معرفی و دانلود کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید!

عکس جلد کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید!
قیمت:
۹۲۰۰۰ ۶۴,۴۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید!

الکس سوجونگ کیم پنگ در کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید! به شما اکیدا توصیه می‌کند که استراحت را هرگز از یاد نبرید. او ضمن بررسی مطالعات علمی بسیار و ذکر داستان‌های واقعی از نویسندگان مشهور، فواید و عادات استراحت کردن را توضیح می‌دهد و مسیر زندگی شما را متحول می‌سازد.

درباره‌ی کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید!

اگر می‌خواهید در کارتان بهره‌وری بالایی داشته باشید، باید به اندازه‌ی کافی استراحت کنید! ‌۸ ساعت کار مداوم در طول روز را فراموش کنید! مطالعات علمی خیلی وقت است که نشان داده ساعات کاری پایین‌تر با استراحت‌های بیشتر بهره‌وری را به طرز چشمگیری بالا می‌برد. بنابراین از این پس اگر کسی را دیدید که اصرار به کار بدون استراحت کافی داشت، کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید! (Rest: why you get more done when you work less) را به او نشان بدهید، به‌خصوص اگر آن شخص رئیستان باشد!

فشرده‌کاری دائمی نه تنها شما را به جایی نمی‌رساند بلکه تمامی توانایی‌هایتان را با ضعف روبه‌رو می‌کند. اما چطور خوب استراحت کنیم؟ الکس سوجونگ کیم پنگ (Alex Soojung-Kim Pang) در این کتاب با تکیه بر پژوهش‌های عصبی شناختی و با ذکر مثال‌هایی از مشهورترین هنرمندان و دانشمندان تاریخ نشانتان می‌دهد که استراحت چه تاثیر و فوایدی در زندگی دارد و چطور می‌توان به روشی استراحت کرد که کار را کاملا کنار گذاشت و حسابی خستگی را از تن بیرون کرد.

کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید! در دو بخش نوشته شده است. فراموش نکنید که کار و استراحت شریک همدیگر هستند. اثر حاضر با استدلال نشان می‌دهد که رابطه‌ی میان کار و استراحت را به درستی نفهمیده‌ایم. نمی‌شود از یکی بدون دیگری حرف زد. اگر به اندازه‌ی کافی استراحت نکنید، خوب کار نمی‌کنید. نویسنده نسخه‌ی مشخصی نیز برای کسی نمی‌پیچد. فقط با استفاده از تجربیات نویسندگان و بزرگان تاریخ توصیه‌هایی به شما ارائه می‌دهد تا از این توصیه‌ها بر اساس شرایط زندگی و کار خاص خودتان برنامه‌های خلاقانه‌ای برای استراحت بچینید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید!

بزرگان تاریخ چطور استراحت می‌کردند؟ می‌دانستید هاروکی موراکامی دائما در حال چرت زدن است؟ یا مثلا سورن کی‌یر کگارد برای استراحت دادن به ذهنش به پیاده‌روی‌های طولانی می‌رفت؟ حتی ارنست همینگوی نیز اعتقاد داشت که باید وسط کار دست کشید و به استراحت پرداخت تا ذهن به‌صورت ناخودآگاه ایده‌ها را بپروراند و با ایده‌های پیشرفته و خلاقانه از خواب بیدار شود. تالکین، ادیسون و سالوادور دالی از دیگر شخصیت‌های برجسته‌ای هستند که عادات استراحتشان به تفصیل در کتاب حاضر در اختیارتان قرار گرفته است.

کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید توسط مارال فرخی به فارسی ترجمه شده و به همت نشر بذر خرد به انتشار رسیده است. انتشارات جیحون نسخه‌ی صوتی آن را با صدای مهدی فضلی در اختیار شما قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب بیشتر استراحت کنید!

