معرفی و دانلود کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید

عکس جلد کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید
قیمت:
۱۹۸۰۰۰ ۱۳۸,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید

امی کادی در کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید که یکی از پرافتخارترین کتاب‌های عصر حاضر به‌شمار می‌رود، برای تربیت مجدد ذهنتان به شما کمک کرده تا تبدیل به همان نسخه‌ای از خودتان بشوید که همیشه آرزویش را داشتید. این اثر، پرفروش‌ترین عنوان نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و... بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید

تابه‌حال با دقت خود را در آینه نگاه کرده‌اید؟ فرم صورتتان و اجزای آن، هر کدام بر اثر عاملی شکل گرفته‌اند. بخش زیادی از آن کار ژن‌هاست، ممکن است در طول سال‌های زندگی، زخم‌ها نیز تغییراتی به صورتتان داده باشند. اما اگر دقیق‌تر و عمیق‌تر نگاه کنیم چه می‌بینیم؟ آیا می‌توانیم به شفافیتِ دیدن تصویری در آینه، ذهنمان و افکارش را نیز مجسم کنیم؟ اگر به این تصویر رسیدیم، می‌توانیم بفهمیم که ذهنمان چطور به شکل و حالی که الان دارد رسیده است؟ تربیت، رفتار دیگران، آسیب‌ها، تروماها، افکار منفی، تجارب مختلف و خیلی چیزهای دیگر ذهنمان را به شکلی که الان دارد رسانده‌اند. شما از شکل ذهنتان راضی هستید؟ باور دارید که این ذهن همان چیزی است که برای ادامه‌ی زندگی، گذر از مشکلات و رسیدن به رشد و پیشرفت نیاز دارید؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید

بسیاری بر این باورند که زندگی همین چیزی که هست باقی می‌ماند و هیچ ظرفیتی برای تغییر ندارد. این باور از ذهنی نشئت می‌گیرد که خودش، توانایی تغییر و تحول را نداشته باشد. پس اگر گمان می‌کنید که زندگی همیشه بر یک پایه می‌چرخد و سراسر بدبختی است و تغییری در کار نخواهد بود، شاید بهتر باشد که دستی بر شکل و ظاهر ذهنتان بکشید. ممکن است با خود بگویید که این تجربیات و احوالی که شکل فعلی ذهنتان را رقم زده‌، طی سال‌ها شکل گرفته‌اند و قابل جایگزینی نیستند، اما اشتباه می‌کنید. امی کادی (Amy Cuddy) در کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید (Presence: Bringing Your Boldest Self to Your Biggest Challenges) به شما ثابت می‌کند در هر سن و سالی که باشید، ذهنتان همچنان تربیت‌پذیر است و با تغییر دادنش می‌توانید زندگیتان را نیز تغییر دهید.

ما دنیا را از دریچه‌ی ذهنمان درک می‌کنیم. به بیان بهتر، واقعیت جهان ما را ذهنمان شکل داده است. برای همین هم تغییر ذهن می‌تواند مترادف با تغییر زندگی و بینشمان نسبت به دنیا باشد. در زبان انگلیسی اصطلاحی وجود دارد که ترجمه‌اش این است:‌ «آنقدر ادایش را دربیاور تا به آن برسی»! این طرز فکر، که البته موضوع بحث یکی از فصول کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید نیز هست، به شما ثابت می‌کند که اگر ذهنتان به حقیقتی باور داشته باشد، زندگی نیز خودش را با آن حقیقت هم‌راستا می‌کند تا بالاخره اتفاق بیفتد.

ذهن موجودی زنده و تربیت‌پذیر است که اگر آگاهانه با آن رفتار شود، منابع و اطلاعات درستی در اختیارش قرار گیرد و به‌خوبی تغذیه شود، می‌تواند توانایی‌های تازه‌ای به شما بدهد که پیش از این هیچ‌وقت از بودنشان اطلاعی نداشتید. کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید در پرورش و بروز این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند تا تبدیل به همان نسخه‌ای از خودتان شوید که همیشه در رویاهایتان تصور می‌کردید.

کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید اثری از نشر صوتی نوین کتاب گویا و انتشارات آموخته است. این کتاب را با ترجمه‌ی سعید زرگریان و گویندگی هستی دخت توکل می‌شنوید.

افتخارات کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید

  • پرفروش‌ترین عنوان نیویورک تایمز
  • پرفروش‌ترین عنوان وال‌استریت ژورنال
  • پرفروش‌ترین عنوان یو‌اس‌ای تودی
  • پرفروش‌ترین اثر Publishers Weekly
  • از بهترین کتاب‌های دسامبر 2015 در وب‌سایت Amazon
  • در لیست 10 کتاب برتر سال 2015 به انتخاب سردبیر AARP
  • در لیست 15 کتاب برتر در زمینه‌ی کسب‌وکار در سال 2015، به‌انتخاب مجله‌ی فوربز
  • یکی از 20 کتاب برتر در زمینه‌ی کسب‌وکار در سال 2015، به انتخاب Business Insider
  • یکی از 12 کتاب پیشنهادشده از سوی واشنگتن پست در سال 2015
  • کتاب پیشنهادی مجله‌ی Inc. در حوزه‌ی کسب‌وکار، در سال 2015
  • «کتاب هفته‌» به انتخاب مجله‌ی People
  • یکی از 10 کتاب برتری که باید در سال 2016 خوانده شود، به انتخاب BusinessMirror
  • جزو 10 کتاب الهام‌بخش به انتخاب مجله‌ی Bustle
  • جزو 6 کتاب انگیزشی روزنامه‌ی Irish Independent در سال 2016
  • از جمله کتاب‌های فهرست نهایی جایزه‌ی بهترین کتاب‌ Thinkers50 Leadership Award (UK)
  • کتاب پیشنهادی از سوی مجمع جهانی اقتصاد (World Economic Forum)

نکوداشت‌های کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید

  • این کتاب یک رساله‌ی به تمام معناست. (Forbes)
  • یک راهنمای ضروری برای تمام کسانی که می‌خواهند بهترین شخصیت خود را بسازند. (People)
  • کتاب حضور، مفید، کاربردی و البته سرگرم‌کننده است. (The National)
  • کتاب حضور سرشار از نکته‌هایی در مورد داشتن ذهن‌آگاهی بیشتر و مقابله با استرس است. به کمک این کتاب می‌توانید انرژی خود را به روشی مؤثرتر به سمت اهدافتان هدایت کنید. اولین قدم در مسیر تغییر، از خود شما شروع می‌شود. (Bustle)
  • امی کادی با آموزش‌های کاربردی‌اش، به شما یاد می‌دهد که چطور می‌توانید خودِ واقعی و بهترین نسخه از شخصیتتان را موقع انجام کارهای مهم احضار کنید. در این راه اگر متواضع و مثبت‌نگر باشید، احتمال اینکه موفق شوید، بیشتر می‌شود. (Michael Wheeler، استاد دانشکده‌ی اقتصاد هاروارد)
  • امی کادی، در این کتاب خواندنی، هوشمندانه و مفید، روان‌شناسی پیشرفت را به ما یاد می‌دهد. من این کتاب را به همه پیشنهاد می‌کنم. (William Ury، نویسنده‌ی کتاب Getting to Yes with Yourself)
  • احتمالاً هیچ‌وقت فکرش را نمی‌کردید که تا چه اندازه زبان بدن بر شما تأثیر می‌گذارد. در این کتاب فوق‌العاده‌، امی کادی توضیح می‌دهد که چطور ذهن و بدن ما به هم متصل‌اند و بر یکدیگر، احساسمان نسبت به خودمان و جایگاه‌مان در جهان تأثیر می‌گذارند. (Heidi Grant Halvorson، استاد دانشکده‌ی اقتصاد کلمبیا)
  • کتاب حضور، بسیار ملموس، الهام‌بخش و ساده، ولی جاه‌طلبانه است. مهم‌تر از همه اینکه، این اثر، کتابی خارق‌العاده است. (نقد کتاب نیویورک تایمز)
  • کسانی که کارها را پیش می‌برند با کسانی که نمی‌برند، تنها در یک موضوع با هم تمایز دارند و آن داشتن قدرت است. امی کادی به ما نشان می‌دهد که ساختن قدرت شخصی و مغرور نشدن به چه معناست. خواندن این کتاب به هرکسی که هدفی دارد، پیشنهاد می‌شود. (Simon Sinek، نویسنده‌ی کتاب Leaders Eat Last and Start with Why)

