معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل نوشته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی، راهنمایی جامع درباره‌ی دو سبک معماری داخلی بروتالیست و بین‌الملل است که به طراحان دکوراسیون داخلی کمک می‌کند با همه‌ی اصول این دو سبک مهم آشنا شوند. همچنین این امکان را در اختیار آنان قرار می‌دهد تا بتوانند از فضا و نور تا مبلمان و اکسسوری هر محیطی را بر اساس این دو سبک طراحی و اجرا کنند.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل

معماری و دکوراسیون داخلی، یکی از پرکاربردترین و تأثیرگذارترین هنرهاست که در تلفیق با هنرهای دیگر، می‌تواند بر زندگی همه‌ی افرادی که با آن سر و کار دارند اثر بگذارد. فضایی که یک طراح حرفه‌ای دکوراسیون داخلی، به‌درستی طراحی کرده است، چه محیط یک بوتیک باشد، چه لابی یک هتل یا حتی اتاق خواب یک آپارتمان کوچک، می‌تواند زندگی فردی و اجتماعی افرادی را که با آن مواجه می‌شوند، تغییر دهد. اتاق خوابی که خوب طراحی شده، با نظم، سامان و حال خوبی که به خصوصی‌ترین ساعات زندگی یک فرد می‌دهد، بر تمام ابعاد زندگی او اثرگذار است. لابی یک هتل، می‌تواند شکوه، مهمان‌نوازی، نظم و هر ویژگی دیگری که مدیرانِ آن دوست دارند مشتری درباره‌شان بداند، در همان گام اول، به فرد القا کند. همین‌طور دکوراسیون مناسب یک بوتیک، بازدیدکنندگان بیشتری را به خریدار تبدیل می‌کند. هر طراح، باید از طریق آشنایی با سبک‌های گوناگون دکوراسیون داخلی، بتواند برای هر موقعیت و مکانی، سبک مناسبی را انتخاب کند و بر اساس آن سبک و البته خلاقیت و هنر خود، بهترین بازده را داشته باشد. کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل، می‌تواند دو تا از مهم‌ترین سبک‌های دکوراسیون داخلی را به بهترین نحو به شما معرفی کند.

محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی، دو سبک دکوراسیون داخلی بروتالیست و بین‌الملل را به بهترین نحو و به صورت کامل در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل معرفی کرده و توضیح داده‌اند. دو سبک بروتالیست و بین‌الملل، از وجوه زیادی به هم شبیه‌اند. هر دو بر سادگی، عملکردگرایی، فضای باز و نور طبیعی و مینیمالیسم تأکید دارند، اما تفاوت‌هایی هم در این دو سبک وجود دارد که مواد و مصالح مورد استفاده شده را می‌توان یکی از مثال‌ها دانست. در سبک بروتالیست که سبک نوتری است، استفاده از منابع طبیعی و مواد به صورت خام در اولویت است اما در سبک بین‌الملل، از مواد مصنوع و مدرن استفاده شده و بر استفاده از تکنولوژی‌های جدید تمرکز می‌شود.

نویسندگان، کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل را به صورت مصور طراحی و هر کجا لازم بود‌ه است از تصاویر رنگی برای آشنا شدن بیشتر مخاطبان با سبک‌های یاد شده استفاده کرده‌اند. در ابتدای کتاب، پس از مقدمه‌ای کوتاه درباره‌ی اهمیت شناخت سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی، بلافاصله سبک بروتالیست معرفی و دربا‌ره‌ی تاریخچه‌ی این سبک، توضیحات کاملی ارائه می‌شود. در ادامه، راهنمای طراحی بروتالیست مطرح می‌شود و همه‌ی جوانب طراحی دکوراسیون به این سبک، از نور و فضای طبیعی گرفته تا نوع مبلمان و چیدمان آن مد نظر قرار می‌گیرد. در بخش‌های بعدی، همه‌ی این سرفصل‌ها برای سبک بین‌الملل هم به صورت جامع و کامل ارائه می‌شود.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل را انتشارات بانژ به چاپ رسانده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل برای علاقه‌مندان و فعالانِ معماری و طراحان دکوراسیون داخلی جذاب و خواندنی است.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل می‌خوانیم

در حوزه طراحی داخلی، سبکی که در سال‌های اخیر بازگشت چشمگیری داشته است، بروتالیست است. در هسته خود، طراحی بروتالیستی جذابیت نقص را در بر می‌گیرد و از جست‌وجوی زیبایی متعارف به نفع زیبایی‌شناسی جسورانه و متضاد اجتناب می‌کند. طراحان مبلمان معاصر روح بروتالیسم را پذیرفته‌اند و ویژگی‌های متمایز آن را در ایجاد صندلی‌های قابل توجه هدایت می‌کنند. صندلی‌های بروتالیست آدورنو که از موادی مانند: بتن، فلز و چرم ساخته شده‌اند، با مهارت و نبوغ باکیفیت مشخص شده‌اند که حس بروتالیستی را به هر خانه‌ی امروزی می‌بخشد.

«صندلی بی بی» توسط استودیو کورپوس از اندام‌های آلومینیومی ریخته‌گری‌شده با شن و ماسه مکرر ساخته شده است؛ که به شیوه‌ای منحصربفرد برای یک صندلی زیبا و راحت مونتاژ شده است. صندلی آمازوناس» از فرهنگ آمازون الهام گرفته شده است و دارای اشکال هندسی است. شکلی دایره‌ای که یادآور سپرها، پایه‌های جانبی محکم و پشتی معبد مانند است. این ادای احترام به قدرت و میراث فرهنگی زنان آمازون است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک بروتالیست
بازگشت بروتالیست
راهنمای سبک بروتالیست
طراحی بروتالیست را به خانه بیاورید
ایجاد ظاهری بروتالیست
راهنمای طراحی داخلی بروتالیست
تجدید حیات طراحی بروتالیست
مبلمان طرح بروتالیست
آپارتمانی به سبک بروتالیستی
خانه مدرن بروتالیست هندی
خانه بروتالیست با منظره زیبا
خانه مدرن بروتالیست در ژاپن
طراحی خانه بتن و چوب بروتالیست
خانه‌های مینیمالیست درونگرا
درآمدی بر سبک بین الملل
پایه گذاری سبک بین الملل
ارزیابی ساختار سبک بین الملل
مبلمان سبک بین الملل
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-622-5509-45-0
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بروتالیست + بین الملل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.