معرفی و دانلود کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی

عکس جلد کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی
قیمت:
۲۸۰۰۰ ۵,۶۰۰ تومان ۸۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی

برایان پترسون در کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی راهنمایی برای خلاصی از نشخوار فکری و درگیر شدن با افکار مخرب را آموزش می‌دهد. این کتاب با ارائه‌ی تکنیک‌های روان‌شناسی موثر، به شما کمک می‌کند تا دوباره شادی و آرامش خیال را در زندگی روزمره‌ی خود پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی

ذهن انسان بنا به ذات محتاطش، ساختاری دارد که طبق آن همیشه به دنبال خطرات احتمالی در محیط می‌گردد. این ساختار که وظیفه دارد ضامن حفظ بقای ما باشد، با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی، دچار تغییر ماهیتی مخرب شده که حالا بیشتر از سود و منفعت برای ما زیان دارد. در زندگی امروزی دیگر خطری به آن صورت ما را تهدید نمی‌کند، ولی ذهن ما بنا به آن چیزی که در طی قرن‌ها انجام داده، هر نکته‌ی منفی و تهدیدآمیزی را که امکان رخ دادنش (حتی با احتمالی نزدیک به صفر) وجود دارد پیدا می‌کند تا صرفاً ما را نسبت به آن هشیار نگه دارد. این قابلیت که حالا جنبه‌ی خودتخریبی پیدا کرده، منبع و منشأ به وجود آمدن افکار منفی‌ای می‌شود که قدرت این را دارند زندگی ما را دچار اختلال و آسیب کنند.

اگر تابه‌حال طعم این نشخوار فکری مخرب را چشیده باشید، می‌دانید که نه تنها زندگیتان را متوقف می‌کند و به شما اجازه‌ی انجام هیچ کاری را نمی‌دهد، بلکه آسیبی جدی به روابط احساسی، کاری و دوستانه‌تان نیز وارد می‌کند. شما کنترلتان را بر زندگیتان از دست می‌دهید و دیگر قادر نخواهید بود به این راحتی دوباره شادی و آرامش را پیدا کنید، چون همه‌چیز، رنگ پوچی به خود می‌گیرد. خبر خوب اینکه این مشکل حل‌شدنی است و برایان پترسون (Bryan Patterson) در کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی (The Power Of Eliminating Negative Thinking: The Life-Changing Self Help Guide) راهنمای حل این مشکل را در اختیار شما قرار داده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی

برخلاف آنچه در ابتدا به نظر می‌رسد، نشخوار فکری کاری عمدی و یا به اختیار نیست. برای همین اگر در این فکر هستید که با توصیه‌ی «کمتر منفی‌بافی کن» دوست نگران و مضطربتان را دلداری دهید، باید از این کار صرف نظر کنید. تنها کسی که به نشخوار فکری آلوده است می‌تواند خودش را از این منجلاب نجات دهد و برای این کار نیز تکنیک‌های منحصربه‌فرد روان‌شناسی مفید خواهند بود.

در بسیاری از مواقع، نشخوارهای فکری ریشه در مشکلات، تروماها و طرحواره‌های ما دارند. ممکن است ما از علل زیاده‌روی در فکر کردن آگاه نباشیم، برای همین مراجعه به یک روان‌شناس می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که با ردیابی لایه‌های زیرین نشخوار فکری، می‌توان راحت‌تر آن را درمان کرد.

از دیگر مواردی که دررابطه‌با این موضوع اهمیت دارد و برایان پترسون در کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی می‌آموزد، «دست‌به‌کار شدن» است. اگر شما مدام به این فکر می‌کنید که مشکلی وجود دارد، باید برای حل آن اقدامی بکنید. همین نکته‌ی ساده باعث می‌شود تا اولاً موضوعی را که باعث ایجاد افکار منفی شده از سر راه بردارید، و دوماً با این واقعیت مواجه شوید که اگر راه حلی برای مشکل احتمالی وجود ندارد یا انجامش از عهده‌تان خارج است یعنی فکر کردن در رابطه با آن عملاً هیچ فایده‌ای ندارد.

کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی سرشار از نکته‌هایی است که ذهن‌های نگران و ناآرام را آرام و مطمئن می‌سازد. این کتاب کاری از نشر صوتی شادن پژواک است. زهره مرصوص و مهیار ستاری، به ترتیب مترجم و گوینده‌ی این اثر هستند.

کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم حس می‌کنید که بیش‌ازحد درگیر افکار منفی و استرس‌زا هستید، می‌توانید به کمک راهنمایی‌های کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی این وضعیت را بهبود ببخشید.

در بخشی از کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی می‌شنویم

با اینکه این تحریف‌ها باعث بروز احساسات ناگوار می‌شن و برای سلامت جسم و روانتون تبعاتی دارن، خبر خوب اینه که می‌تونید تغییرشون بدید. برای رسیدن به این نتیجه، تکنیک‌ها و مراحلی هستن که می‌تونید انجام بدید تا دیگه موقعیت‌ها رو تحریف نکنید و در تغییر و اصلاح برداشت‌های ذهنی به خودتون کمک کنید.

شناسایی تحریف: وقتی متوجه شدید که دچار نوعی تحریف شناختی هستید، خیلی مهمه که علناً به اون اعتراف کنید. مثلاً اگه دوست دوران مدرسه‌تون براتون کارت تبریک تولد نمی‌فرسته، با خودتون فکر می‌کنید «برام کارت نفرستاد، چون ازم بدش می‌آد و دیگه نمی‌خواد باهام حرف بزنه.» علناً اعتراف کنید که یه نمونه از تحریف شناختیه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
19 دقیقه
فصل اول: تفکر منفی از کجا نشئت می‌گیرد؟
11 دقیقه
فصل دوم: تحریف‌های شناختی
17 دقیقه
فصل سوم: تغییر ماهیت افکار
13 دقیقه
فصل چهارم: طرحواره‌ها
25 دقیقه
فصل پنجم: مدیریت مشکلات
19 دقیقه
فصل ششم: سفر به سوی رفاه و تندرستی
4 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی غلبه بر افکار منفی
نویسنده
مترجمزهره مرصوص
راویمهیار ستاری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۸۰۰۰ ۵,۶۰۰ ت ۸۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی

هدی میرزامحمدی
۱۴۰۳/۶/۱۴
کتاب خیلی مو شکافانه نبود. تکنیک‌ها ساده بودن. البته به نظرم باید کتاب چندین بار مطالعه بشه چون همه اینها را ما میدونستیم ولی یادمان میره. این کتاب مثل یک جلسه مشاوره استو باید تکرار بشه تا آرامش بده. من سعی میکنم بارها اون رو گوش کنم. و صدای گوینده را همیشه دوست داشتم و دارم. صداشون گرم و تنوع آهنگ صدا باعث میشه شنونده خسته نشه. ممنونم
فاطمه محمدی
۱۴۰۳/۶/۱۱
با این کتاب یاد گرفتم که در زمان حال زندگی کنم و اینطوری نشخوارهای فکری‌ام هم از بین رفت 🙂
Nazi El
۱۴۰۳/۶/۴
بسیار کمک کننده بود و من بسیار از تکنیک هاش استفاده کردم
سایه عباس نیا
۱۴۰۳/۵/۲۸
فهمش سخته بیشتر علمی توضیح داده تا با مثال و ساده تر
یاسر یوسفی
۱۴۰۳/۶/۱۵
بسیار قوی وتاثیر گذار
یاسین
۱۴۰۳/۶/۲۲
عالییییییییییییی
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی

برای دریافت کتاب صوتی غلبه بر افکار منفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.