معرفی و دانلود کتاب هنر تغییر: زندگی مورد نظرتان را بسازید

عکس جلد کتاب هنر تغییر: زندگی مورد نظرتان را بسازید
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر تغییر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر تغییر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر تغییر: زندگی مورد نظرتان را بسازید

ما معمولا با اولین احساسی که سراغمان می‌آید، همراه می‌شویم و نمی‌دانیم که می‌توانیم آن را با احساس بهتر و دلخواهمان جایگزین کنیم. در اصل، شاید کلید تغییر و احساس خوشبختی همین باشد. کتاب هنر تغییر نوشته‌ی آرتور سی بروکس و اپرا وینفری نقشه‌ی راهی برای زندگی بهتر توأم با احساس خوشبختی بیشتر است. این کتاب که در گروه کتاب‌های روانشناسی و خودسازی قرار دارد به ما می‌آموزد تا با کنترل هیجانات، در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود شادتر باشیم.

درباره‌ی کتاب هنر تغییر

بسیاری افراد هستند که در زندگی خود با همه‌ی داشته‌ها احساس خوشبختی نمی‌کنند و چه بسیار افرادی که علی‌رغم رنج‌های بسیار، خود را شاد و سر پا نگه می‌دارند. آرتور سی بروکس (Arthur C Brooks) و اپرا وینفری (Oprah Winfrey) در کتاب هنر تغییر: زندگی مورد نظرتان را بسازید (Build the life you want: the art and science of getting happier) صرف نظر از اینکه شرایطتان چقدر چالش‌برانگیز است، شما را دعوت می‌کنند تا سفری را به سوی خوشبختی بیشتر آغاز کنید. نویسندگان این کتاب با استفاده از علوم پیشرفته و سال‌ها تلاش برای کمک به مردم، برای تبدیل ایده‌ها به عمل، به شما نشان می‌دهند که چگونه کیفیت زندگی خود را بهتر کنید، به‌جای آنکه صبر کنید تا دنیای خارج تغییر کند.

معرفی و دانلود کتاب هنر تغییر

آرتور سی بروکس و اپرا وینفری در کتاب هنر تغییر، با بینش، شفقت و امید نشان می‌دهند که چگونه ابزارهای خود مدیریتی عاطفی می‌توانند زندگی شما را بی‌درنگ تغییر دهند. آن‌ها تمرینات کاربردی پژوهش محور را برای ایجاد 4 ستون خوشبختی، یعنی خانواده، دوستی، کار و ایمان پیشنهاد می‌کنند و در این مسیر، تجربیات به دست آمده از زندگی و حرفه‌ی خود را با خواننده به اشتراک می‌گذارند. ضمن آنکه نمونه‌هایی از زندگی مردم عادی نقل می‌کنند که با وجود ناکامی و سختی‌ها شاد زندگی می‌کنند. زمانی که به ابزارهای خود مدیریتی عاطفی مجهز باشید و آماده باشید تا چهار ستون خود را بسازید، می‌توانید کنترل حال و آینده‌ی خود را به دست بگیرید؛ نه اینکه تنها امیدوار و منتظر بمانید تا شرایطتان بهتر شود.

آرتور بروکس یکی از نویسندگان این کتاب، سال‌ها روی موضوع خوشبختی پژوهش کرده و در دانشگاه هاروارد در کلاسی تخصصی در زمینه‌ی علم خوشبختی تدریس کرده است. او تلاش کرده تا نتایج پژوهش خود را در زندگی شخصی‌اش پیاده کند و توانسته به شادی بیشتری در زندگی دست یابد و بیشتر از گذشته با رنج‌های زندگی کنار بیاید. از طرف دیگر، اپرا وینفری در اجرای برنامه‌های تلویزیونی و مصاحبه‌های خود با افرادی روبه‌رو شده که با وجود رنج‌های بسیار زندگی شادی دارند. این نویسندگان با تجربیاتی که از فعالیت در دانشگاه و رسانه به دست آورده‌اند، به شما می‌آموزند که ابتدا احساسات درونی‌تان را مدیریت کنید، سپس روابط خود را با خانواده و دوستان بهتر کنید و شرایط کار و زندگی خود را بهبود ببخشید.

