معرفی و دانلود کتاب صوتی هفت جن

عکس جلد کتاب صوتی هفت جن
قیمت:
۷۴۰۰۰ ۵۱,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت جن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت جن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هفت جن

امید کوره چی در کتاب صوتی هفت جن، داستانی را از نبرد میان خیر و شر، نور و تاریکی، فرشته و شیطان و همچنین جن و انس، روایت می‌کند که نتیجه‌اش می‌تواند سرنوشت عالم وجود و تمام ساکنان آن را، مثل خیالی جهنمی، تغییر دهد. این کتاب اولین مجلد از مجموعه‌ی «هفت جن» است.

درباره‌ی کتاب صوتی هفت جن

اگر از طرفداران ژانر وحشت در در دنیای فیلم و سریال و کتاب باشید، می‌دانید که یکی از محبوب‌ترین و البته ترسناک‌ترین زمینه‌های رایج آن پرداختن به مسائل مذهبی و ماوراءالطبیعه است. گرچه شنیدن داستان راهبه‌ها و کشیش‌های تسخیرشده می‌تواند مو را بر تن آدمی راست کند، ولی باز هم به دلیل تفاوت‌های فرهنگی، بخشی از این ترس برای ما غریبه باقی می‌ماند. حال امید کوره‌چی در کتاب صوتی هفت جن این نقطه ضعف را نیز برطرف کرده و ترسی را آفریده که درست از جنس سنت‌ها و مذهب شرقی و مسلمان ماست؛ ترسی که چون هیچ نقطه‌ی ناشناخته‌ای ندارد، تا عمق استخوان نفوذ می‌کند و تا مدت‌ها در ذهن مخاطب باقی می‌ماند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هفت جن

در کتاب صوتی هفت جن، داستان جوانی را می‌شنویم که توانایی‌ها و ارتباطات خاصی دارد و به سبب همین ویژگی‌ها قادر است اجنه، فرشتگان، دیوها، و دیگر موجودات فرازمینی را ببیند. این توانایی سبب شده سرنوشت او، به مبارزه با نیروهای اهریمنی و شیطانی گره بخورد. امید کوره‌چی در این قصه از اشرافش به علوم قرآنی و حدیث نیز بهره گرفته و شخصیت اصلی این قصه را به‌نحوی خلق کرده که آیات قرآنی و اوراد جادویی بسیاری بداند و از آن‌ها در مسیر مبارزاتش علیه اجنه استفاده کند.

داستان این کتاب از جایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی، با خبر ناگواری روبه‌رو می‌شود؛ مرتاضی هندی تصمیم گرفته تا با باز کردن دروازه‌ای که حضرت سلیمان قرن‌ها پیش بر اجنه بسته، به نیروی اهریمنی برتر دست پیدا کند و خود را پادشاه جهان بنامد. او در این مسیر، با طلسم‌ و جادو و حتی مذاکره، بسیاری از اجنه‌ی قدرتمند را با خود همراه کرده تا مطمئن شود که هیچ‌کس توانایی مقابله و ایستادگی در برابر او را ندارد.

با اینکه مرتاض هندی نیرویی شکست‌ناپذیر را تحت فرمان خود درآورده، اما شخصیت اصلی این قصه نیز با ایمان قوی خود به خداوند، بی‌سلاح و یاور نیست. در همان ابتدای قصه می‌بینیم که خداوند، ملکی را که پادشاه فلک چهارم است و «نهاییل» نام دارد، به کمک این جوان گماشته و بین آن‌ها عهد برادری و اخوت در جریان است. هر زمان که جوان در میانه‌ی نبرد، خود را در معرض خطر ببیند، شمشیر نهاییل چون صاعقه‌ای از آسمان فرو می‌آید و او را یاری می‌کند؛ شمشیری که از آن نور ساتع می‌شود و به آیه‌ی «لمن الملک الیوم للّه الواحد القهار» مزین است.

شکست مرتاض شیطان‌صفت هندی تنها چالشی نیست که در مسیر این قصه پیش پای جوان قرار می‌گیرد. جوانِ قصه در این راه عاشق دختری نیکوصورت و نیکوسیرت می‌شود که «میرانا» نام دارد و جوان حالا باید تمام تلاشش را نیز برای حفاظت از جان معشوقش به کار بگیرد...

