معرفی و دانلود کتاب صوتی هیچ چیز آن قدرها هم وحشتناک نیست: فلسفه‌ی زندگی قوی‌ترین و شادترین انسان‌ها

عکس جلد کتاب صوتی هیچ چیز آن قدرها هم وحشتناک نیست: فلسفه‌ی زندگی قوی‌ترین و شادترین انسان‌ها
قیمت:
۱۰۳۰۰۰ ۷۲,۱۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هیچ چیز آن قدرها هم وحشتناک نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هیچ چیز آن قدرها هم وحشتناک نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هیچ چیز آن قدرها هم وحشتناک نیست: فلسفه‌ی زندگی قوی‌ترین و شادترین انسان‌ها

کتاب صوتی هیچ چیز آن قدرها هم وحشتناک نیست نوشته‌ی رافائل سانتاندرو، راهنمایی برگرفته از خردی هزاران ساله است که در میان جوامع مختلف،‌ با ادیان و فرهنگ‌های متفاوت دیده می‌شود. این کتاب به شما می‌آموزد چطور در زندگی، کنترل ذهنتان را به دست گیرید و زیستی شادتر و بی‌دغدغه‌تر داشته باشید.

درباره‌ی کتاب صوتی هیچ چیز آن‌قدرها هم وحشتناک نیست

انسان از همان زمانی که پا به کره‌ی زمین گذاشت و طعم زندگی را چشید، فهمید که در بسیاری از مواقع شادی و آرامش خود را از دست خواهد داد. هرچه زمان گذشت و زندگی پیشرفته‌تر شد، این ناآرامی‌ها و ناخوش‌احوالی‌ها هم پیشرفته‌تر شدند؛ تا جایی که سبک زندگی ما کاملاً با این شرایط انطباق پیدا کرد. امروزه ما باور داریم که اصل و اساس زندگی رنج است و از این حال ناخوش گریزی نیست. اما هنوز هم اینکه در چنگال این حس بد گرفتار باشیم و زندگی را در بسیاری از لحظات به او ببازیم، ناراضی‌ایم. مردم برای چنین مشکلی راه‌های مختلفی پیدا کردند. برخی به مراقبه و مدیتیشن روی آوردند، برخی آرامش خود را در انجام اعمال و مناسک دینی پیدا کردند، بعضی با مواد مخدر و محرک‌های مصنوعی مغزشان را وادار به شادی کردند و...

رافائل سانتاندرو (Rafael Santandreu) در کتاب صوتی هیچ چیز آن‌قدرها هم وحشتناک نیست (No hi ha res tan terrible : La filosofia dels més forts i feliços) موضوع خوشی و ناخوشی را مورد بحث و بررسی قرار داده و تلاش کرده تا از دریچه‌ی روان‌شناسی شناختی به آن نگاه کند. او معتقد است که تمام هستی و موجودیت ما حاصل ادراک ذهنی ماست و این یعنی تغییر ذهنیت می‌تواند دنیای ما را دگرگون کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هیچ چیز آن قدرها هم وحشتناک نیست

اگر بخواهیم ساده‌تر به ماجرا نگاه کنیم، حال خوب و بد ما بیش از آنکه به عوامل بیرونی وابسته باشد، به عوامل درونی و شرایط بیولوژیکی ما وابسته است. محیط شیمیایی درون مغز، اینکه در لحظه چه مواد و هورمون‌هایی ترشح بشوند یا نشوند، باعث حال خوب یا بد ما می‌شود. رافائل سانتاندرو اعتقاد دارد که کلید این ترشحات مغزی در دست خودمان است و اگر به توصیه‌های کتاب صوتی هیچ چیز آن‌قدرها هم وحشتناک نیست پایبند باشید، می‌توانید به‌صورت آگاهانه و اختیاری آن را کنترل کنید. بعضی این کار را به کمک مواد مخدر انجام می‌دهند. همه می‌دانیم که استفاده از مواد مخدر برای این کار،‌ می‌تواند بسیار آسیب‌زا باشد و ایجاد وابستگی کند. اما نویسنده به ما این نوید را می‌دهد که ذهن‌آگاهی می‌تواند درست مانند مخدر، همین مسئله را کنترل کند، بی‌آنکه مضرات و آسیب‌های مواد مخدر و روان‌گردان‌ها را داشته باشد.

