معرفی و دانلود کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام: ویژه مربیان پرورش اندام و بدنسازی

عکس جلد کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام: ویژه مربیان پرورش اندام و بدنسازی
قیمت:
۱۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام: ویژه مربیان پرورش اندام و بدنسازی

کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام، اثری برای آشنایی با سازوکارهای جدید در بهینه‌سازیِ اجرای حرکت‌های ورزشی است. مقصود نبیل پور، نویسنده‌ی کتاب و مدرس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، اطلاعات سودمندی برای انجام تمرین‌هایی جدید و پرفایده‌ برای افزایش حجمِ عضله‌ها و قدرتمند‌تر کردن‌ آن‌ها در این اثر گنجانده‌ است.

درباره‌ی کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام

کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام، منبعی پرفایده‌ برای آشنایی با روش‌های جدیدِ انجام تمرین‌های ورزشی با هدف رسیدن به اندامی تنومند و ورزیده‌ است. مقصود نبیل‌ پور، نویسنده‌ی کتاب، تجربه‌های ارزشمندِ مربیگری و فعالیت در حوزه‌ی پرورش‌ اندام را در این اثر با خواننده به‌اشتراک گذاشته‌است. سازوکارهای تمرینی که ورزشکاران تاکنون از آن برای تنومند کردن اندام خود استفاده می‌کردند، در دنیای پرورش‌ اندامِ حرفه‌ای، اثربخش نیست. در نتیجه نویسنده‌ی کتاب، سازوکارهایی نوین را برای بهینه‌سازی حرکت‌های ورزشی در این اثر مطرح ‌کرده‌ است. محتوای آموزشیِ این اثر در کنار متن با تصاویر و نمودارهایی واضح و گویا مطرح شده تا درک کاملی از انجام تمرین‌های ورزشی در ذهن خواننده شکل بگیرد. آموزش‌های کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام، با در نظر گرفتن شرایطِ مختلفِ بدنِ ورزشکاران مطرح شده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام

مطالب کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام با توضیحاتی درباره‌ی اصول و مبانی تمرین‌های مقاومتی، آغاز می‌شود. منظور از تمرین‌های مقاومتی در بدنسازی، حرکاتی است که با استفاده از وزنه، کش یا مقاومت بدن، عضلات را تحت فشار قرار می‌دهد. فشار وارده بر عضله‌ها، رشد و تقویت آن‌ها را به‌ دنبال دارد. تمرین‌های مقاومتی عموماً حرکات ترکیبی مانند اسکوات، ددلیفت و پرس سینه را تشکیل می‌دهند. هدف اصلی از انجام این تمرین‌ها، افزایش قدرت، حجم عضلات و بهبود عملکرد فیزیکی بدن است. پس از آشنایی با اصول تمرین‌های مقاومتی، با روش‌های صحیحِ تعداد دوره‌های انجام تمرین، فاصله‌ی استراحت، زاویه‌ی انقباض عضله و ریکاوری آشنا می‌شوید و روش شناخت واکنش‌های بدن را یاد می‌گیرید. مقصود نبیل پور در بخش دوم کتاب، به توضیحِ سیستم‌های تمرینی پرداخته‌ است. تمامی سازوکارهای تمرینیِ لازم برای تقویت عضله‌ها و داشتن بدنی تنومند را در این بخش مطالعه می‌کنید.

کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام را انتشارات حتمی، چاپ و روانه‌ی بازار کرده‌ است.

کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان به پرورش اندام، مخاطب‌های اصلی کتاب حاضر به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام برای مربیان و فعالینِ این رشته نیز سودمند و کاربردی است.

در بخشی از کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام: ویژه مربیان پرورش اندام و بدنسازی می‌خوانیم

گفته می شود که استفاده از حرکات کششی مناسب پس از اجرای هر کدام از ست‌های تمرینی که با استفاده از تکنیک تکرارهای ناقص انجام می‌شود، ضروری است؛ زیرا حرکات کششی موجب تجزیه شدن هرچه سریع‌تر اسید لاکتیک شده و به تسریع ریکاوری عضلات کمک می‌کند یا بعد از هر ست با تکنیک تکرارهای ناقص یک ست با دامنه کامل از همان حرکت را انجام داده با این عمل موجب تشدید فشار بر عضلات شده و در بهبود کیفیت عضله‌سازی نیز مؤثر واقع می‌شود. استفاده از سیستم استاتیک ایزومتریک پس از ست‌های این تکنیک نیز توصیه شده است. بدین معنی که عضلات را با نهایت انقباضی که می‌توان در حداکثر مدت زمانی که برای ورزشکار مقدور است، به صورت منقبض شده نگه دارد. از اصلی‌ترین زیرمجموعه‌های این تکنیک می‌توان به تکنیک پیش خستگی اشاره کرد. به عنوان مثال برای این نوع از تکنیک پیش خستگی می‌توان پشت بازو، سرشانه‌ها و سینه را مثال زد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: اصول و مبانی تمرینات مقاومتی
فصل دوم: سیستم‌های تمرینی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام: ویژه مربیان پرورش اندام و بدنسازی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات161
زبانفارسی
شابک978-600-355-034-6
موضوع کتابکتاب‌های بدنسازی و پرورش اندام، کتاب‌های مربیگری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام

برای دریافت کتاب سیستم‌های تمرین در پرورش اندام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.