معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن نوشته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی، راهنمایی جامع و کامل برای یادگیری و استفاده از سبک‌های کلاسیک و فیوژن در دکوراسیون داخلی است. این کتاب مصور، با تصاویر متعدد، مثال‌های گوناگون و توضیحات روان و ساده، به طراحان دکوراسیون داخلی کمک می‌کند با الهام از این دو سبک پرطرفدار در معماری داخلی، بدرخشند.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن

طراحی دکوراسیون داخلی، تلفیقی از هنر، دانش و خلاقیت است و اطلاع از سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی، برای همه‌ی طراحان و معماران، بسیار ارزش دارد. هر سبک دکوراسیون داخلی، هدفی را دنبال می‌کند و احساسی را انتقال می‌دهد که در سبک‌های دیگر نمی‌توان مثالش را یافت. در عین حال، خلاقیت، از مسیر سبک است که معنا پیدا می‌کند و بدون این‌که چارچوبی به نام سبک برای خود تعیین کنید، نمی‌توانید به هارمونی دلخواه برای فضای خود برسید. حتی در سبک‌هایی مثل فیوژن، که به‌وجودآمده از تلفیق سبک‌های دیگر است، باز هم قوانینی وجود دارد، که کار را از طراحی‌های بدون سبک و استایل متمایز می‌کند و به آن شخصیت و ارزش می‌بخشد. در نتیجه، یادگیری همه چیز درباره‌ی سبک‌های دکوراسیون داخلی، خصوصا سبک‌های مهم، مشهور و پراستفاده‌ای مثل کلاسیک و فیوژن، از طریق آثاری نظیر کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن نوشته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی بسیار پرارزش است.

سبک کلاسیک، الهام‌گرفته از معماری یونان و روم باستان، سبکی بسیار پرطمطراق، تجملی، متقارن و اصیل است. فضایی که به سبک کلاسیک دکوراسیون می‌شود، باید آرامش، راحتی و گرما را منتقل کند. این سبک با مواد اولیه‌ی گران و طبیعی، رنگ‌های زمینی و ملایم و نشانه‌های هنری اصیل، زیبایی می‌آفریند. سبک فیوژن، درست در انتهای دیگر طیف است و می‌توان گفت تا حدودی ویژگی‌های متضادی با طراحی کلاسیک دارد. در سبک فیوژن، طراحان می‌توانند از تلفیق چند سبک مختلف استفاده کنند و تنها قانونی که وجود دارد، هارمونی و آفرینش زیبایی است. سلیقه‌ی شخصی فرد، نمادهای فرهنگ بومی و چیدمان آزاد از دیگر ویژگی‌های خاص سبک فیوژن است.

در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن، هر دو سبک، به صورت کامل، معرفی شده‌اند و همین‌طور نحوه‌ی طراحی دکوراسیون به این سبک‌ها و نکات و جزئیات مرتبط با آن توضیح داده می‌شود. عکس‌های رنگی متعدد موجود در کتاب، کمک شایانی به درک هر چه بهتر محتوا کرده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن را انتشارات بانژ به چاپ رسانده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن برای علاقه‌مندان به معماری، طراحان دکوراسیون داخلی و همه‌ی کسانی که دوست دارند فضای خانه، محل کار و... خود را تغییر دهند، جالب و کاربردی است.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن می‌خوانیم

اولین سبک فیوژن در فضای داخلی توسط طراحان آمریکایی تسلط یافت. آنها با ترکیب کلاسیک با نقوش قومی یا باروک با فن‌آوری‌های بالا، فضای داخلی جسورانه ایجاد کردند. در عین حال فضا را با نقوش آمریکایی لاتین، چینی یا آفریقایی پر از دکور کردند. بنابراین، یک صندلی نرم با اثاثه یا لوازم داخلی پارچه‌ای طرح‌دار در کنار یک میز غیرمعمول با رومیزی آینه و فرشی به شکل پوست پلنگ، گورخر یا به سادگی با الگوی هندسی شروع به کار کرد.

در دهه 90 قرن بیستم، مفهوم «سبک فیوژن در فضای داخلی» بیشتر و بیشتر به نظر می‌رسد. این تعریف در مورد فضاهای داخلی که در آنها ناسازگار ترکیب شده است، به کار رفت. یعنی در فضای داخلی خانه‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها، طراحان به طور فزاینده‌ای نشانه‌هایی از سبک‌های مختلف را با هم ترکیب می‌کنند و آنها را با دکوراسیون و مبلمان ملیت‌های مختلف تکمیل می‌کنند. به عنوان مثال، فضای داخلی اتاق خواب کلاسیک با یک تخت راحت، دیوارها و سقف سفید، پرده‌های کلاسیک با لکه‌های رنگی معمولی هنر پاپ، یک لوستر آینده نگرانه و یک نیم‌تنه مصری تکمیل شده است. اثاثیه کاملاً ناسازگار در نگاه اول، در یک همسایگی موفق با یکدیگر معنای جدیدی به دست آوردند. آنها به بخشی جدایی‌ناپذیر از یک فضای واحد تبدیل شدند.

امروزه طراحان به سبک فیوژن با ثبات رشک‌برانگیز روی می‌آورند. در واقع، سبک فیوژن در فضای داخلی آپارتمان به ایجاد یک فضای منحصربه‌فرد کمک می‌کند که با سادگی و انباشته شدن پیچیده‌ی بافت‌ها رنگ‌ها و مواد مشخص می‌شود. فیوژن به راحتی این مفاهیم ناسازگار را باهم ترکیب می‌کند. ترکیبی از رنگ‌ها و الگوها لحن کل فضای داخلی را تعیین می‌کند. اگرچه در نگاه اول هیچ منطق و حداقل نظمی در طرح رنگ آمیزی وجود ندارد اما اینطور نیست.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک کلاسیک
سبک طراحی کلاسیک
چگونه طراحی کلاسیک انجام دهیم
مفهوم سبک کلاسیک
ترکیب کلاسیک به فضا اضافه کنید
ارزیابی سبک کلاسیک
طراحی کلاسیک مدرن
طراحی بر پایه کلاسیک
ایده طراحی کلاسیک لوکس
قیاس سبک کلاسیک - سنتی
مدرن کلاسیک، فصل ماندگار ایده ها
دکور منزل آقایان به سبک کلاسیک
گرایش طراحی داخلی کلاسیک
طراحی کلاسیک مدرن اتاق نشیمن
درآمدی بر سبک فیوژن
فیوژن در فضای داخلی
طراحی سبک فیوژن
دکور فیوژن، نحوه ترکیب سبک
ارزیابی سبک فیوژن در طراحی
مبانی سبک فیوژن
روند طراحی فیوژن
سبک داخلی بر پایه اصول «فیوژن»
دکور فیوژن اتاق نشیمن
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات71
زبانفارسی
شابک978-622-5509-20-7
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک + فیوژن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.