معرفی و دانلود کتاب بدبین باشید: هوشیاری منفی در فروش آنی

عکس جلد کتاب بدبین باشید: هوشیاری منفی در فروش آنی
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بدبین باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بدبین باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بدبین باشید: هوشیاری منفی در فروش آنی

بازاریابی روشمند و اصولی یکی از پایه‌های یک کسب‌وکار موفق است. در این بین، یکی از مفاهیمی که باید به‌طور جدی مورد توجه قرار گیرد، مفهوم هوشیاری منفی است. کتاب بدبین باشید نوشته‌ی وحید میرزائی با تعریف و توضیح این مفهوم یکی از کلیدهای بازاریابی موفق و افزایش فروش را به خواننده می‌آموزد. این کتاب در گروه کتاب‌های بازاریابی و فروش طبقه‌بندی می‌شود.

درباره‌ی کتاب بدبین باشید

برای افزایش فروش و موفقیت در کسب‌وکار، تنها ارائه‌ی کالا و خدمات باکیفیت کافی نیست؛ بلکه شما باید روش‌ها و مهارت‌های لازم در حوزه‌ی بازاریابی و فروش را یاد بگیرید. در کتاب بدبین باشید نوشته‌ی وحید میرزائی، نویسنده بر روش‌های بازاریابی و موفقیت در فروش تمرکز کرده است. یکی از مفاهیمی که بیش از هرچیز در این کتاب به آن اشاره می‌شود، مفهوم هوشیاری منفی است.

وحید میرزائی در کتاب بدبین باشید مفهوم هوشیاری منفی را تعریف می‌کند و توضیح می‌دهد که به این طریق یاد می‌گیرید واقع‌بین باشید و با پیش‌بینی تهدیدها و خطراتی که در مسیر فروش موفق قرار دارد، مشکلات و خطرات را مدیریت کنند و خود را از آسیب‌ و شکست دور نگه دارند. نویسنده تأکید می‌کند که در مسیر موفقیت در فروش، صاحب کسب‌وکار باید از خوش‌باوری و امیدواری کاذب پرهیز کند تا مسیری رو به رشد همراه با افزایش درآمد داشته باشد.

نویسنده در ادامه‌ی کتاب بدبین باشید، ملزومات مفهوم هوشیاری منفی را معرفی کرده و راه‌کارهای بهره‌گیری از آن را در عرصه‌ی فروش تشریح می‌کند. این کتاب از کتاب‌هایی است که انتشارات شاپرک سرخ در زمینه‌ی بازاریابی و فروش منتشر کرده است.

کتاب بدبین باشید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید یک کسب‌وکار جدید و شخصی راه بیندازید و در مسیر خود کامیاب باشید، یا اگر کسب‌وکار خود را شروع کرده‌اید، اما در بازاریابی، جذب مشتری و افزایش فروش با مشکل مواجه‌اید، کتاب بدبین باشید برای شما نه‌تنها مناسب، بلکه ضروری است.

در بخشی از کتاب بدبین باشید: هوشیاری منفی در فروش آنی می‌خوانیم

افراد دارای هوشیاری منفی با مشاهده، تفکر و تحقیق به موقع و سریع، در کمترین زمان ممکن نشانه‌های خطر و بحران را مشاهده می‌کنند و با پذیرش این خطرات، زمینه فکری لازم برای طراحی اقدامات موثر را فراهم می‌آورند.

بسیاری از افراد نشانه‌های واقعی خطر و بحران را به واسطه تجربه و دانشی که دارند، می‌شناسند؛ اما به دلایل عدیده‌ای حاضر نیستند به موقع از مسیر بررسی واقع‌بینانه، آن‌ها را ببینند. در این حالت، فرد حتی وقتی دیگران نسبت به این نشانه‌ها به وی هشدار می‌دهند یا خودش آن‌ها را می‌بیند، به گونه دیگری مسائل را برای خود توجیه می‌کند تا منکر نشانه‌ها شود یا نقش آن‌ها را کمرنگ کند.

