لرزان می‌پرسد: «نجات پیدا کردیم؟»

به طنین صدای پاهایمان گوش می‌دهم تا بالاخره نسیم ملایم با باز شدن در، مرا در آغوش می‌کشد. داریم از دالان‌های تاریکِ کابوس خارج می‌شویم؟ گلارین به خودش جرات می‌دهد: «دارین منو کجا می‌بری؟»

فهرست مطالب کتاب

1. موسسه
2. کابوس
3. رویا
4. آغاز
5. هیاهو
6. هم‌اتاقی
7. ملاقات روی لبه
8. جشن
9. چشم‌های سرخ
10. کروم
11. درون‌کاشت
12. شبح
13. انزوا
14. بازگشت
15. نشان دانشجو
16. یاغی
17. آزمون
18. مسیر یک‌طرفه
19. درمانده
20. دوراهی
21. منطقه ممنوعه
22. مذاکره
23. باران
24. ورود ممنوع
25. شهر فراموش‌شده
26. ناجی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فرهنگی فرد
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات206
زبانفارسی
شابک978-622-91369-9-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ

Z.r
۱۴۰۳/۶/۱۳
چقدر مجموعه وبگرد عالی هستن تشکر میکنم از آقای معین فرد. این مجموعه مکمل سقوط مرگبار هست که تو جلد دوم متوجه شدم سالها بعد از اونو نشون میده. این خیلی هیجان انگیزه که احساس میکنم کرادن بعد از سالها برگشته. پشت دیوار سرخ فک کن کیا میتونن باشن کروم‌هایی که عمر طولانی داشتنو بمرگ طبیعی نمردن. کلا خیلی فوق العاده و البته کمی گیج کننده است. حس میکنم نویسنده فقط میخاد یه چیزهایی و وارد جلد بعدی سقوط مرگبار کنه بخاطر همین از این کتاب کمک گرفته. کمی سطحی بنظر میرسه و البته کوتاهه داستان ها. امیدولرم جلد بعدی بزودی برسه. من کارهامو با گوش دادن به کتاب‌ها انجام میدم و بخاطر این کتاب‌ها از آقای معین فرد تشکر میکنم
معین فرد
۱۴۰۳/۵/۲۲
با سلام و احترام از کتابراه عزیز تشکر می‌کنم برای انتشار مجموعه جدید امیدوارم شما دوستان از مطالعه این کتاب لذت ببرین.
بی‌صبرانه منتظر نظرات ارزشمند شما هستم. سپاس بی کران معین فرد
هادی صفدری
۱۴۰۳/۵/۲۶
واقعا از تک تک کتاب‌های این مجموعه لذت میبرم اولش علاقه‌ای به یک داستان فرعی از این مجموعه نداشتم اما با خوندن این دو کتاب واقعا به ادامه این داستان جذب شدم تنها گله‌ای که دارم کوتاه‌تر بودن این کتاب‌ها نسبت به کتاب‌های مجموعه اصلی سقوط مرگبار است و دوست دارم داستان‌های بلندتری رو شاهد باشیم در آخر بی‌صبرانه منتظر کتاب‌های آینده این مجموعه هستم.
محمدرضا مولاءی
۱۴۰۳/۶/۷
کتاب سرگرم گننده است و خواننده را به آینده دور که انسان و ماشین در هم ادغام می شود و شاید دور از واقعیت هم نباشد با دیدن عکس افرادی که برای خود شاخ گذاشته یا قیافه خود را به شکل حیوانات در آورده هیچ بعید نیست علم نیز همچون عمل های زیبایی که درآمد زیادی دارد در اختیار نازیبایی در آید و با پیشرفت ساخت اعضای مصنوعی شاهد تحقق چنین رمان هایی باشیم. خوب بود ممنون
kia fasih
۱۴۰۳/۵/۲۶
فوق العاده بود عین دیگر کتاب‌های این مجموعه
