معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی

محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی یک دوره‌ی آموزشی اختصاصی را برای علاقه‌مندان به طراحی داخلی و دکوراسیون ساختمان ترتیب داده‌اند. این کتاب، شامل درآمدی بر طراحی به سبک عربی، معرفی مؤلفه‌های طراحی هالیوودی و درنهایت، نگاهی مقایسه‌ای بین این دو سبک طراحی است. آشنایی با سبک‌های مدرن عربی و لوازم دکوراتیو در طراحی عربی از دیگر موضوعاتی‌ جذابی‌ست که در این کتاب خواهیم خواند.

درباره‌‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی

دکوراسیون و طراحی ساختمان به سیاق عربی، یکی از سبک‌های پرطرفدار و باب سلیقه‌ی بازار مشتریان امروز دنیاست. ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد طراحی عربی و ترکیب‌بندی جذاب آن با طراحی‌های مدرن، این سبک را به گزینه‌ای مناسب برای اجرای دکوراسیون‌های تلفیقی تبدیل کرده. کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی نوشته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی راهنمای تخصصی شما برای آشنایی با مبانی طراحی داخلی عربی و شناخت مؤلفه‌های اساسی این سبک خواهد بود.

نویسندگان کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی سعی می‌کنند تا ظرفیت‌های وسیع طراحی عربی را آن‌طور که شایسته‌ است و به‌گونه‌ای کاربردی، به علاقه‌مندان این حوزه نشان دهند. نگارندگان اثر، برای رسیدن به این هدف، در ابتدا سری به تاریخ و فرهنگ‌ عربی می‌زنند و ویژگی‌ها و نشانه‌های پرتکرار در معماری عربی را برمی‌شمارند. آن‌ها همچنین فصلی از کتاب را به موضوع دکوراسیون عربی اختصاص می‌دهد و به بررسی صنایع دکوراتیو عربی مختلف مثل مبلمان، سیستم نورپردازی و حتی وسایل زینتی می‌پردازند. خوانندگان این کتاب با مرور سرفصل‌های مختلف اثر و آشنایی با جنبه‌های مختلف طراحی عربی می‌توانند نیاز مشتریان این سبک را بهتر بشناسند و آن‌ را براساس خواسته‌ی کارفرمایان خود بازآفرینی کنند.

البته مباحث کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی، به ابعاد سنتی طراحی عربی محدود نمی‌شود. نویسندگان در سرفصل‌های بعدی کتاب به سراغ طراحی عربی به شیوه‌ی مدرن می‌روند و وجه تمایز این سبک با طرح‌های قدیمی را بررسی می‌کنند. اما از دیگر موضوعات جذاب این کتاب، آشنایی با طراحی دکوراسیون به سبک هالیوودی‌ست. نویسندگان، در بخش دوم اثر خود خلاصه‌ای را از طراحی به سبک هالیوودی ارائه می‌دهند و بعد از آن، فاکتور‌های اصلی فضاسازی داخلی ساختمان به شیوه‌ی هالیوودی را برمی‌شمرند. بررسی این دو سبک مختلف یعنی طراحی عربی و هالیوودی در کنار هم، از نکات طلایی این کتاب است. این شیوه‌ی بررسی به خوانندگان کمک می‌کند تا به دیدگاهی تلفیقی بین این دو سبک دست پیدا کند؛ نقاط مشترک آن‌ها را بهتر فرا بگیرد و البته به ایده‌های بیشتری برای خلق طرح‌های نوآورانه دست پیدا کند. نویسندگان، همچنین برای آن که راهنمای راهبردی‌تری به دست مخاطبان دهند، در هر بخش از توضیحات کتاب، مجموعه تصاویری رنگی نیز افزوده‌اند و در پایان کتاب نیز فهرستی با عنوان منابع برای مطالعات بیشتر در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌اند. در نهایت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی می‌تواند یک تور آموزشی خواندنی برای آشنایی بیشتر شما با دنیای طراحی دکوراسیون باشد؛ آموزه‌های این کتاب پرفایده همچنین می‌تواند به‌عنوان یک راهنمای الهام‌بخش برای طراحان داخلی و سازندگان صنایع دکوراتیو در پروژه‌های عملی استفاده شود. گفتنی‌ست که نسخه‌ی نهایی این اثر با تلاش‌های انتشارات بانژ به دست شما می‌رسد.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌جویان رشته‌های معماری، طراحی داخلی و طراحی صنعتی، سازندگان صنایع دکوراتیو و علاقه‌مندان به هنر جذاب طراحی، از مطالب کاربردی این کتاب استفاده خواهند برد.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی می‌خوانیم

دکوراسیون عربی به‌طور کلی به خاطر رنگ‌های تند شهرت دارد؛ رنگ‌هایی که معمولاً خاکی هستند، با رنگ‌های پررنگ قرمز، طلایی، اُکرایی و نارنجی، در حالی که طلایی بر تم غالب است. اشیاء فلزی برای این سبک دکوراسیون ضروری هستند و مبلمان به‌طور کلی حکاکی شده‌اند. برای داشتن ظاهری اصیل عربی، می‌توانید فانوس‌های جذاب، فرش‌های غنی، پارچه‌های بافت‌دار و چند لایه را به اتاق نشیمن خود اضافه کنید. یک یا دو دیوار، اغلب در اتاق نشیمن سبک عربی با استفاده از کاغذ دیواری یا رنگ بافت‌دار، یافت می‌شوند. به غیر از دیوارها، رنگ‌های روشن در فرش‌ها، بالش‌ها، پرده‌ها و غیره نیز یافت می‌شود که انرژی رنگارنگ در فضای زندگی جریان دارد. همان‌طور که در اتاق نشیمن مدشده نشان داده شده است، منسوجات در یک اتاق نشیمن عربی کانون توجه هستند. بافت‌ها، حس‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مجلل در یک مکان به سبک عربی ضروری است. این کار با استفاده از پارچه‌های سنگین، گلدوزی‌ها، ابریشم، قالی‌های ایرانی لوکس، پارچه‌های غنی انجام می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک عربی
ایده‌های طراحی سبک عربی
طراحی داخلی عربی، دکور، ایده
راهنمای طراحی مدرن عربی
سبک عربی: اسرار دکور جادویی
دکوراسیون داخلی به سبک عربی
درآمدی بر سبک هالیوودی
سبک هالیوودی
فضاهای داخلی به سبک هالیوودی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-622-5509-36-8
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک عربی + هالیوودی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.