معرفی و دانلود کتاب صوتی آدمیت

عکس جلد کتاب صوتی آدمیت
قیمت:
۶۷۰۰۰ ۴۶,۹۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آدمیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آدمیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آدمیت

کتاب صوتی آدمیت که توسط لئو بوسکالیا به رشته‌ی تحریر درآمده است، راهنمایی ساده در زمینه‌ی خودشناسی و رشد درونی به حساب می‌آید. این کتاب مراحل مختلف رشد آدمی را برمی‌شمارد و مفاهیم عمده‌ی زندگی انسان و مهم‌ترین اصول اخلاقی جهان را که توسط دین‌ها و مکاتب گوناگون مطرح شده‌اند، مورد مطالعه قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی آدمیت

انسانیت به چه معناست؟ اصول اخلاقی انسانی از کجا نشئت گرفته‌اند؟ آیا این اصول اخلاقی در جغرافیای مختلف و ادوار تاریخی گوناگون با هم تفاوت داشته‌اند؟ لئو بوسکالیا (Leo F Buscaglia)، ملقب به استاد عشق، در کتاب صوتی آدمیت (Personhood: The Art of Being Fully Human) نگاهی اجمالی به تاریخ اصول اخلاقی می‌اندازد که انسانیت ما را می‌سازند و راه‌های رسیدن به تجربه‌ی کاملی از آدمیت را در اختیار ما می‌گذارند. این اصول اخلاقی از خلال آثار ادبی، مکاتب و ادیان مختلف بررسی و تفسیر می‌شوند.

لئو بوسکالیا استاد دانشگاه آمریکایی - ایتالیایی و سخنرانی صاحب نام است که آثارش تا به حال به زبان‌های بسیاری ترجمه شده‌ و فروش بسیار زیادی داشته‌اند. او سفرهای بسیاری رفته است و تجربه‌ی حاصل از سفرهایش را به رشته‌ی تحریر درآورده است. در آثار خود درباره‌ی عشق، زندگی، انسانیت و خوشبختی صحبت می‌کند و در کتاب صوتی آدمیت نیز بر انسانیت تمرکز دارد. از نظر او انسان می‌تواند با تلاش خود، عشق ورزیدن و انسان بودن را بیاموزد و هر کس در قبال انسانیت خود مسئول است؛ مسئولیتی بس سنگین و دشوار که نیاز به مراقبت و هشیاری دائمی دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آدمیت

ساختار کتاب صوتی آدمیت در پنج فصل تدوین شده است. نویسنده انسان شدن را در چند مرحله‌ی رشد طبقه‌بندی می‌کند. این مراحل که همگی از انسان کنشی کامل می‌طلبد، از نوزادی و کودکی آغاز می‌شود، سپس به بلوغ می‌رسد، اما برخلاف تصور، بالغ شدن کافی نیست و در ادامه انسان صمیمی را داریم که آن هم تا تبدیل شدن به انسان پیر تکامل نمی‌یابد. اما کنش کامل چه معنایی دارد؟ کتاب در ادامه به نگرش‌هایی که انسان کامل را می‌سازد، نگاهی می‌اندازد. تائو، کنفسیوس، بودا، هندو، اسلام، یهودیت و مسیحیت هر کدام راه‌های متفاوت و کم و بیش مشترکی را برای انسان شدن پیشنهاد می‌کنند و اصول اخلاقی خود را دارند که در اثر حاضر مورد بررسی قرار می‌گیرند. در ادامه نیز به نقش مفاهیم گوناگون در آدمیت اشاره می‌شود. و مرگ، پیوستگی، معنویت، ناکامی و مفاهیمی از این دست که در زندگی ما نقش‌هایی حیاتی دارند، توسط لئو بوسکالیا تشریح می‌گردند.

کتاب صوتی آدمیت توسط گیتی خوشدل به فارسی برگردانده و به همت نشر قطره روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است. نشر صوتی واوخوان نیز نسخه‌ی صوتی آن را با گویندگی علیرضا خادمی در اختیار شما قرار داده است.

کتاب صوتی آدمیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های روانشناسی و خودیاری علاقه دارید، اثر پیش رو را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی آدمیت می‌شنویم

در نمایشنامه‌ی «هرطور که بخواهی» اثر شکسپیر، نگرش ژاک درباره‌ی مراحل زندگی بیشتر زهرآلود و شریرانه است که با خوی فریبنده و بدذاتش کاملا سازگاری دارد. البته به اندک حقیقتی که در گفتار او موجود است، اذعان باید داشت، اما راه‌های دیگری نیز برای نگریستن به مراحل حیات انسان وجود دارد. ممکن است فیزیولوژییست در رابطه با رشد و بلوغ جسمانی به آن نگاه کند و روانشناس در رابطه با پرورش و تکامل شخصیت و عصب‌شناس در رابطه با کارکرد سیستم عصبی و دیگران نیز هر یک به شیوه‌ای آن را بررسی کنند. در این فصل به مراحل رشد و توانایی انسان کامل شدن توجه خواهیم کرد. ظاهرا برای رشد از پنج مرحله‌ی ثابت و کاملا مشخص می‌گذریم که طبیعتا دارای سلسله‌مراتبی معین هستند. یعنی هر یک از این مراحل به دنبال تکامل مرحله‌ی پیشین پدید می‌آید. با این حال هر مرحله را می‌توان خودکفا و مستقل و کامل و مجزا از مرحله‌ی قبلی دانست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
معرفی کتاب و پیشگفتار- قسمت اول
10 دقیقه
پیشگفتار- قسمت دوم
15 دقیقه
آغاز
14 دقیقه
فصل اول
13 دقیقه
فصل دوم- قسمت اول
8 دقیقه
فصل دوم- قسمت دوم
8 دقیقه
فصل دوم- قسمت سوم
9 دقیقه
فصل دوم- قسمت چهارم
5 دقیقه
فصل دوم- قسمت پنجم
8 دقیقه
فصل دوم- قسمت ششم
4 دقیقه
فصل سوم- قسمت اول
5 دقیقه
فصل سوم- قسمت دوم
7 دقیقه
فصل سوم- قسمت سوم
5 دقیقه
فصل سوم- قسمت چهارم
5 دقیقه
فصل سوم- قسمت پنجم
7 دقیقه
فصل سوم- قسمت ششم
8 دقیقه
فصل سوم- قسمت هفتم
12 دقیقه
فصل سوم- قسمت هشتم
4 دقیقه
فصل چهارم- قسمت اول
11 دقیقه
فصل چهارم- قسمت دوم
8 دقیقه
فصل چهارم- قسمت سوم
5 دقیقه
فصل چهارم- قسمت چهارم
7 دقیقه
فصل چهارم- قسمت پنجم
5 دقیقه
فصل چهارم- قسمت ششم
5 دقیقه
فصل چهارم- قسمت هفتم
8 دقیقه
فصل چهارم- قسمت هشتم
9 دقیقه
فصل چهارم- قسمت نهم
10 دقیقه
فصل چهارم- قسمت دهم
11 دقیقه
فصل پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آدمیت
نویسنده
مترجمگیتی خوشدل
راویعلیرضا خادمی
ناشر چاپینشر قطره
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۷۰۰۰ ۴۶,۹۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آدمیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آدمیت

برای دریافت کتاب صوتی آدمیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.