معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی + اوریگامی

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی + اوریگامی
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی + اوریگامی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی + اوریگامی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی + اوریگامی

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی+ اوریگامی نوشته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی یک راهنمای سبک طراحی است که مبانی و مؤلفه‌های دو سبک طراحی داخلی وابی سابی و اوریگامی را مطرح کرده و توضیح می‌دهد. نویسندگان تلاش کرده‌اند تا در این کتاب طیف وسیعی از اطلاعات لازم را درباره‌ی سبک‌های پیش‌گفته به مخاطبان عرضه کنند.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی + اوریگامی

محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی + اوریگامی، این دو سبک معماری و طراحی داخلی را کاملاً معرفی کرده‌اند و عناصر و مؤلفه‌های این سبک‌ها را برای خوانندگان تبیین کرده‌اند.

طراحان داخلی برای طرح‌ریزی و اجرای طرح‌های خود در فضاهای مختلف، نیاز به مبنایی ذهنی دارند که بر اساس آن، ایده‌های خود را بپرورانند و آن‌ها را اجرا کنند. این مبنای ذهنی بر اساس دو رویکرد شکل می‌گیرد: بعضی از طراحان داخلی با اتکا بر سبک‌های مختلف معماری و ریشه‌های نظری این رشته به ایده‌پردازی می‌پردازند و گروه دیگری با بهره گرفتن از ایده‌ها و پروژه‌های اجرایی دیگر طراحان داخلی، به طراحی می‌پردازند. گروه اول طراحان داخلی که بر سبک‌های معماری تکیه دارند، نیاز به راهنماهایی دارند تا بتوانند مؤلفه‌ها و مبانی سبک انتخاب‌شده‌ی خود را دریابند.

سبک وابی سابی ریشه در فرهنگ ژاپنی دارد و بر مبنای یک جهان‌بینی شکل گرفته است. جهان‌بینی وابی سابی که از تعالیم بودا نشئت گرفته، بر مبنای پذیرش ناپایداری رنج و نقص بنا شده. هیچ چیز دوام ندارد، هیچ چیز تمام نشده و هیچ چیز کامل نیست. این سه اصل، بنیاد جهان‌بینی وابی سابی را معرفی می‌کنند.

وابی سابی با طبیعت نیز پیوندی عمیق و ناگسستنی دارد. از این جهت، نقصان نیز که مسئله‌ای بنیادین در طبیعت است، در این سبک جای مهمی دارد. وابی سابی لکه‌های طبیعی، زنگ‌زدگی‌ها، ترک‌ها، فرسودگی‌ها و... را می‌پذیرد و در خود حل می‌کند.

نویسندگان در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی + اوریگامی تلاش کرده‌اند تا اطلاعات وسیع و گسترده‌ای را درباره‌ی سبک وابی سابی و جهان‌بینی حاکم بر آن بیان کنند. این کتاب تاریخچه‌ی سبک پیش‌گفته، شیوه‌های طراحی و اجرای آن، فلسفه و کاربردهای این سبک، پیامدها و تأثیرات استفاده از این سبک و... را دربرمی‌گیرد. آنان برای روشن‌تر شدن مباحث کتاب، از مثال‌های تصویری نیز استفاده کرده‌اند.

بیشتر حجم کتاب به سبک وابی سابی اختصاص دارد، اما نویسندگان درباره‌ی سبک اوریگامی نیز سخن گفته‌اند و به ویژگی‌ها و شاخصه‌های آن پرداخته‌اند.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی + اوریگامی نوشته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی توسط نشر بانژ منتشر شده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی + اوریگامی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به معماری و طراحی دکوراسیون و دانشجویان و شاغلان در رشته‌های مرتبط، مناسب و کاربردی است.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی + اوریگامی می‌خوانیم

وابی سابی یک مفهوم ژاپنی بسیار تاثیرگذار است که بر این تاکید می‌کند که کمتر بیشتر است و زیبایی شناسی نقص در طبیعت را قدردانی می‌کند. این فلسفه ژاپنی از دو مفهوم مجزا تشکیل شده است. وابی در اصل به زندگی انفرادی و تنهایی زندگی در طبیعت اشاره دارد. بعدها به معنای سادگی . ناپایداری و نقص و نقص رسید. وابی از زیبایی فروتنی و سادگی روستایی تشکر می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک وابی سابی
درآمدی بر سبک اوریگامی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی + اوریگامی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-622-5509-41-2
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی + اوریگامی

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وابی سابی + اوریگامی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.