معرفی و دانلود کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی

عکس جلد کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی
قیمت:
۶۴۵۰۰ ۳۲,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی

کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی، اثری جامع برای آشناییِ مربیان با روش‌ها و تکنیک‌های مربیگری در رشته‌های ورزشیِ گروهی است. عیدی علیجانی، جمشید همتی و صدیقه اسلامی، اطلاعاتی برای افزایش دانش و مهارت‌های مربیان و ورزشکارانِ‌ رشته‌های تیمی در این اثر مطرح کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی

کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی، اطلاعاتی سودمند و به‌روز درباره‌ی مبانی، روش‌ها و تکنیک‌های مربیگریِ ورزش‌های گروهی را در خود گنجانده است. مطالعه‌ی این کتاب به مربیان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در زمینه‌ی آموزش و هدایت تیم‌های ورزشی ارتقا دهند. عیدی علیجانی، جمشید همتی و صدیقه اسلامی، نویسنده‌های کتاب، با تمرکز بر رشته‌های تیمی، در این اثر به مربیان می‌آموزند تا چگونه برنامه‌های تمرینی مؤثر طراحی کنند، انگیزه‌ی ورزشکاران را افزایش دهند، تیم را رهبری کنند و در نهایت به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند. مطالب کتاب حاضر با توضیحات کاملی درباره‌ی فلسفه‌ی مربیگری آغاز می‌شود. در این بخش‌ به پرسش‌هایی مانند اینکه آیا مربیان به وضعیت فکری خود آگاهی دارند و آیا فلسفه‌ی مربیگری را به خوبی برای خود تعریف کرده‌اند، آغاز می‌شود. فلسفه‌ی مربیگری در واقع باورها، ارزش‌ها و دیدگاه‌های اساسی یک مربی نسبت به ورزش و ورزشکاران است. این فلسفه، راهنمای عملی مربی در تمامی تصمیم‌گیری‌ها و ارتباط‌های وی با ورزشکاران و تیم به‌حساب می‌آید. نویسنده‌های کتاب، فلسفه‌ی مربیگری را نقشه‌ی راه مربی برای رسیدن به اهداف بلندمدت در ورزش می‌دانند. این دیدگاه به مربی برای ایجاد محیط آموزشیِ موثر و انگیزه‌بخش برای ورزشکاران، کمک می‌‌کند.

در بخش بعدی کتاب اصول مربیگری ورزشی، با وظایف مربی آشنا می‌شوید. اهداف بازیکنان، اهداف تیم، اهداف مربیان، تجزیه و تحلیل مسابقه و طبقه‌بندیِ عملیات مختلف بازی در این بخش کاملاً توضیح داده شده است. مطالب کتاب حاضر با معرفی سبک‌های رهبری، ادامه پیدا می‌کند. با مطالعه‌ی این بخش با سبک رهبری مستبدانه، سبک رهبری رفتارگرایانه، سبک رهبری انسان‌گرایانه، سبک رهبری دموکرات و کاربرد سبک‌های مربیگری متفاوت در ورزش آشنا می‌شوید.

معرفی و دانلود کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی

آشنایی خواننده با روانشناسی ورزش، یکی از دستاوردهای مهمِ مطالعه‌ی کتاب اصول مربیگری ورزشی به‌حساب می‌آید. با مطالعه‌ی این اثر در جریان اهمیت روانشناسی ورزشی و کارکردِ آن قرار می‌گیرید. روانشناسی ورزشی به مربیان کمک می‌کند تا رفتار ورزشکاران را بهتر درک کنند و با ایجاد یک محیط انگیزشی و حمایتی، عملکرد آن‌ها را بهبود بخشند. روش‌های کاهش اضطراب، استرس و کمبود اعتماد‌به‌نفس در ورزشکاران می‌توان از مهارت‌هایی نام برد که مربیان ورزشی با مطالعه‌ی کتاب حاضر بر آن‌ مسلط می‌شوند.

مطالب کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی با توضیحاتی درباره‌ی تئوری و متودولوژی تمرین، خاتمه پیدا می‌کند. مطالعه‌ای این بخش به مربیان کمک می‌کند تا رویکردهای جدیدی و کارآمدی را برای افزایش مهارت‌های ورزشکارانِ تیمی با انجام تمرین‌های اثربخش، در پیش بگیرند. نویسنده‌های این اثر، توضیحاتی درباره‌ی خستگی ناشی از تمرین، نیازمندی‌های فیزیولوژیکِ ورزشکاران، آمادگی عضلانی، آمادگی جسمانی، و انواع تمرین و اصول انجام آن‌ها را در بخش پایانی گنجانده‌اند. در انتهای تمامی فصل‌های کتاب،‌ خلاصه‌ای از مطالبِ هر فصل قرار دارد تا چکیده‌ای از اطلاعات لازم برای افزایش مهارت‌های مربیگری در اختیار مربیانِ ورزش‌های تیمی قرار بگیرد.

کتاب اصول مربیگری ورزشی را انتشارات حتمی، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی مربیانِ رشته‌های تیمی که به‌ دنبال روش‌‌های جدید و امروزی برای افزایش مهارت‌های ورزشکارانِ تیمی می‌گردند، مخاطب‌های اصلی این کتاب به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی برای ورزشکارانِ تیمی نیز خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی می‌خوانیم

دنیای ورزشکاران امروز بیشتر از همیشه چالش‌برانگیز است فشارها و خواسته‌هایی که شما به عنوان یک مربی با آن‌ها مواجه می‌شوید زیاد هستند. ورزشکاران به دنبال تیم‌ها، برنامه‌ها و مدارسی هستند که مربیان آن‌ها بتواند با ورزشکاران محترمانه گفتگو کند.

موفقیت در هر نوع ارتباط بستگی به واضح و مؤثر بودن پیام دارد. هنگامی که پیام فرستاده می‌شود، فرستنده و گیرنده پیام باید درک معین و روشنی از محتوای پیام داشته باشند. پیام نباید به غیر از آنچه که منظور فرستنده آن است، قابل تفسیر و فهم دیگری باشد. پیام می‌تواند بسیار ساده باشد، اما هنگامی که روابط تیره و مختل می‌شود، معمولاً عدم ارتباط مؤثر باعث تیرگی می شود. زمانی که شرایط سختی در یک تیم به‌وجود می‌آید که حتماً هم به وجود خواهد آمد، ورزشکاران انتظار رفتار شایسته ای را دارند. یک ارتباط خوب کلید انتقال پیام و در نتیجه کلید کارآمدتر بودن شما در نقش یک مربی است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: فلسفه مربیگری
فصل دوم: وظایف مربی
فصل سوم: سبک‌های رهبری
فصل چهارم: روانشناسی ورزشی
فصل پنجم: ارتباطات
فصل ششم: تئوری و متدولوژی تمرین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-355-016-2
موضوع کتابکتاب‌های مربیگری
قیمت نسخه الکترونیک
۶۴۵۰۰ ۳۲,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی

برای دریافت کتاب اصول مربیگری ورزشی با تاکید بر رشته‌های تیمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.