معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی

جیمز آلن در خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی، که جزو بیست کتابی که باید در زندگی بخوانید معرفی شده است، به شما نشان می‌دهد که چطور اندیشه و طرز فکر، بنیان و اساس شخصیت آدمی را شکل داده و چطور این موضوع می‌تواند سرنوشت هر آدم را به شکلی چشمگیر دچار تغییر و تحول کند. این اثر، یکی از مجموعه کتاب‌های «صد خلاصه‌ی برتر» است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی

تو همان چیزی هستی که می‌خوری، تو همان کسی هستی که خودت را با آن‌ها محاصره می‌کنی، و حالا، تو همانی هستی که می‌اندیشی. به نظر می‌رسد انسان تماماً از چیزهایی که در جسمش، در اطرافش و در ذهنش شکل می‌گیرد تشکیل شده. و جیمز آلن (James Allen) یکی از قدیمی‌ترین نویسندگان کتاب‌های ژانر خودسازی که از او به‌عنوان پدر روان‌شناسی موفقیت یاد می‌شود، در خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی (As a Man Thinketh) باب دیگری را بر روی ذات انسان و شخصیتش گشوده؛ نقش تفکر و اندیشه در شکل‌گیری حقیقت انسان.

می‌دانیم آنچه که می‌خوریم، در سیستم گوارشمان تبدیل به ذرات مغذی می‌شود و بنا به ارزش غذایی‌اش، به رشد و تغذیه‌ی سلول‌های بدنمان کمک می‌کند. هرچه غذا مغذی‌تر و مفیدتر باشد، سلول‌ها سالم‌تر و قوی‌تر می‌شوند. و اگر تصمیم بگیریم به جای غذای مفید، سم به خورد جسممان بدهیم،‌ طولی نمی‌کشد که از شدت ضعف و بیماری از پا در می‌آییم. چیزی که جیمز آلن سعی می‌کند در خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی انتقال دهد همین مفهوم، اما در قالب فکر و اندیشه است. افکاری که ما در طول روز، به‌صورت آگاهانه یا غیرآگاهانه به خورد ذهنمان می‌دهیم، پایه‌های شخصیت و سلامت روانمان را شکل می‌دهند. هرچه فکرِ سازنده و سالم به ایجاد شخصیتی قوی و متعالی کمک می‌کند،‌ افکار منفی و مسموم می‌توانند چنان شما را تضعیف کنند که برای همیشه در زندگی رنج بکشید و خود را آدمی بی‌ارزش تلقی کنید.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی

ما دنیا را از دریچه‌ی ذهنمان درک می‌کنیم. پس مهم نیست که آن بیرون چه اتفاقاتی در حال رخ دادن باشند، در نهایت اتفاقات آن‌طور که ما آن‌ها را تجزیه و تحلیل و درک می‌کنیم برایمان معنا پیدا می‌کنند. با این فرمول،‌ شما بی‌آنکه خود اطلاع داشته باشید،‌ می‌توانید از یک فاجعه برداشتی ساده و بی‌اهمیت داشته باشید و یا در ذهنتان اتفاقی ناچیز را به یک فاجعه تبدیل کنید. آنچه درک و حس می‌کنید و تجربه‌ای که از سر می‌گذرانید، به برداشت شما بستگی دارند.

حالا اگر ذهنتان به منفی‌نگری عادت کرده باشد و پایه‌های عزت نفستان نیز ضعیف باشد، به راحتی ممکن است در دام تصورات غلط و منفی درباره‌ی «خودتان» بیفتید. در این شرایط دیگر مهم نیست که شما چه کسی هستید،‌ چه دستاوردهایی دارید،‌ نقاط قوتتان چیست و در چه شرایطی زندگی کرده‌اید، ذهنتان می‌تواند به راحتی فریبتان دهد که شما شایسته‌‌ی زندگی نیستید و این جمله‌ی سمی و کشنده به واقعیت مخرب زندگیِ هرروزه‌تان تبدیل شود. از این رو اهمیت دارد که قدرت ذهن را جدی بگیرید و از جمله‌ی «تو همانی هستی که می‌اندیشی» بهترین بهره را ببرید و برای ساخت شخصیت و ترقی آن، از تمام پتانسیل ذهنیتان کمک بگیرید.

خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی کاری از نشر صوتی کتاب‌سرای نیک و انتشارات آسمان نیلگون است. آناهیتا رامز و فریبا فصیحی، به ترتیب مترجم و گوینده‌ی این اثر هستند.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های صد خلاصه‌ی برتر

صد خلاصه‌ی برتر عنوان مجموعه‌ای از کتاب‌های برتر، تأثیرگذار و پرفروشی است که به‌صورت خلاصه کتاب صوتی منتشر شده‌اند تا دسترسی مخاطبان را به مطالب مفید و کاربردیِ آن‌ها ساده‌تر نمایند. کتاب‌های این مجموعه، این امکان را برای مخاطبانی که فرصت کافی برای مطالعه‌ی تمامِ مطالب کتاب را در اختیار ندارند فراهم کرده‌اند تا در مدت زمانی کوتاه از محتویات کتاب‌های جالب‌توجه و پرمخاطب آگاه شوند و از آن‌ها بهره ببرند. از جمله آثاری که در این مجموعه کتاب به انتشار رسیده‌اند می‌توان به خلاصه کتاب‌هایی مانند «کفش‌باز»، «حافظه نامحدود»، «روش گرگ»، «کیمیاگر»، «مردی به نام اُوه»، «من پیش از تو»، «بیندیشید و ثروتمند شوید» و «دنیای سوفی» اشاره کرد.

خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از طرفداران کتاب‌های خودسازی باشید و بخواهید که مطالب بیشتری در رابطه با قدرت ذهن و تفکر یاد بگیرید، این کتاب را دوست خواهید داشت.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی می‌شنویم

اندیشه ریشه‌ی تمام کنش‌ها، احساسات و شخصیت افراد است. اندیشه به تمامی باورها، ارزش‌ها و برداشت‌ها تعلق دارد. اندیشه نقطه‌ی آغازی است از واکنش زنجیره‌ای که به احساسات، عواطف، تصمیمات، عادت و شخصیت هدایت شده و در آخر به سرنوشت ختم می‌شود. اندیشه‌های مثبت،‌ خالق سلسله واکنش‌های مثبت و نیرو یا حرکت مثبت هستند. درحالی‌که اندیشه‌های منفی، خالق سلسله واکنش‌های منفی بوده و مسیر منتهی به قهقهرا را هموار می‌کنند.

هر کسی صاحب اندیشه‌های خویش است. این فقط ما هستیم که می‌توانیم اندیشه‌هایمان را کنترل کنیم. مادامی که اجازه ندهید، هیچ‌کس و هیچ‌چیزی بیرون از وجود شما، نمی‌تواند بر اندیشه‌هایتان کنترل داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
16 دقیقه
تو همانی هستی که می‌اندیشی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی
نویسنده
مترجمآناهیتا رامز
راویفریبا فصیحی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات کتابسرای نیک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تو همانی هستی که می‌اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.