کتاب صوتی هفت جن کاری از نشر صوتی موج کتاب و انتشارات میراناست. این کتاب را با صدای مهدی مجنونی کسمایی و گروهی از گویندگان می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی هفت جن

علوم غریبه و ماورایی، از شاخه‌هایی هستند که همیشه طرفداران خاص خود را داشته و البته کنجکاوی بسیاری را نیز برمی‌انگیزند. علی‌رغم اینکه در داستان‌ها و حکایات زیادی به این علوم پرداخته شده، همچنان اطلاعات چندان موثقی از این حوزه در دسترس نیست. همین موضوع باعث می‌شود که اغلب رازآلود به نظر برسند و موجب افزایش حس کنجکاوی مخاطبان شوند. ادبیات کشورمان اما به‌طور کلی ورودی به این حیطه نداشته و کمتر اثر ماندگاری در فضای فرهنگ و هنر کشورمان در این زمینه ساخته یا نوشته شده. اما به تازگی انتشارات میرانا چند رمان را به قلم امید کوره‌چی منتشر کرده که داستانشان در حوزه‌ی علوم ماورایی جریان دارد و مربوط به ارتباطات میان اجنّه و انسان‌ها است. در این داستان‌ها اجنّه در زندگی‌ انسان‌ها دخالت زیادی می‌کنند و آن‌ها را تحت فشار می‌گذارند.

شش کتابی که تابه‌حال ذیل این مجموعه منتشر شده‌اند به‌ترتیب «هفت جن»، «لوثیا»، «صخور»، «هبذول»، «کاثیا» و «عالین» نام دارند که تنها عناوین آن‌ها نیز برای جذب خواننده‌ی علاقه‌مند کافی‌ست. اما علاوه‌بر عناوین این رمان‌ها، طراحی جلد متفاوت و رمزآلود آن‌ها که شبیه به اوراد نوشته‌شده توسط جادوگران هستند نیز باعث جذابیت بیشترشان شده‌اند. کوره‌چی تسلط و اشراف کاملی بر علوم ماوراءالطبیعه دارد و همین ویژگی او باعث شده که متن بسیار روان و فضاسازی ماهرانه‌ای برای این مجموعه داشته باشد.

کتاب صوتی هفت جن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های ترسناک با زمینه‌ی دینی و مذهبی علاقه دارید، این کتاب مخصوص شماست.

در بخشی از کتاب صوتی هفت جن می‌شنویم

به خانه‌ی ریاحی که رسیدم در نمی‌زنم، با لگد می‌کوبم به در تا جابه‌جا کنده شود، وارد خانه می‌شوم، احتمالاً پشت در همان مرد قوی‌هیکلی است که تسبیح دانه‌درشت به گردن انداخته و ایستاده به نگهبانی. در را که باز کردم قبل از آنکه مرد به خودش بیاید می‌گیرمش زیر مشت و لگد، چپ و راست، چپ و راست، چپ و راست، گونه‌هایش را با ضربه‌های مشت می‌ترکانم و صورتش را از فرم می‌اندازم، بعد آن‌قدر با ساق پا می‌کوبم به رانش که استخوان پاهایش بشکند و بدون اینکه از صورت ورم‌کرده و خون‌مرده‌اش دست بکشم، پایم را بالا می‌برم و با همه‌ی توان می‌کوبم توی صورتش تا جمجمه‌اش بترکد، تا مخش پخش شود کف زمین.

