معرفی و دانلود کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری)

عکس جلد کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری)
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری)

کیم هولدرنس و پن هولدرنس در کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری) نگاهی متمایز و نو به دعواهای زناشویی دارند و می‌کوشند راه‌حل‌های مفید و کاربردی را برای پشت سر گذاشتن این مشکل ارائه دهند. نویسندگان با کمک گرفتن از تجربیات زندگی مشترکشان، به خوانندگان نشان می‌دهند که چطور بحث‌های خانوادگی را شروع کنند، ادامه دهند و به پایان برسانند تا به قهر و تنش بیشتر منجر نشوند و به رابطه‌شان عمق ببخشند. این اثر از پرفروش‌ترین کتاب‌های USA Today است.

درباره‌ی کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری)

دعوا و مرافعه یکی از ویژگی‌های زندگی مشترک است. هیچ زن و شوهری نیستند که با هم بحث نکرده باشند و مدتی کارشان به قهر و سکوت نکشیده باشد. دعوا،‌ بحث و کشمکش را نمی‌توان از زندگی متأهلی حذف کرد، اما می‌توان نوع آن را تغییر داد. یعنی به‌جای مرافعه‌ی سخت و شدید، آن را به فرصتی برای بهبود رابطه تبدیل کرد. کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری) (Everybody Fights) نوشته‌ی کیم هولدرنس (Kim Holderness) و پن هولدرنس (Penn Holderness)، همین ایده را مدنظر قرار داده و پیشنهادهای کاربردی را در این مورد ارائه کرده است. این زوج که حدود بیست سال است با هم ازدواج‌ کرده‌اند، در زندگی مشترکشان تجربیات زیادی به دست آورده‌اند. آن‌ها در این سال‌ها، مثل هر زوج دیگری انواع مختلف دعواها و بحث‌ها را داشته‌اند. بر همین اساس هم تصمیم گرفته‌اند کتابی بنویسند و شیوه‌ی درست بحث‌وجدل را یاد بدهند. روشی که به‌جای بیشتر کردن اختلافات، به حل آن کمک کند و باعث شود زن و شوهر به هم نزدیک‌تر شوند.

معرفی و دانلود کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری)

خیلی از دعواهای بزرگ زن‌وشوهری ریشه در مسائل بسیار کوچک دارد. مسائلی که خیلی وقت‌ها پیش‌پاافتاده و گاهی حتی مضحک و مسخره هستند و معمولاً به اتفاقات روزمره و ساده مربوط‌ می‌شوند. ولی مشکل اینجاست که وقتی این موارد روی هم انباشته شوند، قدرت زیادی پیدا می‌کنند. طوری که با یک جرقه‌ی کوچک شعله‌ور‌می شده و باعث اختلافات عمیقی می‌شوند. همین مشکل در زندگی کیم هولدرنس و پن هولدرنس هم وجود داشت. بااینکه مخاطبانشان آن‌ها را یک زوج زیبا و خوشبخت و موفق می‌دیدند، ولی زندگی شخصی‌شان پر از دعوا بود. آن‌ها در کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری) به این مشکل اعتراف می‌کنند و می‌گویند که با کمک گرفتن از جلسات مشاوره و آموختن هنر مخالفت کردن، توانستند این وضعیت بغرنج را پشت سر بگذارند.این جلسات به آن‌ها نشان داد که چطور موضوع اختلاف را پیش بکشند و حرفشان را بزنند، بدون اینکه کارشان به جدایی بکشد یا زندگی‌شان فروبپاشد. اگر زوج‌ها هر بار که از هم دلخور می‌شوند یا چیزی آزارشان می‌دهند، بتوانند ناراحتی‌شان را به‌درستی ابراز کنند، دیگر این مسائل کوچک روی هم جمع نمی‌شوند و به جنگ نمی‌انجامد.

کیم هولدرنس و پن هولدرنس در کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری)، به نُه دعوایی که در زندگی‌شان وجود داشته اشاره می‌کنند و دلایل آن‌ها را توضیح می‌دهند. هرکدام از این دعواها به دلایل متفاوتی بوده، ولی احتمالاً برای مخاطبان آشنا هستند! مثلاً برخی از آن‌ها بر سر نوع لباس بوده، یا به خاطر کار زیاد خانه، بداخلاقی یا گوش نکردن به حرف یکدیگر و ... . بسیاری از زوج‌ها احتمالاً با همین موضوعات برخورد کرده و در مورد آن جدال و مرافعه داشته‌اند. هولدرنس‌ها اما، سعی دارند نحوه‌ی کنترل کردن و مدیریت این دعواها را بیاموزند. آن‌ها با همین نمونه‌ها، به متأهلان یاد می‌دهند که چطور اختلافات را در همین سطح نگه‌دارند و اجازه ندهند افزایش یابد. به تعبیر آن‌ها دعوای زن‌وشوهری نوعی مهارت است که اگر آن را یاد بگیریم، اتفاقاً می‌تواند مفید واقع شود. یعنی می‌شود از این تهدید فرصت ساخت و زندگی مشترک را بهتر کرد.

کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری) را زهرا میالی ترجمه کرده و انتشارات کتاب خوانا به چاپ رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری)

  • در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های وال‌استریت ژورنال
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های USA Today

در نکوداشت کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری)

  • این ابزار جذاب و تمرین گفت‌وگومحور، برای زوج‌ها یک نقطه‌ی شروع است تا ارتباطشان را قوی‌تر کنند. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری) برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به زوج‌ها پیشنهاد می‌شود. اگر دائم با همسرتان تنش و مرافعه دارید، حتماً این اثر را مطالعه کنید.

در بخشی از کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری) می‌خوانیم

آن موقع که گزارشگر ورزشی محلی در فلوریدا بودم، آخر هفته‌ها روی بازی‌های فوتبال تیم تمساح‌های فلوریدا کار می‌کردم. هم کت و کراوات می‌پوشیدم تا از پشت میزْ خبرها را بخوانم و هم باید حضوری در زمینِ بازی حاضر می‌شدم تا از آن فیلم بگیرم. در خطِ کنارِ زمین بازی‌های مهم تلویزیون ملی بودم (که عاشق این کار بودم) و از این‌طرف تا آن‌طرف زمین بازی می‌دویدم و دوربینی نُه‌کیلویی را روی دوشم حمل می‌کردم تا فیلم‌برداری کنم. ورزش خوبی برای من بود و بعد از هر بازی خیس عرق می‌شدم.

یک شب که تیم تمساح‌ها در حال بازی با تیم تنسی بودند، در خط کنار زمین نفس‌نفس می‌زدم تا به موقعیت بعدی‌ام برسم که کیم از کنارم رد شد. مویش را باز کرده بود (رنگش از حالا تیره‌تر بود)، میکروفونی در دستش داشت و شلوار جین و کت چرم مشکی تنش کرده بود. ظاهراً اعصابش خرد بود و بدون اینکه به اطرافش نگاه کند، صاف از کنارم رد شد. نزدیک بود دوربینم را بیندازم. پیش خودم گفتم: وای، اون خوش‌قیافه‌ترین زنیه که تا‌به‌حال دیدم. شرط هم می‌بندم که دیگه هیچ‌وقت نمی‌بینمش.

و ندیدم.

تا اینکه یک سال بعد، در اتاق خبر اورلاندو شبکه‌ی فاکس در حال نگاه‌کردن به تلویزیون‌های کنار همی بودم که برنامه‌های خبری رقبایمان را نشان می‌داد. من که گوینده‌ی خبرهای ورزشی بودم تا لحظات آخر روی آنتن نمی‌رفتم، پس کارم این بود که ببینم بقیه‌ی شبکه‌ها اول چه خبری را اعلام می‌کنند. در وسط صفحه‌ی نمایش، دوباره آن چهره را دیدم. این دفعه، موهایش را پشت سرش جمع کرده بود، کت‌وشلوار تنش کرده بود و نور روشن پروژکتور به‌طور مستقیم روی صورتش بود، اما بلافاصله فهمیدم که خودش است.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
مقدمه
1. نبرد لباس بیرون
2. نمی‌شه فقط یک دقیقه خوشحال باشی؟
3. من همه‌کار می‌کنم، اما تو هیچی
4. با بغل‌کردن مشکل دارم
5. لازمه آدم‌های دیگه‌ای رو ببینم
6. اصلاً به حرفم گوش می‌دی؟
7. من رو جدی نمی‌گیری
8. بهت خیانت کردم... از نظر مالی
9. چرا این‌قدر بداخلاقی؟
سخن آخر
تقدیر و تشکر
یادداشت‌ها
درباره‌ی مؤلفان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری)
نویسنده،
مترجمزهرا میالی
ناشر چاپینشر کتاب خوانا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات228
زبانفارسی
شابک978-622-9355-17-6
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری)

برای دریافت کتاب همه دعوا می‌کنند (جنگ‌های عاشقانه زن و شوهری) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.