معرفی و دانلود کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید: چگونه خارق العاده شویم و تاثیری بزرگ بر جهان بگذاریم

عکس جلد کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید: چگونه خارق العاده شویم و تاثیری بزرگ بر جهان بگذاریم
قیمت:
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید: چگونه خارق العاده شویم و تاثیری بزرگ بر جهان بگذاریم

با کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید یاد می‌گیرید چطور به خودتان ایمان داشته باشید، در مسیر موفقیت قدم بردارید و هیچ غیرممکنی را در زندگی‌تان باقی نگذارید. این کتاب به قلم تیبو موریس نویسنده‌ی محبوب آمریکایی نوشته شده است و با راهکارهایی عملی و ابزارهای کاربردی به شما برای ایجاد تغییرات غیرممکن یاری می‌رساند.

درباره‌ی کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید

تغییر دادن دشوار است. خیلی‌ها می‌خواهند دنیا را تغییر بدهند اما از تغییر هیچ نمی‌دانند. نمی‌دانند از کجا شروع کنند و طی چه فرایندی تغییر را ممکن کنند. خیلی‌ها همان ابتدای راه دست از تلاش بر می‌دارند و هیچ کاری برایش انجام نمی‌دهند. افراد زیادی هم هستند که از ترس اشتباه به بی‌عملی می‌افتند. در حالیکه ایجاد تغییر نیازمند شجاعت است و نترسیدن از اشتباه را طلب می‌کند. باید واقع بین باشیم و بدانیم که تغییر صبر زیادی را می‌طلبد و شما را وا می‌دارد که شکست هایتان را بپذیرید و دوباره و دوباره یک خود جدید بسازید. اثر گذاشتن بر جهان به سال‌ها زحمت و تلاش نیاز دارد و ناامیدی‌ها و شکست‌های بسیاری را با خود می‌آورد. کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید (Do The Impossible: How to Become Extraordinary and Impact the World at Scale) که به قلم تیبو موریس (Thibaut Meurisse) نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی نوشته شده است، کتابچه‌ی راهنمایی متشکل از ابزارهای لازم برای اثرگذاری بر جهان است. این کتاب کسانی را خطاب قرار می‌دهد که می‌خواهند در دنیا تاثیرگذار باشند و در این راه از هیچ زحمتی ابا ندارند. کتاب حاضر نیز همانند دیگر کتاب‌های موریس ساده و کاربردی است و کمک فراوانی به بهبود زندگی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید

به انجام رساندن کار غیرممکن به این معنی است که از مرزهای خودتان بیرون بزنید و از محدودیت‌های شخصی و اجتماعی عبور کنید. به این ترتیب باید نگاهتان را به خودتان و جهان عوض کنید و یک خود جدید و قدرتمند بسازید. کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید دانش تغییر را در اختیار شما می‌گذارد و به شما یاد می‌دهد که در طی این مسیر از شکست‌ها و ناامیدی‌ها نترسید تا اتفاقات خارق العاده و غیرممکن رخ بدهد.

کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید در دو بخش و سیزده فصل نوشته شده است. بخش اول مفروضات اساسی انسان و زیربناهای روان شناختی او را بیان می‌کند و در فصل دوم به بررسی میزان قدرت این مفروضات می‌پردازد. فصل سوم سه قانون باور را آموزش می‌دهد که عبارتند از قانون انتخاب، قانون علت و معلول و قانون تکرار که زمانی قدرتمندتر می‌شوند که فراباورها را جزوی از سیستم اعتقادی‌تان کنید. به این ترتیب فصل چهارم به فراباورهایی که بر تمام باورها حاکم هستند می‌پردازد. فصل پنج نیز به سراغ جهان درونی شما می‌رود تا واقعیت ذهنی خودتان را تشکیل بدهید و در آن واقعیت سکنی بگزینید.

بخش دوم کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید به سراغ هشت اهرمی می‌رود که با کمکشان می‌توانید بر جهان تاثیر بگذارید. افکار، تمرکز، پول، دانش و فناوری‌ها از جمله‌ی اهرم‌هایی هستند که برای تاثیرگذاری نقش به سزایی ایفا می‌کنند و باقی فصل‌های کتاب به تشریح این اهرم‌ها و طرز استفاده از آن‌ها اختصاص دارد. این کتاب توصیه می‌کند که واقعیت را همانطور که هست بپذیرید. از فناوری‌ها استفاده کنید تا کارها را راحت تر انجام بدهید. همچنین رشد شخصی و تقویت تمرکزتان را در اولویت بگذارید. نظر دیگران را برای همکاری جلب کنید تا با نیروی بیشتری گام بردارید. در نهایت نیز پول و دانش را از قلم نیندازید.

کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید را سمیرا آزادپیما به فارسی ترجمه کرده و انتشارات اندیشه آگاه آن را روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده است. نشر صوتی کتاب یاران فناور نیز نسخه‌ی صوتی آن را با گویندگی پیمان شیخی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به کتاب‌های روانشناسی موفقیت و خودسازی علاقه دارند، مخاطبین اصلی اثر حاضر هستند و می‌توانند آن را بارها و بارها گوش بدهند.

در بخشی از کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید: چگونه خارق العاده شویم و تاثیری بزرگ بر جهان بگذاریم می‌شنویم

ما تمایل داریم باور کنیم که همه‌چیز قبلاً اختراع شده یا به دست آمده است. در نتیجه تلاش می‌کنیم آینده‌ای را تصور کنیم که با واقعیت فعلی ما کاملاً متفاوت است. بااین‌حال، یک چیز مسلم است. بسیاری از کارهایی که قبلاً انجام نشده در سال‌های آینده انجام خواهد شد. صد سال پیش، هیچ‌کس نمی‌توانست اینترنت را پیش‌بینی کند و هنگامی که اینترنت وارد شد، هیچ‌کس نمی‌توانست حدس بزند که ما از وب‌سایت‌ها و برنامه‌هایی مانند یوتیوب، توییتر، تیک‌تاک یا اینستاگرام استفاده خواهیم کرد. نکته این است که چیزهایی که اکنون رایج هستند در گذشته مانند داستان‌های علمی‌تخیلی به نظر می‌رسیدند و آن‌چه در بیست‌سال آینده رایج خواهد بود درحال‌حاضر اثری از آن‌ها نیست.

در نتیجه خودتان را با این باور که کاری نمی‌شود کرد، محدود نکنید. از فرافکنی گذشته به آینده دست بردارید. ما اگر امروز مثل دیروزمان رفتار کنیم، دنیا را تغییر نمی‌دهیم. در عوض به خودتان اجازه دهید تا کارهایی را انجام دهید که قبلاً هرگز انجام نداده‌اید. هنوز همه‌چیز اختراع نشده یا توسعه نیافته است. ما می‌توانیم چیزها را بهبود بخشیم و با تخصیص زمان و مقدار مناسبی برنامه، می‌توانیم بسیاری از مسائلی را که درحال‌حاضر با آن مواجه هستیم، حل کنیم.

برای جمع‌بندی، این باور را در خودتان پرورش دهید که همه‌چیز ممکن است. بپذیرید که نمی‌دانید چه چیزی می‌توانید به دست آورید. تنها با تلاش برای فراتررفتن از آن‌چه ممکن است، به «غیرممکن» دست خواهید یافت. تنها راه برای کشف محدودیت‌هایتان این است که به سمت اهداف غیرممکن پیشرفت کنید و به خودتان ثابت کنید که آن‌ها واقعاً غیرممکن هستند. با انجام این کار متوجه خواهید شد که پتانسیلتان بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کردید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
معرفی کتاب و مقدمه
30 دقیقه
بخش اول: فصل اول: مفروضات اساسی در مورد انسان
5 دقیقه
فصل دو: قدرت مفروضات
8 دقیقه
فصل سه: سه قانون باور
34 دقیقه
فصل چهار: سه فراباور که بر همه‌ی باورها حاکم هستند
7 دقیقه
فصل پنجم: قدرت واقعیت ذهنی
115 دقیقه
بخش دوم: فصل شش: افکار (اندازه و شدت)
24 دقیقه
فصل هفت: فکرکردن
23 دقیقه
فصل هشت: رشد شخصی
11 دقیقه
فصل نه: فناوری
46 دقیقه
فصل ده: تمرکز
26 دقیقه
فصل یازده: زمان و انرژی سایر افراد
21 دقیقه
فصل دوازده: پول
26 دقیقه
فصل سیزده: دانش
6 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید: چگونه خارق العاده شویم و تاثیری بزرگ بر جهان بگذاریم
نویسنده
مترجمسمیرا آزادپیما
راویپیمان شیخی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید

برای دریافت کتاب صوتی غیرممکن را ممکن کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.