با خواندن کتاب هنر تغییر یاد می‌گیرید برای آن که احساس خوشبختی کنید برنامه‌ی شخصی داشته باشید و با تمرین و ممارست یاد بگیرید تا چگونه شادتر و خوشبخت‌تر زندگی کنید. در این کتاب، هم با مفاهیم و مطالب تازه مانند تمرین فراشناخت آشنا خواهید شد و هم با توصیه‌ها و دستورالعمل‌هایی برخورد می‌کنید که پیش‌تر به گوشتان خورده است؛ همچون: پذیرش خویشتن یا امیدواری. با کتاب هنر تغییر یاد می‌گیرید بیش از آنچه فکر می‌کنید قدرت کنترل احساسات و تغییر زندگی خود را دارید. این کتاب را انتشارات بله با ترجمه‌ی زهرا محمدپور بایرام‌کند‌ی منتشر کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب هنر تغییر

  • بهترین کتاب سال 2023 به انتخاب سردبیران در سایت آمازون
  • نامزد بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز در سال 2023
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز

در نکوداشت‌ کتاب هنر تغییر

با خواندن این کتاب می‌توانید خوشبخت‌تر و شادتر باشید و رسیدن به این نقطه ماجراهایی تازه در زندگی شما به همراه خواهد داشت. (آمازون)

کتاب هنر تغییر برای چه کسانی مناسب است؟

چه جوان باشید، چه میانسال، یا حتی اگر دوران بازنشستگی و کهنسالی خود را سپری می‌کنید، اگر احساس می‌کنید که در زندگی خود شادی و خوشبختی را کم دارید، این کتاب برای شما مناسب است و به شما می‌آموزد چگونه تمرین کنید تا در زندگی شخصی و شغلی خود شادتر باشید.

در بخشی از کتاب هنر تغییر: زندگی مورد نظرتان را بسازید می‌خوانیم

فیلسوفان می‌گویند که شما در واقع دو نفر هستید: یکی که می‌بیند و دیگری که دیده می‌شود. درک این دو جنبه متفاوت می‌تواند به ما کمک کند تا کمتر به درون خود تمرکز کرده و بیشتر به دنیای اطرافمان توجه کنیم.» این بخش به ایده‌های فیلسوف آمریکایی ویلیام جیمز در مورد وجود دو جنبه متفاوت در هر فرد پرداخته و بر اهمیت توازن بین مشاهده جهان اطراف و همچنین درک نحوه دیده شدن خود توسط دیگران تأکید می‌کند. «ویلیام جیمز، فیلسوف معروف آمریکایی، به عمق مفهوم داشتن دو جنبه مختلف در وجود هر فرد پرداخته است. او معتقد است که برای پیشرفت و رشد، نه تنها باید به دنیای اطرافمان توجه کنیم، بلکه لازم است خودمان را نیز به چشم دیگران ببینیم و از نگاه آن‌ها درک کنیم.

اگر به دنیای اطراف توجه نکنیم، ممکن است در خطراتی مثل تصادفات یا گرسنگی قرار بگیریم. از طرف دیگر، اگر دیگران ما را نبینند، از داشتن خاطرات، تاریخچه و دلیل انجام کارهایمان غافل می‌شویم. مثلاً وقتی صبح‌ها با ماشین به سمت محل کارتان می‌روید، توجه شما بیشتر به ترافیک و رفتار دیگر رانندگان است تا بتوانید به سلامت به مقصد برسید. اما وقتی به محل کار خود می‌رسید، تمرکزتان بیشتر روی این است که همکارانتان شما را چگونه می‌بینند و این به شما کمک می‌کند بفهمید آیا کارتان را به خوبی انجام می‌دهید یا نه. این تعادل بین دیدن و دیده شدن، بخش مهمی از درک ما از خود و جهان اطرافمان است.» «زمانی که به دنیای اطرافمان نگاه می‌کنیم، این حالت را 'خود من' به عنوان بیننده می‌نامند. ولی وقتی خودمان را مورد بررسی قرار می‌دهیم یا به افکارمان فکر می‌کنیم، این حالت را 'خود من' به عنوان فردی که دیده می‌شود می‌گویند. هر دوی این حالات، دائمی نیستند. راز سعادت و خوشبختی در یافتن تعادل بین این دو 'خود' است. این بدان معناست که باید بیشتر به دنیای اطرافمان توجه کنیم و کمتر به این فکر کنیم که دیگران ما را چگونه می‌بینند، چرا که بسیاری از ما بیش از حد درگیر این موضوع هستیم. این مسئله می‌تواند مشکل‌ساز شود.