رافائل سانتاندرو به مخاطبانش نوید می‌دهد که اگر مطالب این کتاب را جدی بگیرند و به تمرینات آن عمل کنند،‌ فلسفه‌ی درست زندگی کردن را به سبک قوی‌ترین و شادترین آدم‌ها یاد می‌گیرند. این طرز فکر تازه به افراد کمک می‌کند که ارتباط احوالشان با مسائل دنیای بیرون را قطع کنند؛ به این ترتیب هیچ چیز در دنیای بیرون نمی‌تواند شادی را از انسان‌ها بگیرد و این قوی‌ترین سپر محافظی است که هر کسی می‌تواند در برابر این دنیای پیش‌بینی‌ناپذیر برای خود دست‌وپا کند. این کار ما را از شر اضطراب و استرس نیز رها می‌کند و اگر درگیر حمله‌های استرسی باشیم، از این پس قادر به کنترل و کاهش آن‌ها خواهیم بود.

کتاب صوتی هیچ چیز آن‌قدرها هم وحشتناک نیست کاری از نشر صوتی آوانامه و انتشارات ذهن‌آویز است. این کتاب با ترجمه‌ی علی باغشاهی و گویندگی مهدی خلیلی در دسترس شما قرار گرفته.

کتاب صوتی هیچ چیز آن‌قدرها هم وحشتناک نیست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم درگیر استرس و اضطراب هستید و حس می‌کنید مدت‌هاست حال خوبتان را گم کرده‌اید،‌ این کتاب می‌تواند راهنمای شما به سمت حال خوب و خوشبختی باشد.

در بخشی از کتاب صوتی هیچ چیز آن قدرها هم وحشتناک نیست: فلسفه‌ی زندگی قوی‌ترین و شادترین انسان‌ها می‌شنویم

درختان زیبای بلوط سرتاسر تپه‌های نزدیک دهکده را پوشانده بود. هر هفته نجارها به آن‌جا رفته و چندتا از درختان را برای قطع کردن و ساختن تیرهای محکم انتخاب می‌کردند. در ابتدای جنگل بلوط درخت بزرگی رشد کرده بود که به خاطر تنه‌ی خمیده و شاخه‌های درهم تنیده‌اش هیچ‌گاه نظر آن‌ها را به خود جلب نمی‌کرد. نجارها همیشه می‌گفتند از این درخت حتی یک تخته چوب صاف و تمیز هم نمی‌توان درآورد. شکارچیان هیزم نیز که گاهی به آنجا می‌آمدند همین نظر را درباره‌ی آن درخت داشتند. «شاخه‌هایش خیلی پیچ‌خورده و نازک است،‌ آتش خوبی ندارد و زیاد دود می‌کند.» و مجسمه‌سازان نیز چیزی مشابه فکر می‌کردند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
20 دقیقه
فصل اول
28 دقیقه
فصل دوم
28 دقیقه
فصل سوم
28 دقیقه
فصل چهارم
10 دقیقه
تمرینات بخش اول
33 دقیقه
فصل پنجم
20 دقیقه
فصل ششم
29 دقیقه
فصل هفتم
35 دقیقه
فصل هشتم
31 دقیقه
فصل نهم
24 دقیقه
فصل دهم
20 دقیقه
فصل یازدهم
30 دقیقه
فصل دوازدهم - قسمت اول
14 دقیقه
فصل دوازدهم - قسمت دوم
26 دقیقه
فصل سیزدهم
42 دقیقه
فصل چهاردهم
7 دقیقه
تمرینات بخش دوم
18 دقیقه
فصل پانزدهم - قسمت اول
29 دقیقه
فصل پانزدهم - قسمت دوم
13 دقیقه
فصل پانزدهم - قسمت سوم
20 دقیقه
فصل شانزدهم - قسمت اول
25 دقیقه
فصل شانزدهم - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل هفدهم
3 دقیقه
تمرینات بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هیچ چیز آن قدرها هم وحشتناک نیست: فلسفه‌ی زندگی قوی‌ترین و شادترین انسان‌ها
نویسنده
مترجمعلی باغشاهی
راویمهدی خلیلی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۳۰۰۰ ۷۲,۱۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هیچ چیز آن قدرها هم وحشتناک نیست

Hoori
۱۴۰۳/۶/۲۰
کتابی مفید و کمک کننده‌ برای ایجاد آرامش در ذهن، کم کردن افکار و نگرانی‌ها؛ با صدای عالی و خوانش مسلط و دلنشین
اگر به توصیه هاش عمل کنیم و نظاره گر افکار باشیم، میتونیم خودمون رو از افکارمون جدا کنیم و همین امر، کمک زیادی به آدم میکنه و زندگی رو آسوده‌تر میکنه. پیشنهاد میشه با دقت به این کتاب گوش بدیم و سپس عمل کنیم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هیچ چیز آن قدرها هم وحشتناک نیست

برای دریافت کتاب صوتی هیچ چیز آن قدرها هم وحشتناک نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.