معرفی و دانلود کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار

عکس جلد کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار
قیمت:
۴۰۰۰۰ ۲۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار

جملات انگیزشی تکراری و «به همه‌چیز عشق بورز» را فراموش کنید. این جملات تابه‌حال هیچ‌کس را تحت‌تأثیر قرار نداده‌است. واقعیت این است: دوستش ندارید؟ رهایش کنید. کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار نیز به شما کمک می‌کند تا در این تحول و طی کردن مسیر تغییر تنها نباشید. جوآن لیپمن نمونه‌های زیادی از تغییر کردن را به ما نشان می‌دهد: تغییر شغل، تغییر محل زندگی و تغییر هرچه آزارمان می‌دهد. فکر می‌کنید این کار نشدنی و محال است؟ امتحانش کنید. زندگی جدید منتظر شماست.

درباره‌ی کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار

6 روز در هفته، روزی 9 ساعت، به مدت بیشتر از 30 سال. یک محاسبه‌ی ساده لازم است تا ببینید چند سال از عمر بی‌بازگشت خود را در محل کار سپری می‌کنیم. جایی که اگر دوستش نداشته باشیم، عملاً بخش عظیمی از زندگی خود را به عذاب کشیدن می‌گذرانیم. برخی از افراد در میان چنین شکنجه‌ای، کارشان را رها و باقی زندگی خود را در مسیر جدیدی می‌سازند، اما متأسفانه عموم افراد جسارت این را ندارند که از حاشیه‌ی امن خود بیرون بیایند و برای شروعی جدید بکوشند. البته نمی‌توان از همه‌ی آدم‌ها انتظار داشت که ناگهان کار خود را ترک کنند و درآمد و نظم زندگی خود را به‌خطر بیاندازند، اما برای ساختن یک قصر رویایی باید اول کوخ خود را ویران کنید. کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار (Next!: The Power of Reinvention in Life and Work) زندگی را همچون یک کوه می‌بیند که باید بعد از فتح هر رشته‌اش، به قله‌های بلند بعدی نگاه کنیم. نباید در یک نقطه‌ی بمانیم که اگر بمانیم، سرنوشتی جز یخ زدن و به سنگی در میان کوه تبدیل شدن، انتظارمان را نمی‌کشد.

معرفی و دانلود کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار

جوآن لیپمن (Joanne Lipman) زندگی افراد معروفی مانند جیمز پیترسون، نویسنده‌ی معروف رمان‌های علمی و تخیلی آمریکایی، که توانسته‌اند زندگی خود را به همان شیوه‌ای که دوست دارد رقم بزنند، روایت کرده است. خیلی اوقات هنگامی که مشغول تحمل کردن شرایط بد هستیم، جملاتی مثل: «ادامه بده.» «تحمل کن.» «در مسیرت بمان.» «بازگرد به مسیر قبلی» زندگیمان را در یک نقطه‌ی ثابت نگه می‌دارد و اجازه نمی‌دهد تا بندهایی اسارتمان را باز کنیم. غریزه‌ی انسان متمایل به حفظ وضع موجود است و دوست دارد هرچه دارد را حفظ کند، حتی بدبختی را! این ترس از تغییر باعث می شود هنگامی که پا به سن گذاشتیم و آفتاب جوانیمان روبه غروب ابدی رفت، فقط حسرت و ناکامی را حس کنیم.

کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار به ما نشان می‌دهد که بسیاری از اوقات عدو سبب خیر می شود و چیزی که فکر می‌کنیم برایمان مفید نیست، ما را نجات می‌دهد. احتمالاً زمانی که پاپ، میکل آنژ را به نقاشی کردن بر روی سقف کلیسای سیستین مجبور کرد، میکل آنژ حاضر بوده زمین دهان باز کند و او را ببلعد اما از حاشیه‌ی امن «مجسمه‌ساز» بودن آن‌سوتر نرود، ولیکن پاپ ژولیوس دوم در حق تاریخ هنر و میکل آنژ لطف و این هنرمند بزرگ را به ارائه‌ی شاهکار خود وادار کرد. جوآن لیپمن ما را به مسیری تازه می‌برد و سعی می‌کند تا زندگی خود را بازآفرینی کنیم. او همچون مربی شنای عمیق است که ترس‌هایمان از شکست را به انگیزه‌ای برای شیرجه زدن در اقیانوس بی‌کران تبدیل می‌کند.

کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار با ترجمه‌ی کیوان رستمی در نشر بله منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار

  • این کتاب راهنمایی ارزشمند است که شما را تا ستاره پرواز می‌دهد و درباره‌ی کار بعدی که باید انجامش دهید به فکر فرو می‌برد. (جیمز پترسون، نویسنده)
  • این برنامه‌ی پرشور به هر کسی که در شغل خود مانده و احساس اسارت می‌دهد، احساس آرام می‌دهد. (هفته‌نامه‌ی ناشران)
  • کتاب بعدی، کتابی است که در هر لحظه به آن نیاز دارید. باید از این اثر برای تغییر و کنترل فشارها الهام بگیرید. (کیتی کوریک)
  • این کتاب خوانندگان را به اختراعات و دگرگونی‌های موفقیت‌آمیز می‌برد تا هنگامی که به محوری برای تغییر نیاز دارند، ابزاری کاربردی در اختیارشان باشد. (USA Today، "20)
  • این کتاب مملو از ایده‌های مفید برای بازنگری در گام‌های بعدی شماست و کمک می‌کند تا بتوانید بر امواج تغییرات مسلط شوید. (آدام گرانت)

کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای من و شما نوشته شده است؛ برای تمام افرادی که دوست دارند زیر و بم زندگیشان را تغییر دهند و آجرها را از نو بچینند. کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار به شما ثابت می‌کند که هنوز هم فرصت هست. درهای موفقیت بسته نشده‌اند و آینده‌ می‌تواند روشن‌تر از چیزی باشد که توقعش را دارید.

در بخشی از کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار می‌خوانیم

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود ایده‌های خلاقانه بیشتری هنگام دوش گرفتن، بازی کردن گلف، خوابیدن یا در زمان‌هایی که مغز استراحت می‌کند به ذهن برسند، این است که این ایده‌ها زمانی به وجود می‌آیند که مغز در حالت آرامش است. به‌ویژه زمانی که بخش مغز مسئول کنترل تصمیم‌گیری‌های اجرایی، یعنی قسمتی که درگیر فعالیت‌های روزمره و تصمیم‌گیری‌های لحظه‌ای است، فعالیت کمتری دارد.

مغز ما به طور غریزی تمایل دارد که همه چیز را کنترل کند، شبیه والدینی که به فرزندانشان می‌گویند وقت بازی تمام است و باید به انجام تکالیف مدرسه بپردازند. قشر پیش‌پیشانی مغز، که نقش مرکز کنترل را دارد، ما را در مسیر صحیح نگه می‌دارد اما ممکن است جریان آزاد افکاری که می‌توانند به ایده‌های نوین منجر شوند را محدود کند. گاهی اوقات لازم است به این بخش درونی که همواره خواهان نظم و کنترل است بگوییم که کنار بکشد. باید محدودیت‌های ذهنی خود را کنار بزنیم و به افکار نامرتبط اجازه دهیم آزادانه به جریان بیفتند، تا این افکار بتوانند با یکدیگر ترکیب شوند و نتیجه‌ای کاملاً جدید و خلاقانه را به وجود آورند.

سالی کروچک، یکی از چهره‌های برتر وال‌استریت و از معدود زنانی که رهبری یک بانک بزرگ را بر عهده داشته، بر این باور است که راز بزرگترین و بهترین ایده‌های او در «فکر کردن مداوم و سپس استراحت» نهفته است. او دو بار به صورت علنی از مقام‌های عالی‌رتبه خود اخراج شده، ابتدا به عنوان مدیرعامل بخش مدیریت ثروت در سیتی‌گروپ و سپس به عنوان رئیس در بانک آمریکا. کروچک می‌گوید اغلب اوقات، بهترین ایده‌هایش زمانی به او خطور کرده که در فاصله بین کارها، یا در حال استراحت، ایستاده یا نشسته و در حال فکر کردن یا بازی بوده است. یکی از این لحظه‌های الهام‌بخش منجر به تأسیس الوست شد، یک پلتفرم سرمایه‌گذاری مختص زنان که اکنون او به عنوان مدیرعامل آن فعالیت می‌کند و دارایی‌هایی بیش از 1 میلیارد دلار را مدیریت می‌کند. این ایده خارق‌العاده در یک صبح هنگامی که او مشغول آرایش بود به ذهنش رسید.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: نقشه‌ای برای بازسازی
مقدمه: چگونه از اینجا به آن جا برویم
فصل 1: آیا زمان پیشرفت فرا رسیده است؟
فصل 2: یادگیری علاقه به مقابله با چالش‌ها
فصل 3: اوریکا
فصل 4: پیشروی پس از ضربه
فصل 5: کارآفرین ضروری
بخش دوم: راهبردهای موفقیت
فصل 6: قبل از اینکه آمادگی داشته باشید قدم بردارید
فصل 7: کاری را که انجام می‌دهید متوقف کنید
فصل 8: همراه متخصص خود را بیابید
فصل 9: درس‌هایی از پلی‌دو
خاتمه: چه چیزی بعدی است؟
سپاسگزاری
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار
نویسنده
مترجمکیوان رستمی
ناشر چاپیانتشارات بله
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات317
زبانفارسی
شابک978-622-91323-0-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ ۲۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار

برای دریافت کتاب بعدی: قدرت نوآوری در زندگی و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.