معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد‌ + شیکر

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد‌ + شیکر
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد‌ + شیکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد‌ + شیکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد‌ + شیکر

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد‌ + شیکر، نوشته‌ی محمدرضا مفیدی، نحوه‌ی تزئین و طراحی فضای داخلی به سبک‌های آوانگارد و شیکر را توضیح می‌دهد و عناصر اصلی و کاربردی این استایل‌ها را تشریح می‌کند. شما در این کتاب، با شیوه‌ی فضاسازی، طراحی اتاق نشیمن و آشپزخانه، و انتخاب مبلمان و فرش به سبک‌های فوق آشنا خواهید شد.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد‌ + شیکر

دیزاین فضاهای داخلی، نقش مهمی در زیبایی مکان و راحتی و آرامش ساکنین آن دارد. دکوراسیون کردن نوعی فرایند زیبایی‌شناختی است که با عناصری مثل فرش، مبلمان، آویزها، اکسسوری، رنگ و مواردی از این قبیل به دست می‌آید. در این فرایند، معماری بنا تغییر نمی‌کند بلکه فضای داخلی تزئین و آراسته می‌شود. دکوراسیون داخلی تاریخی طولانی دارد و قرن‌هاست که انسان‌ها از این هنر بهره می‌برند. در فرهنگ‌های مختلف و در هر دوره‌ی تاریخی‌ای، شیوه‌های دکور متفاوتی مرسوم بوده اما در دوران مدرن، شیوه‌ی دکور کردن فضای داخلی تا حدی متفاوت شده. تغییر نگرش مردم، نزدیک شدن فرهنگ‌ها، ترندهای جهانی و راحتی اجرای دکورها باعث شده تا خیلی از مردم سعی کنند دکوراسیون داخلی منحصربه‌فردی داشته باشند و یا ترجیح بدهند آن را دائماً تغییر دهند. برای آشنایی با انواع دکورهای داخلی و ایده گرفتن، منابع زیادی در دسترس قرار دارد. یکی از مفید‌ترین و جامع‌ترین آن‌ها مجموعه‌ی سبک‌شناسی معماری نوشته‌ی محمدرضا مفیدی است که در آن به معرفی ده‌ها شیوه‌ی معماری داخلی پرداخته و با شرح و تفصیل، هر یک از آن‌ها را توضیح داده است. او در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد + شیکر، به سراغ این دو سبک متفاوت و تأثیرگذار رفته و تلاش کرده این استایل‌های مهم و تاریخی را با جزئیات معرفی نماید و شیوه‌ی اجرای آن‌ها را آموزش دهد.

معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد‌ + شیکر

جنبش آوانگارد (Avant-garde) از جنبش‌های رادیکال قرن بیستم بود که اساسش برهم‌زدن قواعد پیشین و همچنین پیشرو بودن است. آوانگارد بیشتر با ادبیات و هنرهای زیبا شناخته می‌شد اما کم‌کم بر دیگر بخش‌های هنر مانند معماری و معماری داخلی هم تأثیر گذاشت. سبک دیزاین شیکر (Shaker) در قرن هجدهم و تحت تأثیر شیکریسم یا شاکریسم شکل گرفت. شیکریسم یکی از فرقه‌های مسیحیت بود که سبک زندگی برابرخواهانه، ساده و آرمان‌شهری را ترویج می‌کرد. سبک دکوراسیون شیکر با الهام از این ایده‌ها، بر سادگی، صداقت و سودمندی شکل گرفته. محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد+ شیکر، هر کدام از این سبک‌ها را به‌تفصیل تشریح می‌کند و ایده‌ها و عناصر اساسی آن‌ها را توضیح می‌دهد. او در کتاب حاضر به خواننده‌اش یادآوری می‌کند که برای اجرای این دیزاین‌ها، از چه رنگ‌هایی می‌تواند استفاده نماید، چه نوع مبلمانی مناسب خواهد بود، کدام وسایل تزئینی و آویزها بهتر هستند، از چه موتیف‌هایی استفاده کند بهتر است، چطور اتاق نشیمن و آشپزخانه خود را طراحی کند و چگونه از نور طبیعی و مصنوعی به بهترین شکل بهره ببرد.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد + شیکر، به شما ایده‌هایی بی‌نظیر درمورد فضای داخلی می‌دهد و کمک می‌کند تا با هزینه‌ای مناسب از عهده‌ی اجرای آن برآیید. در کتاب، عکس‌های فراوانی قرار داده شده تا مخاطب درک بهتری از مفاهیم این سبک‌ها پیدا کند. این اثر را نشر باژ منتشر نموده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های سبک‌شناسی معماری

مجموعه‌ی سبک‌شناسی معماری، متشکل از کتاب‌هایی است که سبک‌های مهم، مشهور و تاریخی دکوراسیون داخلی را معرفی می‌کنند. محمدرضا مفیدی مؤلف این مجموعه بوده و نشر باژ نیز آن‌ها را منتشر نموده. از این سری کتاب‌ها تاکنون بیش از 30 مجلد به انتشار رسیده که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های دکوراسیون داخلی به سبک «صنعتی»، «مینیمال»، «مدرن»، «پاپ آرت + لاگوم» و «باوهاس + پست‌مدرن» اشاره کرد.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد‌ + شیکر برای چه کسانی مناسب است؟

اثر پیش‌رو به طراحان، معماران، دکوراتیوها و همه‌ی کسانی که به معماری داخلی علاقه دارند، توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک آوانگارد
آوانگارد سبکی پیشتاز در فضاسازی
فضاسازی منحصر به فرد با آوانگارد
سبک منحصر به فرد آوانگارد
طراحی آوانگارد برای خانه شما
طراحی آوانگارد در رادار فرهنگ عام
سبک آوانگارد از دیدگاه طراحان
دکوراسیون آوانگارد برای خانه
سبک عصر فضایی، آوانگارد
طرح‌های آینده‌نگر بر‌اساس آوانگارد
نکات طراحی مبلمان به سبک آوانگارد
ایده‌های طراحی داخلی آوانگارد
طراحی اتاق نشیمن به سبک آوانگارد
بکارگیری فرش‌های طرح آوانگارد
درآمدی بر‌ سبک شیکر
کلید طراحی بی‌انتها به سبک شیکر
آنچه باید در مورد سبک شیکر بدانید
بازبینی سبک شیکر از دیدگاه طراحان
سبک شیکر ساده و تا حدودی واضح
تزئین فضای داخلی با سبک شیکر
طرح شیکر کلاسیک برای خانه معاصر
فضاهای داخلی کاربردی به سبک شیکر
طراحی آشپزخانه به سبک شیکر
تاریخچه مبلمان به سبک شیکر
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد‌ + شیکر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-622-92534-7-2
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد‌ + شیکر

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آوانگارد‌ + شیکر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.