معرفی و دانلود کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن: چطور رویاهایتان را بشناسید و زندگی‌تان را از نو بسازید

عکس جلد کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن: چطور رویاهایتان را بشناسید و زندگی‌تان را از نو بسازید
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن: چطور رویاهایتان را بشناسید و زندگی‌تان را از نو بسازید

دبی تراویس، نویسنده و چهره‌ی مشهور تلویزیون انگلستان، کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن را به رشته‌ی تحریر درآورده است تا در مسیر پیدا کردن رویاها و از نو ساختن زندگی همراهتان باشد. این کتاب راهنمایی عملی برای بیرون کشیدن شما از سردرگمی و ابهام ارائه می‌کند و روشی جدید برای در دست گرفتن افسار زندگی نشانتان می‌دهد. ناگفته نماند که این کتاب پرفروش‌ترین کتاب در بریتانیا بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن

اگر کارتان برایتان خسته‌کننده شده است، سردرگم هستید و نمی‌دانید در قدم بعدی دقیقا چه کار کنید، وقت آن فرا رسیده که کتاب زندگی‌تان را ورق بزنید و قدم به فصل بعدی آن بگذارید، آن هم فصلی که طراحی‌اش خودتان باشد! شاید هم می‌دانید دارید چه می‌کنید اما آن‌قدر سرتان شلوغ است که از معاشرت با دوستان و عزیزانتان غافل مانده‌اید، یا به هر دلیلی وقتی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه‌تان ندارید. همه‌ی این‌ها نشانه‌های وجود مشکل در زندگی شما هستند و لازم است که کمر به تغییر خود ببندید؛ درست همان‌طورکه دبی تراویس (Debbie Travis) عمل کرد. او هم دریافت که شغلش برایش آورده‌ای ندارد و احساس می‌کند دیگر حالش خوب نیست. همان جا بود که تصمیم گرفت مسیر جدیدی در زندگی‌اش باز کند. به این ترتیب یک خانه‌ی روستایی قرن سیزدهمی را در توسکانی به یک هتل منحصر به فرد تبدیل کرد و خود مدیریت آن را بر عهده گرفت. این رویایی بود که همیشه در سر می‌پروراند و آن سال با یک تصمیم قاطعانه رویایش را به تحقق رساند.

دبی تراویس در کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن (Design Your Next Chapter: How to realize your dreams and reinvent your life) داستان زندگی خودش را با روش‌های عملی که به آن‌ها رسیده، به نگارش درآورده است. او در این کتاب تجربیات شخصی و کاری خود را با روایت‌های مختلفی از دیگران در هم آمیخته و نقشه‌ی راهی برای پیش‌روی به سوی رویاها طراحی کرده است. او پیش از اینکه کار ساختمان هتل را آغاز کند، حتی یک جعبه هم نساخته بود، اما توانست یک هتل را راه بیندازد و به‌خوبی از پس اداره‌ی آن برآید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن

کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن در هشت فصل از شما می‌خواهد بهانه‌تراشی را کنار بگذارید. اینکه به باشگاه نروید چون زیادی اضافه‌وزن دارید یا کتاب نخوانید چون نمی‌توانید یک جا بنشینید، دلایل درستی برای پشت گوش انداختن کارهای موردنظرتان نیست. باید از منطقه‌ی امنتان بیرون بیایید، از تلاش کردن نترسید و نگذارید تردیدها جلوی راهتان را بگیرند. این کتاب ابتدا پرسش‌های لازم برای کسب شناخت بیشتر از خودتان را مطرح می‌کند. پاسخ‌گویی به این پرسش‌ها واقعیت‌های مهمی را به شما نشان می‌دهد. سپس داستان‌های الهام‌بخشی از افراد مختلفی ارائه می‌کند که در قالب مثال‌های واقعی راه‌های تحول‌آفرینی را پیش پایتان می‌گذارد. در ادامه هفت درس برای بازپس‌گیری اشتیاق و ده فرمان برای تقویت اعتماد به نفس ارائه می‌کند. علاوه بر این‌ها، هفت قدم لازم برای طراحی زندگی را نیز به شما نشان می‌دهد تا یک راهنمای تمام و کمال برای ورق زدن زندگی‌تان در دست داشته باشید.

کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن که پرفروش‌ترین کتاب بریتانیا بوده است، به همت هدیه جامعی به فارسی ترجمه شده و انتشارات کوله پشتی آن را روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده است. نشر صوتی موج کتاب نیز آن را با صدای مرجان شهنازفرد در اختیار شما قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن

  • این کتاب شما را در مسیر مشخصی قرار می‌دهد تا مثل دبی تراویس هدفتان را پیدا کنید. اگر به دنبال این قسمت گم‌شده‌ی وجودتان می‌گردید، این کتاب به شما کمک می‌کند. (مریلین دنیس، مجری رادیو و تلویزیون)
  • دبی تراویس تجربیات کاری و شخصی‌اش را به روشی بسیار لذت‌بخش، عملی و ظریف در هم آمیخته و کتاب حاضر را نوشته است. (تریش هالپین، سردبیر نشریه‌ی ماری کلر)
  • نویسنده چالش‌ها و دستاوردهای شخصی خود را در اثر حاضر بازتاب داده است و داستان‌های زنانی را روایت کرده که برای درمان به او مراجعه کرده‌اند. توصیه‌های او برای زنان تمامی سنین الهام‌بخش خواهد بود. (نشریه ی سابربن)
  • عاشق این کتابم! این کتاب صداقت، شجاعت و خودانتقادی دارد و فوق‌العاده است. (پاتریشیا رینمان، ناشر)

کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی موفقیت، خودسازی و توسعه‌ی فردی از این کتاب بهره‌مند خواهند شد.

در بخشی از کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن: چطور رویاهایتان را بشناسید و زندگی‌تان را از نو بسازید می‌شنویم

ترس از ناشناخته‌ها، ترس از امتحان راهی جدید، ترس از هرگونه تغییر برای همه‌مان اتفاق افتاده است. قرارگرفتن سر دوراهی می‌تواند به شدت ترسناک باشد؛ اما بیایید ترس را کنار بگذاریم.

ترس واقعی می‌تواند ما را ناتوان کند و مانع حرکتمان شود؛ اما در عین حال می‌تواند ما را رو به جلو هل دهد و وادار به عمل کند. اگر در حیاط خلوتتان با شیر درنده‌ای گیر افتاده باشید، ممکن است لحظه‌ای خشکتان بزند و بی‌حرکت بمانید؛ اما بعد، ترس باعث می‌شود قبل از آنکه طعمه شیر شوید، از آن جا بیرون بدوید. ترس واقعی این کار را می‌کند. ترس واقعی آن ترس جسمی ناخوشایندی است که وقتی فرزندتان مریض می‌شود یا وقتی اجاره و نوبت وامتان عقب می‌افتد و با احتمال از دست دادن خانه‌تان مواجه می‌شوید یا وقتی احساس سردی به شما نهیب می‌زند که شریک زندگی‌تان دارد به شما خیانت می‌کند و رابطه‌تان احتمالاً رو به پایان است، شما را فرامی‌گیرد. ترس را نمی‌توان کنترل کرد؛ اگر بانک اعلام کند ملکی را که به گرو گذاشته‌اید ضبط می‌کند، ترس آن‌قدر شب‌ها بی‌خوابتان می‌کند تا اینکه بالاخره راه‌حلی برای کنترل اوضاع پیدا کنید. می‌توانید برای بهبودی فرزند بیمارتان تمام تلاشتان را بکنید؛ اما بهبودی او دست خدا و دکترهاست، نه شما. حتى نمی‌توانید ترس خیانت احتمالی شریک زندگی‌تان را کنترل کنید. ترس در این شرایط شما را دربرمی‌گیرد؛ اما در نهایت با احساس‌هایی دیگر جایگزین خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
معرفی کتاب
25 دقیقه
فصل یک: پس خودم چه می‌شوم؟
23 دقیقه
فصل دوم: جرئت رؤیاپردازی- قسمت اول
22 دقیقه
فصل دوم- قسمت دوم
25 دقیقه
فصل سوم: رؤیاهایت را دنبال کن، آن‌ها راه را بلدند
20 دقیقه
فصل چهارم: هفت راه برای یافتن اشتیاق- قسمت اول
26 دقیقه
فصل چهارم- قسمت دوم
20 دقیقه
فصل چهارم- قسمت سوم
22 دقیقه
فصل پنجم: ده فرمان من- قسمت اول
24 دقیقه
فصل پنجم- قسمت دوم
22 دقیقه
فصل پنجم- قسمت سوم
23 دقیقه
فصل پنجم- قسمت چهارم
21 دقیقه
فصل پنجم- قسمت پنجم
24 دقیقه
فصل ششم: وقت آن رسیده که فصل بعدی زندگی‌تان را طراحی کنید- قسمت اول
26 دقیقه
فصل ششم- قسمت دوم
18 دقیقه
فصل ششم- قسمت سوم
15 دقیقه
فصل ششم- قسمت چهارم
16 دقیقه
فصل هفتم: زندگی با پیامدها- قسمت اول
15 دقیقه
فصل هفتم- قسمت دوم
9 دقیقه
فصل هشتم: وقت آن رسیده که کتاب زندگی‌تان را ورق بزنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن: چطور رویاهایتان را بشناسید و زندگی‌تان را از نو بسازید
نویسنده
مترجمهدیه جامعی
راویمرجان شهنازفرد
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن

برای دریافت کتاب صوتی فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.