از مرد که رد شدم، شاگرد کهکشانی می‌آید جلو، همان که روی پیشانی‌اش سه خالکوبی نقطه‌ای دارد اما محال است بتواند نیرویی وارد تنم کند و من هم به پاسداشت حماقتش یک کف دست می‌گذارم زیر چانه‌اش و کف دست دیگرم را آچار می‌کنم پشت‌سرش و با یک چرخش، نیرو را از کمرم به بازوهایم منتقل می‌کنم تا بعد از چرخیدن کف دست‌هایم گردنش جابه‌جا بشکند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
نهاییل
19 دقیقه
مرتاض
7 دقیقه
مرتاض ـ قسمت دوم
24 دقیقه
استاد کهکشان‌ها
18 دقیقه
استاد کهکشان‌ها ـ قسمت دوم
26 دقیقه
شهمورش
8 دقیقه
ابن‌ابی‌آکیج
22 دقیقه
ابن‌ابی‌آکیج ـ قسمت دوم
17 دقیقه
ابن‌ابی‌آکیج ـ قسمت سوم
10 دقیقه
ابن‌ابی‌آکیج ـ قسمت چهارم
12 دقیقه
ابن‌ابی‌آکیج ـ قسمت پنجم
24 دقیقه
ابن‌ابی‌آکیج ـ قسمت ششم
22 دقیقه
بغشوش شکغمی
21 دقیقه
بغشوش شکغمی ـ قسمت دوم
24 دقیقه
بغشوش شکغمی ـ قسمت سوم
20 دقیقه
طاغوج
17 دقیقه
طاغوج ـ قسمت دوم
7 دقیقه
طاغوج ـ قسمت سوم
8 دقیقه
عرجلوس
23 دقیقه
عرجلوس ـ قسمت دوم
24 دقیقه
عرجلوس ـ قسمت سوم
12 دقیقه
هنثاکیج
14 دقیقه
هنثاکیج ـ قسمت دوم
14 دقیقه
هنثاکیج ـ قسمت سوم
24 دقیقه
میططرون
22 دقیقه
میططرون ـ قسمت دوم
9 دقیقه
میططرون ـ قسمت سوم
21 دقیقه
انسان کامل
23 دقیقه
انسان کامل ـ قسمت دوم
17 دقیقه
انسان کامل ـ قسمت سوم
20 دقیقه
انسان کامل ـ قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هفت جن
نویسنده
راویگروه گویندگان، مهدی مجنونی کسمایی
ناشر چاپیانتشارات میرانا
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۷۴۰۰۰ ۵۱,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هفت جن

