معرفی و دانلود کتاب فروشندگان سیاه و سفید!: نقش تعصب دوگانه بر عملکرد فروشندگان و بازاریابان

عکس جلد کتاب فروشندگان سیاه و سفید!: نقش تعصب دوگانه بر عملکرد فروشندگان و بازاریابان
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فروشندگان سیاه و سفید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فروشندگان سیاه و سفید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فروشندگان سیاه و سفید!: نقش تعصب دوگانه بر عملکرد فروشندگان و بازاریابان

در حوزه‌ی فروش و بازاریابی، اعتبار برند و جلب اعتماد مشتری از مهم‌ترین سرمایه‌های فروشنده است. در این مسیر، خطراتی وجود دارد که یکی از آن‌ها خطای تعصب دوگانه است. کتاب فروشندگان سیاه و سفید! نوشته‌ی وحید میرزائی بر این خطا تمرکز کرده، دلایل شکل‌گیری آن را بررسی می‌کند و در نهایت راه‌کارهای مقابله با این خطا را به مخاطب می‌آموزد. این کتاب در زمره کتاب‌های حوزه‌ی بازاریابی و فروش قرار دارد.

درباره‌ی کتاب فروشندگان سیاه و سفید!

شرکت‌های تولیدکننده‌ی کالا و خدمات برای اینکه بتوانند در جذب مشتری از رقبای خود پیشی بگیرند، نیاز دارند تا روش‌های جدید جذب مشتری را یاد بگیرند و از خطاهایی که در این مسیر دافعه ایجاد می‌کند، پرهیز کنند. یکی از خطاهای شایع و رایج در عرصه‌ی فروش و بازاریابی خطای تعصب دوگانه یا خطای نگرش سیاه و سفید است. کتاب فروشندگان سیاه و سفید نوشته‌ی وحید میرزائی با محوریت این خطا تألیف شده است. این خطا ذهن ما را از دیدن واقعیت‌ها، اطلاعات مهم و جزئیات تعیین‌کننده باز می‌دارد و سبب سلب اعتماد مشتری، از بین رفتن اعتبار فروشنده و بروز آسیب‌های مادی و معنوی شود.

وحید میرزائی پس از تعریف خطای تعصب دوگانه، تبعات آن را در حوزه‌ی بازاریابی و فروش ذکر می‌کند و رابطه‌ی آن را با مدیریت ارتباطات و اعتمادسازی توضیح می‌دهد. وی برای مقابله با این نگرش پرمخاطره راه‌حل‌هایی ارائه می‌کند تا در نهایت هدف اصلی که جلب رضایت کامل مشتری است، حاصل شود. کتاب فروشندگان سیاه و سفید! را انتشارات شاپرک سرخ منتشر کرده است.

کتاب فروشندگان سیاه و سفید! برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که قصد دارند برای افزایش فروش خود بر بازاریابی حرفه‌ای تمرکز کنند یا تولیدکنندگان و فروشندگانی که در جذب مشتری با مشکل رو‌به‌رو شده‌اند، می‌توانند با مطالعه‌ی این کتاب نگرش بهتری نسبت به بازاریابی کسب کنند تا برای رفع نقایص و موانع موجود تلاش کنند.

در بخشی از کتاب فروشندگان سیاه و سفید!: نقش تعصب دوگانه بر عملکرد فروشندگان و بازاریابان می‌خوانیم

شغل فروش و بازاریابی مثل هر شغل و صنف دیگری، در کنار داشتن مزایا، منافع، امتیازات و ویژگی‌های مثبت، دارای مشکلات، سختی‌ها و ویژگی‌های بد خاص خود است و مثل هر حرفه‌ دیگری، موفقیت در آن، در گرو هدف‌گذاری صحیح، برنامه‌ریزی، کسب آگاهی‌ها و مهارت‌های لازم، تلاش، مسئولیت‌پذیری و سخت‌کوشی است.

درواقع می‌خواهم به شما بگویم که این شغل، هم می‌تواند بستر مناسبی برای رشد، ترقی و پیشرفت شما باشد و هم لزوماً با هر شرایطی، موفقیتتان را رقم نخواهد زد. این یعنی اگر شما در این حوزه، تلاش کنید و نکاتی که پیشتر به عنوان شروط موفقیت در این حوزه به صورت کلی معرفی کردیم، رعایت کنید، می‌توانید آینده‌ای درخشان را برای خود رقم بزنید، اما اگرنه، باید منتظر شکست‌ها و ناکامی‌های شدیدی باشید. قرار نیست هرکسی وارد صنف و حرفه فروشندگی شد، به درآمد خوب، اعتبار خوب و موفقیت‌های چشمگیر دست یابد.

در این میان وقتی یک فرد خوش‌بین وارد حوزه فروشندگی می‌شود، با درک این واقعیت‌ها و با اتکا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خویش، از یک‌سو می‌داند که ظرفیت و امکان لازم برای پیشرفت و ترقی در این حوزه را پیش‌روی خود دارد و از سوی دیگر می‌داند که بدون تلاش و برنامه‌ریزی و بدون ارتقای داشته‌های ذهنی خود هرگز نمی‌تواند به موفقیت خاصی دست یابد. درواقع او، نه خود را بیش از حد دست بالا می‌گیرد که چشم بسته و بدون احساس نیاز به یادگیری، به کار خود بپردازد و نه آنقدر خود را دست کم می‌گیرد که از کسب موفقیت ناامید شده و بدین واسطه اشتیاق خود برای تلاش و سخت‌کوشی و بکارگیری خلاقیت را از دست بدهد.

فهرست مطالب کتاب

پیش درآمد
خطای تعصب دوگانه
آیا تعصب دوگانه همیشه بد و زیان‌بار است؟
تبعات تعصب دوگانه و حرفه فروش و بازاریابی
تعصب دوگانه و شناخت خود
1 ایجاد خوش‌بینی و بدبینی
2 استقلال و وابستگی
3 ایجاد یا تخریب خودباوری در رابطه
تعصب دوگانه و رویکرد فرد نسبت به فروش و بازاریابی
رویکرد اول: شغل فروشندگی ضامن موفقیت است
رویکرد دوم: شغل فروشندگی شغلی بی‌اعتبار و بی‌آینده است
تعصب دوگانه و مدیریت ارتباطات
کسب آمادگی برای ورود به جلسه بازاریابی
طراحی نقشه و برنامه بازاریابی
تعصب دوگانه و مدیریت جلسه بازاریابی و فروش
مدیریت هیجانات و تکانه‌ها
مدیریت هیجانات و تکانه‌ها
تعصب دوگانه و اعتمادسازی
تبدیل شدن به یک کارشناس خبره و دلسوز
برخورداری دقیق و کامل از مولفه مهم صداقت
نهایت تلاش برای جلب رضایت کامل مشتری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فروشندگان سیاه و سفید!: نقش تعصب دوگانه بر عملکرد فروشندگان و بازاریابان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شاپرک سرخ
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات173
زبانفارسی
شابک978-600-463-475-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فروشندگان سیاه و سفید!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فروشندگان سیاه و سفید!

برای دریافت کتاب فروشندگان سیاه و سفید! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.