فهرست مطالب کتاب

یادداشتی از اپرا...
یادداشتی از آرتور...
مقدمه: راز آلبینا...
راز...
راه پیش رو...
فصل اول: هدف، شادی نیست و ناراحتی دشمن نیست...
دو درک اشتباه در مورد شادی...
شادی چیست...
نقش ناخوشایندی‌ها و رنج‌ها در زندگی...
ترکیب منحصربه‌فرد شادی و ناخوشی در زندگی شما...
قدردانی از احساسات ناخوشایند...
از زنبورها تشکر کنید، نه فقط بخاطر عسلی که می‌سازند...
مدیریت احساسات...
فصل دوم: قدرت فراشناخت...
مغز مسلط بر احساس...
احساسات اولیه و پیچیده...
شناخت شناسی: مدیریت احساسات...
وقتی نمی‌توانید دنیا را تغییر دهید، تجربه خودتان از آن را تغییر دهید...
اگر از گذشته خود راضی نیستید، آن را از نو بنویسید...
تمرین فراشناخت...
حالا، به انتخاب احساساتتان بپردازید...
فصل سوم: احساس بهتری را انتخاب کنید...
عید شکرگزاری شادی داشته باشید...
برای خود دلیلی برای خندیدن پیدا کنید...
همواره امیدوار باشید...
همدلی را به سمت همدردی سوق دهید...
دنیا را به جایی بهتر برای دیگران تبدیل کنید...
فصل چهارم: بر خودتان کمتر تمرکز کنید...
شما در واقع دو نفر هستید...
به آنچه دیگران فکر می‌کنند، اهمیت ندهید...
به علف هرز حسادت آب ندهید...
قدم بعدی برای ساختن زندگی که می‌خواهیم...
چیزی را بسازید که اهمیت دارد...
یادداشتی از اپرا...
فصل پنجم: ساختن خانواده‌ ناکامل خود...
چالش اول: تعارض...
چالش دوم: مکمل نبودن...
چالش سوم: ویروس‌های منفی...
چالش چهارم: بخشش...
چالش پنجم: عدم صداقت...
هیچ‌گاه ناامید نشوید...
فصل ششم: دوستی عمیق و واقعی...
چالش اول: درک و پذیرش شخصیت خود...
چالش دوم: سودمندی بیش از حد...
چالش سوم: دلبستگی به عقاید...
چالش چهارم: تفکر جادویی...
چالش پنجم: دنیای مجازی...
اهمیت کار بر روی دوستی...
فصل هفتم: کاری که مایه عشق و لذت است...
چالش اول: تعیین اهداف شغلی...
چالش دوم: مسیر شغلی...
چالش سوم: اعتیاد به کار...
چالش چهارم: هویت...
عشق قابل مشاهده است...
فصل هشتم: فیض شگفت‌انگیز زندگی خود را بیابید...
نوشتن درباره‌ ایمان و معنویت همیشه کار آسانی نیست...
مغز معنوی شما...
چالش اول: ذهن پریشان شما...
چالش دوم: شروع کردن...
چالش سوم: تمرکز درست...
راه پیش‌رو...
یادداشتی از اوپرا...
نتیجه‌گیری
در نهایت، نوبت به شماست که معلم شوید...
سالخورده‌تر، خردمندتر، شادتر...
مهم‌ترین اصل در همه این‌ها...
سپاسگزاری‌ها
درباره نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر تغییر: زندگی مورد نظرتان را بسازید
نویسنده،
مترجمزهرا محمدپور
ناشر چاپیانتشارات بله
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات265
زبانفارسی
شابک978-622-91273-4-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر تغییر

مطهره جهانی
۱۴۰۳/۶/۱۳
کتاب جذاب خوبی بود ممنونم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب هنر تغییر

برای دریافت کتاب هنر تغییر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.