  • من عاشق این کتابم که مطالعات درخشانی را با داستان‌های گیرا در هم آمیخته و دستورالعمل زندگی خلاقانه، سالم و سرشارتری را در اختیارمان قرار داده است. نکته‌ی اساسی این است که استراحت با روش پنگ ما را برای بهترینِ خودمان بودن تقویت می‌کند. (لیندا استون، مدیر سابق شرکت‌های اپل و مایکروسافت)
  • کتاب بیشتر استراحت کنید اثری باارزش است. اگر دچار فرسودگی شغلی شده‌اید یا هنوز اعتقاد دارید که باید زیاد کار کنید این کتاب برای شماست. (آریانا هافینگتن، نویسنده‌ی کتاب انقلاب خواب)
  • اثر حاضر با یک استدلال قوی و کامل به شما می‌گوید که باید کمتر کار کنید و بیشتر به خودتان استراحت بدهید. آن هم نه فقط به این خاطر که احساس بهتری داشته باشید بلکه چون شما را خلاق‌تر و سازنده‌تر می‌کند. (میسون کری، نویسنده‌ی کتاب تشریفات روزانه)
  • پنگ در کتاب جدید و مهمش به ما نشان می‌دهد که چطور با استفاده از استراحت و فراهم کردن فرصت فکر کردن، یک زندگی پرمعنی، شاد و یک کار خلاقانه و خوب داشته باشیم. کتابی که جهان مدرن را متحول می‌کند. (بریجیت شولت، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • الکس سوجونگ کیم پنگ از ما می‌خواهد که به یک اندازه کار و استراحت کنیم. او در اثر تازه‌اش به خوبی اهمیت استراحت را در زندگی ما نشان می‌دهد و عادات استراحت برخی از مشهورترین دانشمندان و نویسندگان تاریخ و اکنون را مثال می‌آورد. (وندی سوزوکی، نویسنده و استاد دانشگاه نیویورک)

کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کار زیاد اعتیاد دارید و یا از مطالعه‌ی کتاب‌های روانشناسی و خودسازی لذت می‌برید، کتاب حاضر برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید! می‌شنویم

پیمایش‌های انجام‌شده درباره‌ی زندگی رهبران معاصر و افراد خلاق نشان داد برای فهمیدن نقش استراحت در زندگی‌های پرثمر باید روش‌های متنوع‌تری به‌کار بگیرم. رهبران امروزی، به‌جز چند مورد استثنایی قابل‌توجه، استرس و کار بیش‌ازحد را مانند نشان افتخار به سینه می‌زنند. این آدم‌ها کلی لاف می‌زنند و پز می‌دهند که چقدر کم می‌خوابند و چقدر کم به تعطیلات و مرخصی می‌روند و به معتاد‌به‌کار بودن شهره هستند و مدیر برنامه‌ها و مسئولان روابط عمومی‌شان این شهرت را با دقت تمام تشدید می‌کنند. آن‌ها به ما یادآوری می‌کنند چطور زندگی کاری قدرتمندترین افراد هم در محیطی به بار می‌نشیند و شکوفا می‌شود که اشباع از باورهای بی‌چون‌وچرا درباره‌ی فضیلت و ضرورت کار مداوم است. چه این ایده را بپذیریم که کار زیاد برای بهره‌وری و خلاقیت ضروری است و چه آن را رد کنیم، همه‌ی ما با آن تعریف شده‌ایم.