هیما.م
۱۴۰۳/۶/۱۰
قلم نویسنده بسیار گیرا و بسیار کتاب آموزنده با مستندات دقیق در پی نوشت در ۷ جلد مجموعه میرانا را مطالعه کردم. کتابی اساطیری و جادویی که بسیار قابل تامل و درک هست. حالا هم کتاب صوتی این مجموعه که فوق العاده بود انگار یک فیلم سینمایی در ذهن شما اکران شده. این مجموعه اونقدر قوی کار شده که جایگزین عالی برای کتاب‌های هری پاتر و ارباب حلقه‌هاست چرا که در مجموعه میرانا با موجودات و دنیایی روبه رو می‌شویم که برای فرهنگ ما قابل درک و لمس هست و با توجه به مستندات پی نوشت‌ها در کتاب نوشتاری و با توجه به اینکه آقای کوره‌چی تحصیلات علوم حدیث دارند متوجه واقعی بودن موجودات میشیم. در کل مجموعه میرانا برای کسانی که میخوان ذهنشون روشن بشه و پی به حقیقت عالم هستی ببرن بسیار مناسبه. با تشکر از انتشارات میرانا و آقای کوره‌چی
مجمد موسوی
۱۴۰۳/۶/۱۱
هفت جن، اولین کتاب این مجموعه، که در دنیای رئالیسم جادویی نوشته شده، دارای نثری روان و خیال پردازی متناسبی ست که خواننده را با خود به دنیای جادو می‌برد. کوره چی با استفاده از دانشی که در این زمینه کسب کرده و تجربه موفق نویسندگی، دریچه‌ای را به روی خواننده باز میکند تا خواننده اثر، شاهد تقابل جادو و در ابعاد مختلف جن‌ها، ملائک، پریان انسان‌ها باشد.
من به عنوان کسی که در حال خواندن آخرین اثر چاپ شده از این سلسله هستم، مطالعه این کتاب‌ها را به علاقمندان این حوزه توصیه میکنم.
محمدحسین ذوعلم
۱۴۰۳/۶/۹
خوشبختانه کتاب هفت جن افق جدید و زیبایی را بر ذهن خواننده می‌گشاید و تاثیر کم نظیری در آشنایی با مفاهیم نوین و مهیج دارد که با مرور تألیفات ارزشمند نویسنده صاحب سبک هفت جن معلومات خواننده تکمیل خواهد شد لذا به خوانندگان عزیز توصیه می‌کنم کتاب‌های لوثیا، صخور، هبذول، کاثیا، عالین و نیاسو به قلم جناب کوره چی را هم بخوانند تا اندوخته و تجربیات نو داشته باشند
Akh
۱۴۰۳/۶/۹
تصویرپردازیای کتاب عالی بود و با خوندن ش حس بودن توی لحظه‌ها همراه قهرمان داستان رو قشنگ تجربه کردم... توی مارکت رمانای ایرانی واقعا جای این سبک کتابای جادوئی عاشقانه خالی بود... ممنون از نویسنده بابت خلق، و از کتابراه بابت قرار دادن فایل صوتی این اثر زیبا و خواندنی... 🙏
Marjan Saftari
۱۴۰۳/۶/۱۰
قلم قوی، دنیا سازی عالی، گشایش درب جدیدی از دنیای فانتزی ایرانیزه در ذهن مخاطب. تجربه‌ی هیجان انگیز سفر به دنیای ماوراء با این کتاب لذت بخش بود سپاس از جناب کوره چی و کتابراه برای قرار دادن کتاب صوتی هفت جن🌱
nasrin mansourifar
۱۴۰۳/۶/۹
بهترین تجربه من در رمان فانتزی فارسی مجموعه کتابهای هفت جن به قلم اقای امید کوره چی است. راوی دری به دنیای قصه‌های جن و پری یا اساطیر کهن باز می‌کند و شما را در لذت بی نظیر جهان افسانه‌ها غوطه ور می‌سازد.
عادل اکبرپور
۱۴۰۳/۶/۱۰
احسنت به این نویسنده. با این قلم گیرا. جوری تجسم ادمو درگیر میکنه که در دنیای واقعی اتفاق افتاده. وخود ادم نظاره گر این وقایع بوده. انشالاه که حق این کلمات و قلم استاد ادا شود. به امید اثار بیشتر.
هاله ک
۱۴۰۳/۶/۱۸
با تشکر از گروه گویندگان و خسته نباشید به نویسنده و ناشر محترم،
کتاب سرگرم کننده‌ای بود ولی توضیح دقیق دعانویسی و جزییات طلسم و غیره خیلی برای من حداقل جالب نبود.
طاها عابدی
۱۴۰۳/۶/۹
این کتاب عالی‌ترین کتابی بوده که تا حالا خوندم و الان گوش دادم.
واقعا استاد کوره چی قلم مانا و توانمندی دارن. امیدوارم بقیه کتاب‌ها هم بیاد و گوش بدیم
مسعود یگانه
۱۴۰۳/۶/۹
بی نظیر بود من قبلا کتاب و خونده بودم. واقعا ظرفیت ساخت فیلم هم داره. ممنون از نویسنده محترم و کسانی که برای ایجاد فایل صوتی زحمت کشیدن
سعید اذانی
۱۴۰۳/۶/۱۴
بسیار عالی بود، قلم زیبای نویسنده همچنین واقعا ممنونم از اینکه آنقدر زحمت کشیدید که گوش نواز باشه
هانیه محمدی پور
۱۴۰۳/۶/۱۴
کتابی جذاب و گیرا بود همه رو یکباره بی وقفه گوش دادم عالی بود
آناهید شهابی
۱۴۰۳/۶/۱۲
عالی بود قلم عالی بیان بسیار گیرا و بسیار لذت بردم
Mohtaram hajipour
۱۴۰۳/۶/۲۵
اکر عالم واقعیت اینطوری بود وحشتناکه
ابراهیم قوامی
۱۴۰۳/۶/۲۳
واقعا حیف وقت و هزینه
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هفت جن

برای دریافت کتاب صوتی هفت جن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.