معرفی و دانلود کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی

عکس جلد کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی

جیمز آلن، پدر روانشناسی موفقیت در کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی می‌گوید هر کس با اندیشه‌ای که اختیار می‌کند شخصیت خود را شکل می‌دهد و مسیر زندگی‌اش را تعیین می‌کند. این کتاب در فهرست بیست کتابی که هر کس باید در طول زندگی‌اش بخواند قرار دارد و اظهار می‌دارد با اندیشه است که به آگاهی می‌رسید و به این ترتیب گام‌های محکمی به سوی موفقیت و رسیدن به آرزوها برمی‌دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی

شخصیت شما حاصل جمع تمامی افکار شماست. این پیام اصلی اثری که پیش رو دارید، کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی (As a Man Thinketh) است. اثر حاضر به قلم جیمز آلن (James Allen) نوشته شده و از کتاب‌های قدیمی حوزه‌ی روانشناسی موفقیت به شمار می‌رود. جیمز آلن از بنیان‌گذاران این حوزه محسوب می‌شود و آثار او الهام‌بخش بسیاری از نویسندگان بعدی قرار گرفته است. او در بیشتر کتاب‌هایش درباره‌ی به‌کارگیری قدرت اندیشه در راستای دستیابی به موفقیت و اهداف شخصی صحبت می‌کند و توصیه‌هایی در همین راستا ارائه می‌دهد.

به زعم نویسنده، ‌عمل انسانی از اندیشه ریشه می‌گیرد و به‌وسیله‌ی آن پر و بال می‌یابد. در پس پرده‌ی هر کاری که انجام می‌دهید، اندیشه‌ای است که در سر دارید، حتی در صورتی که آن اندیشه آگاهانه نباشد. اگر فکر شما پاک و صادقانه باشد، شخصیتتان تعالی می‌یابد و خود به خود در مسیر خوشبختی قرار می‌گیرید. در واقع اگر بخواهیم شفاف‌تر بگوییم، به عقیده‌ی جیمز آلن اندیشه و شخصیت یکی هستند. شخصیت شما در هر موقعیتی که قرار دارد، بنا بر اندیشه‌ای است که پیش از آن داشته‌اید و آن موقعیت حکم قانون هستی برای افکار شماست.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی

ساختار کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی در شش قسمت تهیه و تدوین شده است. نویسنده در ابتدا اندیشه را برای شما توضیح می‌دهد. سپس تاثیرات اندیشه بر جنبه‌های مختلف زندگی از جمله سلامتی و موفقیت را برمی‌شمارد و توصیه‌هایی دوستانه با هدف ترغیب به جدی گرفتن افکار ارائه می‌دهد. گفتنی است که کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی در فهرست بیست کتابی که هر کس باید در طول زندگی‌اش بخواند به انتخاب جیم ران قرار دارد.

نسخه‌ی اصلی کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی نخستین بار در سال 1902 میلادی به انتشار رسید. نسخه‌ی حاضر را گیتی خوشدل به فارسی برگردانده و نشر قطره روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. نشر صوتی واوخوان نیز ورژن صوتی آن را با گویندگی حورا طالبی در اختیار شما قرار داده است.

کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های روانشناسی موفقیت و خودسازی علاقه دارید، کتاب حاضر را که از آثار محبوب این حوزه است، از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی می‌شنویم

با پیروی از این فرآیند آدمی دیر یا زود در می‌یابد که باغبان اصلی جان خویشتن و رهبر زندگی خویشتن است. همچنین در درونش قوانین اندیشه را کشف می‌کند و با دقتی روزافزون در می‌یابد که چگونه نیروهای اندیشه و عناصر ذهن در شکل بخشیدن منش و اوضاع و شرایط و تقدیرش به کار سرگرمند. اندیشه و منش یکیست و چون منش تنها می‌تواند خود را از طریق محیط و اوضاع و شرایط متجلی سازد و کشف کند، اوضاع و شرایط بیرونی زندگی شخص همواره به طرزی هماهنگ با حالت درونش ارتباط می‌یابد. این بدان معنا نیست که اوضاع و شرایط آدمی در همه‌ی زمان‌ها نمایانگر تمامی منش اوست، اما آن اوضاع و شرایط چنان با عنصری حیاتی از اندیشه‌ی درونی او در هم تنیده است که در لحظه‌ی موجود برای پیشرفت او اجتناب‌ناپذیر است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی و پیشگفتار
6 دقیقه
اندیشه و منش
24 دقیقه
اثر اندیشه بر اوضاع و شرایط
6 دقیقه
اثر اندیشه بر سلامت و تن
6 دقیقه
اندیشه و قصد
8 دقیقه
اثر عامل اندیشه در توفیق
9 دقیقه
رویاها و آرمان‌ها
5 دقیقه
آرامش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی
نویسنده
مترجمگیتی خوشدل
راویحورا طالبی
ناشر چاپینشر قطره
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی

برای دریافت کتاب صوتی تو همانی که می‌اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.