وقتی به گذشته نگاه می‌کردم، زندگی‌ای که در طول فرصت مطالعاتی‌ام داشتم دوباره جلوی چشمم می‌آمد. در قرن‌های گذشته نویسندگان، دانشمندان، سیاستمداران و تجار برجسته هم برای پیاده‌روی طولانی، چرت زدن منظم، تعطیلات آخر هفته و حتی تعطیلات طولانی چندهفته‌ای زمان کافی پیدا می‌کردند و هم شاهکار خلق می‌کردند، در انتخابات پیروز می‌شدند و صنایع را هدایت می‌کردند. بسیاری از آن‌ها در جوانی به‌شدت معتاد‌به‌کار بودند، اما به خاطر بلندپروازی ‌بی‌پایانشان، وقتی به بلوغ رسیدند یاد گرفتند لم بدهند، در برنامه‌ی روزانه‌شان رویه‌های پایدار ایجاد کنند و استراحت را جزو اساسی زندگی خلاقانه‌شان قرار دهند. آن‌ها باید یاد می‌گرفتند که استراحت کنند و به روند کار و اینکه چه چیزی برایشان مفید است توجه نشان دهند. این افراد به اینکه تغییرات در روال‌های روزانه چطور بر توانایی تفکرشان تأثیر می‌گذارد حساس شدند و روی برنامه‌هایشان دقیق شدند تا کشف کنند چه زمانی بیشترین انرژی و تمرکز را دارند و عادت‌هایشان را دستکاری کردند تا ضرب‌آهنگ و مناسکی را پیدا کنند که به آن‌ها کمک می‌کرد همچنان در زمین بازی و از دور خارج نشوند. به عبارت دیگر، این افراد مجسمه‌هایی نبودند که بین نبوغ و جنون در نوسان باشند و تحت‌تأثیر عملکردهای ناخودآگاه و شور غیرقابل کنترل دست به خلق و ساختن بزنند؛ بیشتر شبیه ورزشکارانی بودند که دائماً حرکات جدیدی را تمرین می‌کردند و روال‌های ثابت قبل از شروع مسابقه یا رژیم غذایی انرژی‌بخشی که باعث امتیاز گرفتنشان می‌شد را بهبود می‌بخشیدند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی اول
نمونه‌ی دوم
1 دقیقه
معرفی کتاب
4 دقیقه
سخن ناشر
1 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
3 دقیقه
تمجیدها از کتاب
10 دقیقه
معرفی- قسمت اول
19 دقیقه
معرفی- قسمت دوم
20 دقیقه
معرفی- قسمت سوم
15 دقیقه
مسئله‌ی استراحت- قسمت اول
18 دقیقه
مسئله‌ی استراحت- قسمت دوم
15 دقیقه
علم استراحت- قسمت اول
13 دقیقه
علم استراحت- قسمت دوم
19 دقیقه
علم استراحت- قسمت سوم
24 دقیقه
بخش یکم: تحریک خلاقیت- قسمت اول
19 دقیقه
بخش یکم- قسمت دوم
20 دقیقه
بخش یکم- قسمت سوم
18 دقیقه
بخش یکم- قسمت چهارم
17 دقیقه
بخش یکم- قسمت پنجم
11 دقیقه
بخش یکم- قسمت ششم
22 دقیقه
بخش یکم- قسمت هفتم
9 دقیقه
بخش یکم- قسمت هشتم
20 دقیقه
بخش یکم- قسمت نهم
19 دقیقه
بخش یکم- قسمت دهم
18 دقیقه
بخش یکم- قسمت یازدهم
16 دقیقه
بخش یکم- قسمت دوازدهم
19 دقیقه
بخش یکم- قسمت سیزدهم
23 دقیقه
بخش یکم- قسمت چهاردهم
24 دقیقه
بخش یکم- قسمت پانزدهم
16 دقیقه
بخش دوم: تداوم خلاقیت- قسمت اول
17 دقیقه
بخش دوم- قسمت دوم
11 دقیقه
بخش دوم- قسمت سوم
11 دقیقه
بخش دوم- قسمت چهارم
16 دقیقه
بخش دوم- قسمت پنجم
14 دقیقه
بخش دوم- قسمت ششم
16 دقیقه
بخش دوم- قسمت هفتم
14 دقیقه
بخش دوم- قسمت هشتم
14 دقیقه
بخش دوم- قسمت نهم
11 دقیقه
بخش دوم- قسمت دهم
21 دقیقه
بخش دوم- قسمت یازدهم
24 دقیقه
بخش دوم- قسمت دوازدهم
24 دقیقه
بخش دوم- قسمت سیزدهم
17 دقیقه
نتیجه: زندگی آرام

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیشتر استراحت کنید!
نویسنده
مترجممارال فرخى
راویمهدی فضلی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۹۲۰۰۰ ۶۴,۴۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید!

برای دریافت کتاب صوتی بیشتر استراحت کنید! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.