معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی دگرسانی

عکس جلد کتاب صوتی دگرسانی
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دگرسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دگرسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دگرسانی

کتاب صوتی دگرسانی داستان زندگی ریکا است که در ژانر تخیلی و به قلم رضا فتحی نوشته شده است. ریکا نابودی دهکده‌ی زیبایش را پشت سر گذاشته تا مطابق با یک پیشگویی، به همراه چند تن دیگر به بهشت برسند. او به شرح ماوقع می‌پردازد و به واسطه‌ی داستانش مفاهیم عرفانی و فسلفی مختلفی را مطرح می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی دگرسانی

صدایی ریکا را به خود می‌خواند. صدای آرام، زمزمه‌وار و هول‌انگیز که از او می‌خواهد بیدار شود و به یاد بیاورد. ریکا اما او را نمی‌شناسد. حتی چهره‌ی او را نمی‌بیند. هیچ چیز به جز سیاهی مطلق نیست. آیا این صدای فرشته‌ی مرگ است؟ آیا صدایی در درون ذهنش حرف می‌زند؟ شاید هم صدای خاطرات مرده‌اش باشد؟ صدا دست‌بردار نیست، از او می‌خواهد بیشتر فکر کند و آن رویای فراموش‌شده را پیش چشم بیاورد. این صحنه‌ی ابتدایی کتاب صوتی دگرسانی است که به قلم رضا فتحی به رشته‌ی تحریر درآمده است.

طولی نمی‌کشد که تصاویر محوی در ذهن ریکا جان می‌گیرند؛ تصاویر یک طوفان هولناک و عظیم که ویرانی‌های بسیاری بر جای گذاشته. بعد به یاد یک پیشگویی می‌افتد و دوستانش را کم و بیش به خاطر می‌آورد، اما آن صدا متعلق به چه کسی بود؟‌ از کجا او را می‌شناخت و چرا ریکا او را به جا نمی‌آورد؟ او چه از سر گذرانده بود و مردم دهکده چه شده بودند؟ این‌ها سوالاتی است که ادامه‌ی داستان کتاب صوتی دگرسانی را می‌سازند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دگرسانی

رضا فتحی ساختار روایی کتاب صوتی دگرسانی را در دوازده فصل تهیه و تدوین کرده است. داستان کتاب صوتی دگرسانی در فضایی تخیلی و آخرالزمانی می‌گذرد و در عین حال حاوی مفاهیم فسلفی و عرفانی بسیاری است. این کتاب در قالب داستان ریکا و گروهش به پرسش از هدف آفرینش جهان و انسان‌ها می‌پردازد، از صلح مطلق می‌گوید؛ از عشق، ابدیت، بهشت و مرگ. روایت داستان از زاویه‌ی اول شخص صورت می‌گیرد و به زمان‌های مختلف گریز می‌زند. گفتنی است که نثر ساده‌ی نویسنده و تعلیق‌هایی که در داستان به کار می‌گیرد، بر جذابیت داستان می‌افزاید.

کتاب صوتی دگرسانی را نشر خانه داستان چوک به انتشار رسانده و نسخه‌ی صوتی آن با همکاری نشر کتابراه به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. این کتاب را با صدای مهبد قناعت‌پیشه می‌شنوید.

کتاب صوتی دگرسانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به ادبیات داستانی معاصر ایران و به ویژه رمان‌های نوشته شده در ژانر تخیلی علاقه دارید، یا از دوست‌داران ادبیات فلسفی و عرفانی هستید، به کتاب صوتی دگرسانی گوش فرا دهید.

در بخشی از کتاب صوتی دگرسانی می‌شنویم

تمام مردان و زنان دهکده به دنبال دختری سیزده - چهارده ساله بودند که با اسبش گم شده بود. ماجرا از این قرار بود که بعد از رعد و برق، طبق عادت همیشه، دختر با پدرش برای چیدن قارچ به کوهستان رفته بودند که یک سگ بزرگ شیطانی به آن‌ها حمله کرد و اسب پدرش رم کرده بود و پدرش از اسب به سویی پرتاب و بیهوش شده بود، ولی اسب راز او را به جایی نامعلوم کشانده بود. وقتی پدر به هوش می‌آید به دهکده برمی‌گردد و همه را بسیج می‌کند تا دخترش را پیدا کند. تا پاسی از شب گشتیم، ولی اثری از او یا سگ شیطانی پیدا نکردیم. من به عنوان محافظ با تفنگ شکاری با گروه خانم‌ها به دهکده برگشتم. وقتی مطمئن شدم همه به سلامت به خانه‌هایشان رسیده‌اند، من هم به خانه رفتم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

32 دقیقه
فصل اول
71 دقیقه
فصل دوم
44 دقیقه
فصل سوم
7 دقیقه
فصل چهارم
57 دقیقه
فصل پنجم
4 دقیقه
فصل ششم
5 دقیقه
فصل هفتم
9 دقیقه
فصل هشتم
5 دقیقه
فصل نهم
10 دقیقه
فصل دهم
9 دقیقه
فصل یازدهم
6 دقیقه
فصل دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دگرسانی
نویسنده
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی خانه داستان چوک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان علمی و تخیلی ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دگرسانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دگرسانی

برای دریافت کتاب صوتی دگرسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.