فقط ممکنه بگید جلد سوم وبگرد کی منتشر میشه؟ کمتراز نصف روز تمومش کردم انقدر که کشش داره راستان. درضمن یک سوالی دارم جناب فرد، شخصیت دایکر توی وبگرد همون هوش مصنوعی نیست که در کتاب سقوط مرگبار به دنبال زایراسه؟ چون دایکر در دنیای وبگرد ناپدید شده
امیراحمد محمدی فرد
۱۴۰۳/۵/۲۴
آخرش غافلگیر کننده بود. این جلد هم به مانند جلد قبلی و دیگر آثارتون جذاب، جالب و هیجان انگیز بود. جز تعدادی اشتباه نگارشی مشکل خاصی نبود. به نظرم سطح قلم و توصیفاتتون نسبت به قبل بهتر و جذاب تر شده. بی صبرانه منتظر کمیک بوک به همراه ادامه وبگرد و سقوط مرگبار هستم.
H E
۱۴۰۳/۵/۲۸
کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ درست مثل جلد قبل موسسه عالی بود فقط تنها مشکلی که داشت این بود که اشتباه لغتی که در جلد اول هم دیدم وجود داشت ولی اگر این اشتباه‌ها رو نادیده بگیریم کتاب خیلی خوب و خواندنی بود.
بی صبرانه منتظر جلد سوم هستم.
محمد موسوی
۱۴۰۳/۵/۲۳
بسیار ممنون از آقای معین فرد یکی از طرفدار های پر و پا قرص شما هستم کتاب هایی که می نویسید بسیار فوق العاده هستن امیدوارم هرگز از نوشتن دست برندارید تا ما هم به زندگی در این دنیا های زیبا و خشن ادامه دهیم
امیرحسین قوام
۱۴۰۳/۶/۱۴
این کتاب فوق‌العاده است فقط پیشنهاد میکنم اگر تا اینجای داستان چیزی از مجموعه سقوط مرگبار نمیدونید برید اول اونو کامل گوش کنید بعد بیاید سراغ وب گرد چون یجورایی با برش زمانی این دو مجموعه به همدیگر ربط دارند
Dark
۱۴۰۳/۶/۱۳
مثل جلد‌های قبلی پر از رمز و راز! هیجان انگیز و بی نهایت باعث ساخت یک سناریو عالی در ذهن مخاطب میشه گرچه من از بس دوست دارم این ژانر و نوشته‌های این نویسنده دوست داشتم طولانی تر باشه امیدوارم جلد بعدی سریعتر بیاد
هانیه سایمانی
۱۴۰۳/۵/۲۹
با اینکه تمامی جلد های شما خوب بود نگارش این جلد بهتربود و کشش داستانی خوبی داشت و همچنین به حاشیه های بی اهمیت نرفته بود نگارش کاملا مناسب باموضوع بودسناریو های انتخاب شده جذابی داشتین🌿
طلوع وحیدی
۱۴۰۳/۶/۷
خیلی خوب و جذاب بود من عاشق نوشته های این نویسنده هستم جوری منو داخل داستان فرو میبره که انگار یک فیلم به غایت نفس گیر رو تماشا میکنم امیدوارم جلد بعدی خیلی زود برسه
Saeed Ghzel
۱۴۰۳/۵/۲۶
واقعا بی نظیره من تمام کتاب شما و برادرتون رو خوندم و شاید بار‌ها بخونم کتاباتون رو و امیدوارم ادامه کتاب بزودی بیاد
اعظم قرائتی
۱۴۰۳/۶/۲۰
بنظرم کتاب کند پیش میره و هیجانش از سقوط مرگبار کمتره اما با این حال کنجکاوی اینکه بدانی بعدش چی میشه رو داره
ابراهیم یزداندوست
۱۴۰۳/۶/۱۹
از کتابراه و آقای معین فرد بخاطر این کتاب تشکر می‌کنم و منتظر کتاب صوتی‌اش و جلدهای بعدی‌اش هستم. با تشکر
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ

برای دریافت کتاب وب گرد - جلد دوم: اتاق سرخ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.