بهترین مثال در این زمینه مدیران هستند. مدیرانی که آن قدر تجربه و اقتدار و مهارت مدیریت خود را دست بالا می‌گیرند که وقتی با نشانه‌ای از خطر و بحران در کار مواجه می‌شوند (یا کسی به آن‌ها هشدار می‌دهد)، دست به توجیه این خطرات زده و با انکار نشانه‌ها تلاش می‌کنند از طریق پاک کردن صورت مسئله، خود مسئله را حل کنند.

متأسفانه در کشور ما این معضل در بین مدیران مختلف چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی بسیار شایع است. اغلب مدیران ما خود را افرادی بسیار نابغه، شایسته و کاربلد می‌دانند و بدین واسطه در خوابی خرگوشی فرو می‌روند، مبنی بر اینکه همه کارها روی روال است و به‌خوبی انجام می‌شود. آن‌ها نشانه‌های خطر را به‌خوبی می‌شناسند؛ اما چون بیش از حد به خودشان اطمینان دارند، اصولاً نیازی به اینکه از طرق مؤثر مثل نظارت یا بررسی، عملکرد بخش‌های مختلف کار و پروژه را به‌دقت مورد واکاوی قرار دهند، نمی‌بینند.

جالب اینکه حتی وقتی یک کارمند یا یک خبرنگار (در ارتباط با مدیران دولتی) نسبت به یک خطر یا بروز نشانه‌های بحران در کار هشدار می‌دهد، فرد مورد نظر را به کارشکنی، دشمنی، آدم دیگران بودن و... متهم می‌کنند تا از پذیرش آن نشانه خودداری کنند.

فهرست مطالب کتاب

دیباچه: ارتباط خوش‌بینی و موفقیت در حوزه فروش و بازاریابی
هوشیاری منفی چیست
نتایج ذهنی و عملکردی هوشیاری منفی
1. شناسایی نشانه‌های خطر
2. مشاهده و پذیرش نشانه‌های خطر
3. به‌کارگیری جدیت در مقابله با خطرات
4. واقع‌بینی در ارزیابی مشکلات
تعریف صحیح و دقیق هوشیاری منفی
بعد دوم هوشیاری منفی
ابهام اول: آیا بعد دوم هوشیاری منفی، یک ویژگی بد و ناشایست است؟
ابهام دوم: آیا بعد دوم هوشیاری منفی ارتباطی با بعد اول و کارایی آن دارد؟
پیشینه هوشیاری منفی در جوامع بشری
چرا هوشیاری منفی در عصر کنونی کمرنگ شده است؟
1. غرور جمعی و اعتماد کاذب به توانمندی بشر
2. غرور و اعتماد به نفس کاذب
3. سبک زندگی
4. خوش‌خیالی تحمیل شده
پیش به سوی بلوغ و هوشیاری
راهکارهای حرکت در مسیر بلوغ
الف) از شکست نترسید
ب) به نظرات و دیدگاههای دیگران احترام بگذارید
ج) بپذیرید که شما تافته جدا بافته عالم هستی نیستید
د) درک کنید موفقیت با تلاش به دست میآید
ر) از کار و زندگی خود لذت ببرید
راهکارهای بهره‌گیری از هوشیاری منفی در عرصه فروش
راهکار 1: فروشندگی را حرفه اصلی خود بدانید
راهکار 2: نقش یک مشاور قابل اعتماد را برای مشتری ایفا کنید
راهکار 3: توانمندی‌های خود را به صورت مستمر ارتقا دهید
راهکار 4: صادق باشید
راهکار 5: مشتری را گیج نکنید
راهکار 6: عملکرد خوب نتیجه می‌دهد، عملکرد بد، بدی به همراه دارد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بدبین باشید: هوشیاری منفی در فروش آنی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شاپرک سرخ
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات156
زبانفارسی
شابک978-600-463374-1
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بدبین باشید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بدبین باشید

برای دریافت کتاب بدبین باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.