معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو
قیمت:
۵۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو

سبک‌های معماری، معرف بسیاری از مولفه‌های فرهنگی هستند که می‌توانند آشنایی با فرهنگ‌های گوناگون را امکان‌پذیر کنند. کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو نوشته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی یکی از سبک‌های مهم معماری و طراحی داخلی را به شما معرفی می‌کند.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو

فضای معماری برای انسان امروز هویتی را به همراه دارد که اهمیت طراحی بناها و ساختمان‌های امروزی را دوچندان می‌کند. هنر معماری در طول تاریخ دچار تغییر و تحول چشمگیری شده و معماران امروزی به‌دنبال حرکت در مسیر سبک‌های طراحی منحصربه‌فرد هستند. دکوراسیون داخلی نیز به همین شکل دارای اهمیت است و خانه‌های امروزی باید جای امنی برای حضور چندساعته‌ی شهروندان باشد. کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو در راستای اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی، سبک مونوکروماتیک و هاراجوکو را به‌عنوان روشی تازه در طراحی امروز معرفی می‌کند.

استفاده از رنگ‌ها و چگونگی ترکیب رنگ‌ها در دکوراسیون منازل و بافت عناصر ساختمانی اهمیت ویژه‌ای برای ساکنان خانه دارد. ممکن است افراد ساعت‌ها در خانه مشغول کارهای روزانه باشند یا ساعتی را برای استراحت در اتاق‌ها سپری کنند. در هر صورت چشم افراد به رنگ‌های دیوار و فضای داخلی حساس می‌شود و ارتباط چشمی با رنگ‌ها، تجربه‌ی بودن در خانه را متفاوت می‌کند. کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو در پی معرفی سبکی است که در استفاده از رنگ‌ها برای طراحی داخلی به صورت تخصصی تمرکز کرده و اهمیت زیادی برای طراحی فضای داخلی خانه قائل است.

سبک‌های معماری که در طول سالیان و از پس تجربه‌های بی‌شمار طراحان و هنرمندان مختلف برآمده است، گویای ویژگی‌هایی است که هر سبک معماری را از سبک دیگر جدا می‌کند. برای تشخیص سبک‌های معماری از یکدیگر بازشناسی مولفه‌های آن راهگشا خواهد بود. این مولفه‌ها به‌خوبی نشان می‌دهند که طراحان معمار با چه هدفی از مواد خام خود استفاده کرده‌اند و برای خلق آثار معماری چه ایده‌هایی داشته‌اند. کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو به برخی از این مولفه‌ها اشاره می‌کند.

استفاده از رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مراحل حساس و پراهمیت است. چرا که تناسب رنگ‌ها در هنر معماری باعث ایجاد هماهنگی‌ میان مواد خام استفاده‌شده و همینطور باعث خلق زیبایی دوچندان در دکوراسیون می‌شود. کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو استفاده از طیف‌های گوناگون یک رنگ را در طراحی داخلی توضیح می‌دهد.

تونالیته یا همان طیف رنگ‌های مختلفی که در بنای ساختمانی به کار می‌روند درجه‌های مختلفی از یک رنگ را شامل می‌شوند که از روشن‌ترین درجه تا تیره‌ترین درجه‌ی رنگ ادامه دارد. اگر طراح در استفاده از تونالیته‌ی رنگی به عناصر دیگر طراحی شده در بافت اثر معماری توجه داشته باشد، بدیهی است که بنای چشم‌نوازی را خلق خواهد کرد. مونوکرومایک واژه‌ای است که نویسندگان کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو این واژه را با در نظر گرفتن کاربرد اشیاء هم‌رنگ در فضای معماری تعریف کرده‌اند.

در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو برخی از عناصر تاثیرگذار در روند ساخته شدن یک اثر معمارانه مورد بررسی قرار می‌گیرد. نویسندگان این کتاب تاکید دارند که هنر معماری همواره با حضور انسان در موقعیت‌های مختلف معنا می‌یابد. در واقع این انسان است که هویت اصلی هنر معماری و فضای معمارانه را با ضرورت‌های جوامع امروزی پیوند می‌زند.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو شامل بخش‌های مختلفی است که موضوع اصلی کتاب در این بخش‌ها از تشریح مفهوم مونوکروماتیک تا بررسی طراحی هاراجوکو پی گرفته می‌شود. محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی در ضمن ارائه‌ی مطالب مفید درباره‌ی مولفه‌های معمارانه بنا، ایده‌های خاص خود در زمینه‌ی طراحی و معماری را نیز در اختیار مخاطب قرار می‌دهند.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو نوشته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی به‌همت انتشارات بانژ منتشر شده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به طراحی‌های منحصربه‌فرد در هنر معماری و طراحی داخلی و دکوراسیون مناسب است.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو می‌خوانیم

نمونه خیره‌کننده دیگری از نقاشی داخلی برای ایجاد یک فضای منسجم را می‌توان در اینجا یافت. مرکز سرگرمی زمردی و صندلی زمینه‌ای که در بهشت ساخته شده‌اند، با رنگ سبز خاصیت آرامش بخشی دارند. به چشمانتان اجازه دهید تا در اتاق حرکت کنند و توجه کنید که چگونه بسیاری از انتخاب‌های دکوراسیون کوچک‌تر سایه‌های سبز را نیز با هم ترکیب می‌کنند، از آثار هنری گرفته تا گلدان‌های کوچک در قفسه‌های مختلف.

ما نمی‌توانیم از رنگ‌های بژ به خصوص در اتاق‌های نشیمن سیر شویم. این فضا یک تطابق تقریباً یکپارچه بین دیوارها و مبل دارد و وحدت زیادی را در سراسر اتاق ایجاد می‌کند. از زمینه‌های چوبی و حصیری گرفته تا حتی آثار هنری روی دیوار، بافت و علاقه زیادی برای جلب توجه شما بدون استفاده از رنگ های دیگر وجود دارد. و آن نور طبیعی که به اتاق سرازیر می‌شود؟ برای یک اتاق با پالت خنثی کاملا ایده‌آل است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر مونوکروماتیک
دستیابی به طراحی مونوکروماتیک
زمان مونوکروماتیک شدن فضا
هارمونی فضای مونوکروماتیک
نحوه ایجاد یک طرح مونوکروماتیک
درآمدی بر سبک هاراجوکو
سبک طراحی هاراجوکو
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات70
زبانفارسی
شابک978-622-5509-39-9
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مونوکروماتیک + هاراجوکو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.