معرفی و دانلود کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال

با کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال، دیگر دغدغه‌ای برای ارتقای سطح فوتبال شاگردان خود نخواهید داشت. میرکو مازانتینی و سیمون بامباردیری، نگارندگان این اثر خودآموز، قصد دارند به معلمان و مربیان ورزشی در برنامه‌ریزی و طراحی تمرینات حرکتی فوتبال کودکان یاری برسانند و مخاطبان خود را با نیاز‌ها و اصول اجرایی این تمرینات برای گروه سنی زیر ده سال آشنا سازند.

درباره‌‌ی کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال

موفق‌ترین مربیان فوتبال دنیا، تمرینات ورزشی شاگردان خود را از دوران کودکی و سنین پایین پیگیری می‌کنند. میرکو مازانتینی (Mirko Mazzantini) و سیمون بامباردیری (Simone Bombardieri) نویسندگان کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال (Youth Academy Training Program U5-U8 - New Methodology from Italian Serie 'A' Coaches) نیز چنین رؤیایی را برای فوتبالیست‌های کوچک و آینده‌ساز دنیا در سر دارند. مخاطب اصلی این دو نویسنده و مربی خوش‌سابقه‌ی فوتبال، مربیان و معلمان ورزشی کودکان هستند. آن‌ها به خوانندگان خود ثابت می‌کنند که با طراحی و اجرای تمرینات اصولی و مستمر در دوره‌ی سنی رشد بازیکنان، می‌توان اثرات شگفت‌انگیزی را در آینده‌ی حرفه‌ای آن‌ها مشاهده کرد.

تمرکز اصلی نگارندگان کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال، بر کوچک‌ترین گروه سنی مجاز برای تمرینات ورزش فوتبال یعنی سنین 5 تا 8 سال است و تمامی حرکات و تمرینات این کتاب مطابق با نیاز‌سنجی و توانمندی‌های بدنی و روانی این گروه سنی تنظیم گردیده است. میرکو مازانتینی و سیمون بامباردیری که خود از اعضای حرفه‌ای آکادمی فوتبال ایتالیا هستند، برای طراحی این تمرینات از جدید‌ترین متد‌های آموزشی‌ روز دنیا کمک می‌گیرند و حاصل سال‌ها مطالعه و تجربه مستقیم در مستطیل سبز را به کار می‌بندند.

کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال، پایانی برای تمرینات تکراری و کم‌بازده و شروع فصلی از تمرینات متنوع و نتیجه‌بخش خواهد بود؛ تمریناتی که می‌تواند اشتیاق و هیجان بازیکنان کوچک فوتبال را چندبرابر کند و میزان پشتکار و جدیت آن‌ها در اجرای حرکات را بالاتر ببرد. این اثر شامل بیش از 100 حرکت تمرینی مختلف است که در قالب بیست جلسه به مخاطب ارائه می‌شود. هریک از این تمرینات، بر پرورش و تقویت یک یا چند مهارت حرکتی بازیکنان تمرکز دارند و در انتهای فصل، سطح بازیکن را تا حد قابل توجهی ارتقا خواهند داد.

البته مطالب کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال، به تمرینات حرکتی محدود نخواهد شد. همان‌طور که می‌دانیم یکی از نیاز‌های اولیه‌ی تمرین با کودکان، آشنایی با مؤلفه‌های مهمی مثل میزان توانمندی جسمانی، مهارت‌های حرکتی و هدف‌گذاری اصولی برای اجرای تکنیک‌ها و تاکتیک‌هاست. به‌عبارتی مربی خوب و حرفه‌ای آن مربی‌ای خواهد بود که علاوه‌بر اجرای اصولی تمرینات، بتواند بر نیاز‌ها و روحیات گروه سنی شاگردان خود نیز شناخت کافی داشته باشد. خوشبختانه میرکو مازانتینی و سیمون بامباردیری، نویسندگان این اثر، با توجه به سابقه‌ی خوبی که دارند، در بخش ابتدایی اثر خود توجه کافی به این موضوع نشان داده‌اند. آن‌ها پیش از آغاز تمرینات حرکتی، شرح کاملی از مباحث تئوری و علمی که هر مربی ورزشی باید از آن خبر داشته باشد را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند.

از دیگر ویژگی‌های جذاب کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال، مجموعه تصاویر رنگی کتاب است که در کنار توضیحات، به آموزش و اجرای صحیح تمرینات کمک ویژه‌ای می‌کند. همچنین نویسندگان این خودآموز سعی داشته‌اند تاحدامکان از بیان روان و کاربردی در شرح حرکات کمک بگیرند. درنهایت، کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال را می‌توان یکی از نمونه‌های کامل از آموزش فوتبال برای گروه سنی زیر ده سال دانست؛ اثری که فراتر از یک کتاب تمرینی ساده عمل می‌کند و اجرای متد‌های نوین و پیشرفته‌‌ای را در جهان فوتبال نوید می‌دهد. این کتاب اولین‌بار در سال 2013 منتشر شده و نسخه‌ی فارسی آن کاری از انتشارات حتمی است. ترجمه‌ی فارسی این اثر خواندنی را علی ظهیری، امید رفیعی دولت آبادی و نصیبه حاتمی برعهده داشته‌اند.

کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به رشته‌های تربیت بدنی و به‌ویژه ورزش فوتبال، و مربیان ورزشی خوانندگان اصلی این اثر کاربردی خواهند بود.

در بخشی از کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال می‌خوانیم

مرحله نهایی به بازی اختصاص داده ‌می‌شود. بازی برای مربی به منظور بررسی پیشرفت گروه حائز اهمیت است. هم‌چنین بسیاری از مربیان تمایل دارند ببینند بازیکنان در یک موقعیت گروهی سازماندهی‌شده چگونه عمل می‌کنند و از بازیکنان می‌خواهند که توپ را پاس دهند. اولویت ما کاملا برعکس است زیرا نه‌تنها بر اساس نتایج زودهنگام نیست، بلکه تلاش برای شبیه‌سازی، تمام مهارت‌هایی است که در طول جلسه، حتی در این مرحله، روی آن‌ها کار شده است.

ما از بازیکنان خواهیم خواست با دریبل کردن، دویدن با توپ، کنترل توپ و فریب‌ها و اهدافی که بازیکنان در طول جلسه روی آن کار کردند، بازی را به طور شخصی اجرا کنند.

از نظر ما با داشتن این نوع نگرش به بازی، ما می‌توانیم شبیه‌سازی را انجام داده و روی برخی جنبه‌های شخصیتی و ویژگی افراد کار کنیم مانند به دست آوردن اعتماد به نفس برای تلاش و اجرای بازی انفرادی با خلاقیت و بدون ترس؛ نشانه‌هایی که امروزه در بازیکنان به ندرت دیده می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال
نویسنده،
مترجمعلی ظهیری، امید رفیعی دولت آبادی، نصیبه حاتمی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات111
زبانفارسی
شابک978-600-355-208-1
موضوع کتابکتاب‌های ورزش فوتبال، کتاب‌های مربیگری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال

برای دریافت کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 5 تا 8 سال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.