معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند: یک مسیر شهودی برای خلاقیت بیشتر

عکس جلد کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند: یک مسیر شهودی برای خلاقیت بیشتر
قیمت:
۵۹۰۰۰ ۲۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند: یک مسیر شهودی برای خلاقیت بیشتر

ملکه‌ی تغییر آمریکا جولیا کامرون در‌ کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند یک برنامه‌ی شش هفته‌ای برای شما تدارک دیده است تا با کمک آن سبک زندگی یک هنرمند را برای خود بچینید و راه برقراری ارتباط با الهامات درونی خود را بیابید. با استفاده از تمرینات و توصیه‌های ارائه شده در این اثر، راهنمایی و الهامات درونی خود را درمی‌یابید و خلاقیت‌تان را آزاد می‌کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند

خلق اثر هنری علاوه بر استعداد، به تلاش و پشتکار بسیار زیادی نیاز دارد. می‌توان گفت بدون تلاش، هیچ استعدادی شکوفا نمی‌شود. اما این تلاش‌ باید به چه صورتی باشد؟ راز هنرمندان بزرگ برای حفظ خودآگاهی و اراده در تمام عمر چیست؟‌ چطور می‌توان مثل یک هنرمند پیش رفت؟ چطور زندگی کنیم که استعدادها و علایقمان را از یاد نبریم و به هدر ندهیم؟ جولیا کامرون (Julia Cameron) هنرمند و نویسنده‌ی محبوب آمریکایی سال‌هاست که با آثارش راه هنرمندان را به مخاطبانش نشان می‌دهد و ابزارهای لازم برای قدم گذاشتن در این مسیر را مشخص می‌کند. او در کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند (living the artist's way: an intuitive path to greater creativity) نیز راهنمایی دیگر برای کسانی که قصد دارند هنرمند شوند ارائه می‌دهد. او در این کتاب همانند آثار معروف دیگرش، نقشه راهی برای قدم گذاشتن در مسیر هنر و زندگی کردن با شیوه‌ی هنرمندان تدوین می‌کند و یک برنامه‌ی شش هفته‌ای در اختیار مخاطبین می‌گذارد که راه دریافت الهامات خلاقانه را مشخص می‌کند و به صورت مرحله به مرحله خلاقیت شما را ارتقا می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند

جولیا کامرون کارگاه‌های خلاقیت و نوشتن نیز برگزار می‌کند و به این ترتیب در کنار کتاب‌هایش، به صورت عملی نیز راه بروز خلاقیت را نشان می‌دهد. او در آثارش، ابزارهای مختلفی را برای ارتقای خلاقیت ارائه کرده است که عبارتند از: صفحات بامدادی، قرارهای هنری، پیاده‌روی‌ها و نوشتن برای راهنمایی. با به‌کارگیری ترکیبی این امکانات موانع خلاقیت را از سر راه برمی‌دارید. در کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند از ابزار چهارم سخن می‌گوید که به راهنمایی اشاره دارد. این ابزار برای هر هنرمندی ضروری است. منظور از راهنمایی آن رهنمودی است که از یک حکمت برتر درونی نشات می‌گیرد و با داشتن یک ذهن باز و گشوده می‌توان به آن رسید. اما برای رسیدن به آن چه کارهایی باید انجام داد؟ این کارها را نویسنده تحت یک برنامه‌ی مدون با تمرین‌های عملی در دسترس شما قرار می‌دهد.

ساختار کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند در شش قسمت و به صورت هفته به هفته تدوین شده است. در هفته‌ی اول زمینه‌های زندگی روزمره‌تان را شناسایی می‌کنید و با تمرینات و مقالاتی تجربه‌ی نوشتن برای دریافت راهنمایی در محیط شخصی‌تان را امتحان می‌کنید. در هفته‌ی دوم راه‌های مراقبت از خود را یاد می‌گیرید و یک محیط امن برای خود می‌سازید. ابزارهای هفته‌ی سوم فرصت تجربه‌ی آرامش و اطمینان را در اختیار شما می‌گذارند و به کشف روابط عمیق‌تر می‌پردازند. هفته‌ی چهارم شما را به خوش‌بینی آگاهانه دعوت می‌کند و زمینه‌های امیدواری و بخشش را پیش پای شما قرار می‌دهد. هفته‌ی پنجم به شما کمک می‌کند در مسیرتان ثابت قدم بمانید و در برابر مشکلات مقاومت کنید. در نهایت، هفته‌ی ششم تمامی تمرینات را برایتان به صورت عمیق‌تر و دائمی‌تر درمی‌آورد تا در هر بخش از زندگی‌تان از راهنمایی بهره ببرید.

کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند را علی حقی دهکردی به فارسی ترجمه کرده و نشر بله آن را روانه بازار کتاب ایران نموده است. نشر صوتی رمانو نیز آن را با صدای آیلار محمدی به صورت صوتی درآورده و تقدیم علاقه‌مندان کرده است.

نکوداشت‌های کتاب زندگی به روش یک هنرمند

  • نثر دلپذیر کامرون بر مبنای آگاهی دقیق از دنیای درونی و بیرونی او بنا شده است، دنیایی که آنقدر شفاف توصیفش می‌کند که نوعی صمیمیت میان خود و مخاطب می‌آفریند. هنرمندان و تمامی کسانی که به دنبال راهی برای به کارگیری شهودشان هستند، از این کتاب چیزهای مفیدی خواهند آموخت. (Publishers Weekly)
  • گاهی اوقات که احساس ترس یا درماندگی می‌کنیم، به راهنمایی دیگران احتیاج می‌یابیم. جولیا کامرون در کتاب زندگی به روش یک هنرمند می‌گوید آن راهنمایی که به دنبالش هستیم، از اعماق درون ما سرچشمه می‌گیرد و همیشه در دسترس ماست. این کتاب شورانگیز و خردمندانه، مجموعه‌ی دعوت‌هایی به برقراری ارتباط با خلاقیت و تعهد به مسیر نویسندگی است. این دعوت‌ها را قبول کنید تا قدم در یک جهان تازه بگذارید. (بث کمپتن، نویسنده)

کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به تمامی کسانی که قصد دارند قدم در مسیر هنرمند شدن بگذارند، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند: یک مسیر شهودی برای خلاقیت بیشتر می‌شنویم

این هفته شما را دعوت می‌کنم تجربه‌ی نوشتن برای دریافت راهنمایی را امتحان کنید. مقالات و تکالیف به شما کمک خواهند کرد تا ببینید چگونه می‌توانید از راهنمایی در محیط نزدیک خود بهره ببرید؟ پرسش‌های فوری‌تان، زندگی روزمره‌تان و تعاملات با افرادی که معمولا با آن‌ها در ارتباط هستید. امیدوارم متوجه شوید که هیچ مطلبی برای درخواست راهنمایی بیش از حد کوچک نیست و راهنمایی‌هایتان دسترس‌پذیر، تشویق‌کننده و سازنده خواهند بود. همین که به قدرت ابزارهای خود پی ببرید و به آن اعتماد کنید، احساس ثبات بیشتری خواهید داشت. چرا که حمایت آنچه را که من نیروهای برتر می‌نامم، درک خواهید کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی کتاب
39 دقیقه
مقدمه
79 دقیقه
هفته‌ی اول: دعوت زمینی
83 دقیقه
هفته‌ی دوم: دعوت قدرت
64 دقیقه
هفته‌ی سوم: دعوت کردن آرامش
51 دقیقه
هفته‌ی چهارم: دعوت به خوش‌بینی
54 دقیقه
هفته‌ی پنجم: دعوت به استقامت
66 دقیقه
هفته‌ی ششم: تعهد دعوت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند: یک مسیر شهودی برای خلاقیت بیشتر
نویسنده
مترجمعلی حقی دهکردی
راویآیلار محمدی
ناشر چاپیانتشارات بله
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۹۰۰۰ ۲۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند

شادمهر کرمی
۱۴۰۳/۶/۱۶
میشه گفت خوبه و نمره قبولی بهش داد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند

برای دریافت کتاب صوتی زندگی به روش یک هنرمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.