معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک نوشته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی اثری جامع برای آشنایی با این دو سبک کلاسیک دکوراسیون داخلی است که با تصاویر متعدد، به همه‌ی علاقه‌مندان آموزش می‌دهد المان‌های اصلی دو سبک کلونیال و باروک چه هستند و چگونه از هر کدام برای طراحی و اجرای دکوراسیونی باشکوه، گرم، کلاسیک و شیک استفاده کنند.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک

طراحی دکوراسیون داخلی، هنری باشکوه است که به ساختمان روح می‌بخشد و به در و دیوار و آجر و سنگ زبانی هنرمندانه برای القای احساسات و افکاری خاص می‌دهد. افراد در تقابل با فضاهایی که طراحی خلاق و پویا دارند، تحت تأثیر قرار می‌گیرند و ناخودآگاه رفتار، احساسات و کنش‌هایشان عوض می‌شود. از سویی، هر سبک طراحی دکوراسیون داخلی، حرفی برای گفتن دارد و با شناخت سبک‌های مختلف و تأثیرگذاری هر کدام، می‌توان فضاهای گوناگون را با توجه به اهداف مورد نظر، طور خاصی طراحی کرد. دو تا از سبک‌های قدیمی، کلاسیک و باشکوه دکوراسیون داخلی سبک‌های کلونیال و باروک هستند که می‌توانند برای طراحی دکوراسیون داخلی گالری‌های هنری، موزه‌ها، هتل‌های لوکس، ویلاها و هر جایی که قرار است انسان‌ها، در تقابل با محیط، احساس عظمت، زیبایی و قدمت کنند، کاربرد دارند. به همین دلیل مطالعه‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک نوشته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی، در این زمینه به همه‌ی طراحان دکوراسیون داخلی توصیه می‌شود.

در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک دو سبک کلونیال و باروک به صورت کامل و با جزئیات تمام معرفی می‌شود و درباره‌ی همه‌ی نکات ریز و درشتی که باید برای استفاده از این دو سبک در دکوراسیون داخلی در نظر بگیرید توضیح داده شده است. سبک دکوراسیون داخلی کلونیال، که از زمان استعمار ریشه می‌گیرد، بر اساس کشور استعماری و مستعمره، شکل‌های مختلفی به خود می‌گیرد. در این کتاب هم، سبک کلونیال انگلیسی، اسپانیایی، آمریکایی، آلمانی و... هر کدام با جزئیات معرفی می‌شوند. سبک باروک نیز انواع مختلفی از جمله باروک پترین و باروک سیبری دارد که در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک به‌طور کامل توضیح داده شده‌اند. تلفیق سبک باروک و کلونیال با هم، در طراحی دکوراسیون داخلی، مرسوم است و می‌توانند همراه با هم یک اثر هنری بی‌نظیر خلق کنند.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک را انتشارات بانژ به چاپ رسانده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک برای دانشجویان و علاقه‌مندان به رشته‌ی معماری و همینطور طراحان دکوراسیون داخلی و دوستداران سبک‌های گوناگون معماری خواندنی است.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک می‌خوانیم

برخی از ویژگی‌های برجسته بیرونی کلونیال بریتانیا عبارتند از: کرکره‌های پنجره، روکش کلاسیک قطعات چوبی نازک، و ایوان‌های جلویی گسترده، یا به طور کامل در جلوی خانه یا پیچیده شدن در اطراف ایوان‌ها! طراحی داخلی شامل: لبه‌های اریب‌دار دقیق روی دیوارها و مبلمان، طرح‌های آراسته برای نیمکت‌ها، صندلی‌ها، میزهای قهوه‌خوری و آثار هنری مجلل نمایش‌داده شده روی دیوارها است.

این خانه‌ها، به خصوص در جاهایی که آب‌وهوا به مراتب بهتر است، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که خانه‌های داخلی و خارجی کاملی باشند، با آرامش و آسایش دنیای قدیم که هنوز در عین لذت‌بردن از لذت‌های دنیای جدید دست نخورده است. بنابراین، بیایید به دوران استعمار شیرجه بزنیم و برخی از بهترین ویژگی‌های طراحی کلونیال را که می‌توان در بازسازی خانه یا خانه جدید خود گنجاند، به شما نشان خواهیم داد. ما با نمای بیرونی خانه شما شروع می‌کنیم.

نمای بیرونی خانه‌های با طراحی کلونیال بریتانیا: یک ایوان گسترده در امتداد جلوی خانه با پنجره‌هایی که به طور مساوی در جلو قرار دارند. این پنجره‌ها با کرکره‌هایی پوشانده شده‌اند که در آن زمان، کاربردی بودند. طراحی کلونیال آن‌ها را فقط برای اهداف تزئینی بی‌استفاده کرده است.

این خانه یک چیدمان پتویی است، اما سبک های دیگری نیز وجود دارد. یک ملک بزرگ ممکن است باشد، با ستون‌های بزرگی که به ورودی وسیعی منتهی می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک کلونیال
سبک کلونیال انگلیسی
سبک کلونیال اسپانیایی
سبک کلونیال آمریکایی
سبک کلونیال آلمانی
سبک کلونیال جورجین
سبک کلونیال فرانسوی
سبک کلونیال مونتری
سبک کلونیال هلندی
سبک کلونیال ویلیامزبورگ
عناصر کلیدی سبک کلونیال
گرایش های طراحی کلونیال
راهنمای فضای کلونیال بریتانیایی
ریشه های سبک کلونیال آمریکایی
ویژگی های سبک کلونیال بریتانیایی
ایده های دکوراسیون کلونیال
درآمدی بر سبک باروک
سبک باروک پِترین
سبک باروک سیبری
چگونگی طراحی به سبک باروک
پیشینه معماری باروک
باروک و ریشه های شکل گیری
نکته برای افزودن باروک به طراحی
فضاهای داخلی باروک
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-622-5509-37-5
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کلونیال + باروک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.