کتاب حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ ترین مشکلاتتان بفرستید مناسب چه کسانی است؟

اگر شما نیز می‌خواهید در مسیر توسعه‌ی فردی و رشد شخصی قدم بلندی بردارید و ظرفیت‌های درونی‌تان را شکوفا کنید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید می‌شنویم

اگر برای دستیابی به حضور لازم باشد با واقعی‌ترین احساسات، باورها، توانایی‌ها و ارزش‌های خودمان به‌طور کامل هماهنگ باشیم، پس به‌طور قطع زمانی که احساس می‌کنیم فرد متقلبی هستیم، نمی‌توانیم به حضور دست یابیم. در چنین وضعیتی ناسازگار، بی‌رمق و بسیار نپذیرفتنی می‌شویم. احساس تقلبی بودن نیز، همانند حضور، خودش خودش را تقویت می‌کند. ایمپاستریسم موجب می‌شود بیش‌ازحد به چیزی بیندیشیم و پس از اتمام کارمان درباره‌ی آن قضاوت کنیم. با این سندرم، مدام در این فکر هستیم که مردم چه قضاوتی درباره‌مان می‌کنند (درحالی‌که اغلب فکرمان غلط است) و سپس مدام به این فکر می‌کنیم که چنین قضاوت‌هایی چطور تعاملاتمان را دچار مشکل می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
پیشگفتار مترجم
33 دقیقه
مقدمه
31 دقیقه
فصل یکم: حضور چیست
35 دقیقه
فصل یکم ـ قسمت دو
23 دقیقه
فصل یکم ـ قسمت سه
33 دقیقه
فصل دوم: داستانتان را باور و آن را مال خود کنید
36 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت دو
30 دقیقه
فصل سوم: از نصیحت کردن دست بردارید و گوش جان بسپارید
33 دقیقه
فصل سوم ـ قسمت دو
36 دقیقه
فصل چهارم: لیاقت ندارم اینجا باشم
26 دقیقه
فصل چهارم ـ قسمت دو
45 دقیقه
فصل پنجم: ضعف چگونه خویشتن ما را به بند می‌کشد و قدرت چگونه آن را از بند می‌رهاند
55 دقیقه
فصل پنجم ـ قسمت دو
42 دقیقه
فصل ششم: قوز کردن، مناره کردن دست‌ها و زبان بدن
40 دقیقه
فصل ششم ـ قسمت دو
31 دقیقه
فصل هفتم ـ موج‌سواری کنید
37 دقیقه
فصل هفتم ـ قسمت دو
37 دقیقه
فصل هشتم: بدن به ذهن شکل می‌دهد
38 دقیقه
فصل هشتم ـ قسمت دو
31 دقیقه
فصل هشتم ـ قسمت سه
35 دقیقه
فصل هشتم ـ قسمت چهار
18 دقیقه
فصل نهم: چطور از طریق ژست گرفتن به حضور دست می‌یابیم
42 دقیقه
فصل دهم: به خودتان سقلمه بزنید
26 دقیقه
فصل دهم ـ قسمت دو
53 دقیقه
فصل یازدهم: آنقدر ادایش را درآورید تا بالاخره همان شوید
14 دقیقه
فصل یازدهم ـ قسمت دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید
نویسنده
مترجمسعید زرگریان
راویهستی دخت توکل
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۹۸۰۰۰ ۱۳۸,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید

برای دریافت کتاب صوتی حضور: جسورترین خود را به مصاف بزرگ‌ترین مشکلاتتان بفرستید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.