معرفی و دانلود کتاب تحلیل تکنیکال: موفقیت مالی در بورس

عکس جلد کتاب تحلیل تکنیکال: موفقیت مالی در بورس
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تحلیل تکنیکال: موفقیت مالی در بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تحلیل تکنیکال: موفقیت مالی در بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تحلیل تکنیکال: موفقیت مالی در بورس

سرمایه‌گذاری موفق در بازار بورس نیازمند تحلیل تغییرات بازار است. دراین‌بین، تحلیل تکنیکال با بررسی روند قیمت‌ها و حجم معاملات، آینده بازار را پیش‌بینی می‌کند. کتاب تحلیل تکنیکال: موفقیت مالی در بورس نوشته‌ی وحید میرزائی مؤثرترین و رایج‌ترین تحلیل‌های تکنیکال را به زبانی ساده آموزش می‌دهد. با یادگیری این روش‌ها، سرمایه‌گذاران بازار بورس یاد می‌گیرند سرمایه‌های خود را تا زمان مناسب در بازارهای مالی نگه دارند تا بیشترین سود عایدشان شود. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های سرمایه‌گذاری و بورس قرار دارد.

درباره‌ی کتاب تحلیل تکنیکال: موفقیت مالی در بورس

بازار بورس بسیار بزرگ و پر پتانسیل است و افراد می‌توانند با فعالیت در آن به منفعت‌های مالی عظیمی برسند؛ اما برای انجام معاملات پربازده و موفقیت در بورس باید بتوانیم روند بازار را پیش‌بینی کنیم. تحلیل تکنیکال یکی از روش‌های تحلیل بازار است که در آن با مشاهده‌ی تغییرات قیمت در بازه‌ی زمانی مشخص می‌توان بازارهای مالی را پیش‌بینی کرد. کتاب تحلیل تکنیکال: موفقیت مالی در بورس نوشته‌ی وحید میرزائی با آموزش تحلیل تکنیکال در بازار بورس، روش محاسبه نقاط ورود به بازار و خروج از آن را به معامله‌گران می‌آموزد تا بتوانند بر مبنای تحلیل‌های دقیق معاملات خود را انجام دهند.

در کتاب تحلیل تکنیکال: موفقیت مالی در بورس، نویسنده برای آموزش تحلیل تکنیکال مفاهیمی چون پیوت و الگوهای شمعی را توضیح می‌دهد و سپس انواع روندهای صعودی و نزولی را معرفی می‌کند تا تحلیل‌گران بتوانند بر پایه‌ی آن سود و زیان خود را پیش‌بینی کنند. مفاهیم فیبوناچی، اندیکاتورها و مبحث حجم معاملات از دیگر مطالب این کتاب هستند که هریک در فصلی جداگانه‌ تشریح می‌شوند. این کتاب را انتشارات شاپرک سرخ منتشر کرده است.

کتاب تحلیل تکنیکال: موفقیت مالی در بورس برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار بورس را دارند و می‌خواهند تحلیل تکنیکال را یاد بگیرند تا بتوانند تغییرات بازار بورس را به‌درستی پیش‌بینی کنند، می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب تحلیل تکنیکال: موفقیت مالی در بورس می‌خوانیم

اندیکاتورها توابع ریاضی هستند که بر اساس فرمول‌های خاص در جهت تحلیل بازار توسط ابزارهای گرافیکی ترسیم و مورد استفاده تحلیل‌گران فنی قرار می‌گیرند. داده‌های ورودی اندیکاتور‌ها بر اساس تعدادی از بازه‌های قبلی و تغییرات قیمت می‌باشد. در هر بازه زمانی اطلاعات قیمت باز، بسته، سقف و کف و یا تعدادی از این مجموع اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. اغلب در محاسبه اندیکاتور‌ها قیمت‌های بسته لحاظ می‌شود. اسیلاتور‌ها هم نوعی اندیکاتور می‌باشند که همواره بین دو سطح ثابت نوسان دارند.

اندیکاتورها در میان تحلیل‌گران فنی کاربرد فراوانی دارند و از محبوبیت خوبی برخوردار است که بر اساس تغییرات گذشته قیمت، تحلیل‌گر فنی اقدام به سیگنال‌گیری می‌کند.

اندیکاتورها در یک بازه زمانی بر اساس عواملی شکل گرفته که قبل از تغییر روند و یا همزمان با تغییر روند در بازار علائم بازگشت روند نمایانگر می‌شود. به این ترتیب، یکی از مهمترین کاربرد اندیکاتورها اخطار و یا هوشیاری قبل از تغییر روند می‌باشد.

در این بخش با پرکاربردترین و مناسب‌ترین اندیکاتورهای ممکن برای گرفتن سیگنال‌هایی دقیق و به موقع با ضریب موفقیت بسیار بالا آشنا می‌شویم. با استفاده از این اندیکاتورهای پرکاربرد خواهید توانست تحلیل‌هایی حرفه‌ای و قابل اطمینان انجام دهید و سودهای مناسبی را نصیب خود کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پیشگفتار
بخش 1: رویکرد تحلیل تکنیکال و چرخه قیمتی بازار
بخش 2: انواع نمودار
بخش 3: مفاهیم اولیه در نمودارها
بخش 4: الگوهای شمعی
بخش 5: روندها
بخش 6: الگوهای ادامه دهنده
بخش 7: فیبوناچی
بخش 8: اندیکاتورها
بخش 9: حجم معاملات
بخش 10: واگرایی‌ها
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تحلیل تکنیکال: موفقیت مالی در بورس
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شاپرک سرخ
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-95015-1-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تحلیل تکنیکال: موفقیت مالی در بورس

برای دریافت کتاب تحلیل تکنیکال: موفقیت مالی در بورس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.