معرفی و دانلود کتاب تحریک الکتریکی عضلات: آشکار کردن قدرت شما

عکس جلد کتاب تحریک الکتریکی عضلات: آشکار کردن قدرت شما
قیمت:
۹۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تحریک الکتریکی عضلات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تحریک الکتریکی عضلات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تحریک الکتریکی عضلات: آشکار کردن قدرت شما

کتاب تحریک الکتریکی عضلات: آشکار کردن قدرت شما اثری از الناز بهرامی است. این کتاب به شما می‌گوید که چگونه به‌واسطه‌ی جریان‌های الکتریکی قادر خواهید بود میزان قدرت عضلات و ماهیچه‌های خود را تشخیص دهید. به‌طور کلی این کتاب به معرفی تمرینات EMS می‌پردازد. تمریناتی با استفاده از تحریک الکتریکی که در طی آن تمام عضلات شما به‌طور همزمان فعالیت می‌کنند و باعث افزایش حجم و قدرت در بدن شما می‌شود. این کتاب از اعتبار علمی مناسبی برخوردار است.

درباره‌ی کتاب تحریک الکتریکی عضلات

ممکن است تابه‌حال در مورد تمرینات EMS شنیده باشید. تمریناتی که به‌واسطه‌ی تحریک الکتریکی عضلات طراحی شده‌اند. این تمرینات به‌شیوه‌ای مدون شده‌اند که در طی آن تمامی عضلات شما به‌طور همزمان و با تحمل یک میزان فشار استاندارد، واکنش نشان می‌دهند. در واقع، این تمرینات برای این شکل گرفته‌اند تا ورزشکاران و بدنسازان بتوانند میزان قدرت بدن خود را بازشناسند و به‌واسطه‌ی این تحریک الکتریکی توانایی‌های خود را افزایش دهند.

لازم به ذکر است که تمرینات EMS در طول سال‌های اخیر در سراسر دنیا آزمایش شده‌اند و به‌لحاظ پزشکی و علمی نیز تحقیقاتی در باب آن‌ها صورت گرفته است. نتایج علمی و پزشکی عنوان کرده‌اند که نه تنها این تمرینات هیچ آسیبی به بدن نمی‌رسانند بلکه در جهت افزایش سلامت یک بدن‌ساز نقش مهمی ایفا می‌کنند. این تمرینات برای بدن‌سازان می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. در دنیای پرسرعت امروز که افراد در تلاش هستند هرچه سریع‌تر به نتیجه‌ی مورد نظر دست یابند، تمرینات EMS برای نتیجه‌گیری سریع‌تر در راستای دست‌یابی به اندام دلخواه طراحی شده‌اند. با این تمرینات شما قادر خواهید بود بدن خود را دقیق‌تر و بهتر با نتیجه‌ای که در سر دارید هماهنگ کنید.

معرفی و دانلود کتاب تحریک الکتریکی عضلات

برای آنکه بتوان این تمرینات را به درستی انجام داد، باید به‌خوبی از جزئیات آن شناخت پیدا کرد. کتاب تحریک الکتریکی عضلات نوشته‌ی الناز بهرامی در همین راستا منتشر شده است. در این اثر، مؤلف به‌صورت گام‌به‌گام شرح داده که برای انجام تمرینات مورد نظر باید از چه تمهیداتی بهره ببرید، بدن خود را چگونه آماده کنید. برای اجرای دقیق و درست این سبک از تمرینات بدن‌سازی نیاز است که به‌خوبی از برنامه‌ی ورزشی خود آگاه باشید و با اصول مشخصی مسیر مورد نظر خود را طی کنید. این کتاب کوشش دارد تا نیازهای متنوع شما در این زمینه را برطرف کند و مجموعه‌‌ای از داده‌های علمی و آزمایش‌شده در این حوزه را پوشش داده است.

باید گفت که الناز بهرامی در نوشتن مطالب این کتاب از منابع و مراجع معتبری بهره برده است. در واقع، کتاب تحریک الکتریکی عضلات را باید یک اثر معتبر و علمی خطاب کرد که قصد دارد با نثری شفاف و روان اطلاعات به‌دست آمده در این حوزه را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. مطالبی که می‌خوانید توسط متخصصان، مربیان و پزشکان ورزشی تأیید شده و در سراسر دنیا از تمرینات تحریک الکتریکی عضلات برای افزایش کیفیت بدن بهره برده می‌شود. کتاب تحریک الکتریکی عضلات نوشته‌ی الناز بهرامی توسط انتشارات روزآموز منتشر شده است.

کتاب تحریک الکتریکی عضلات برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به بدن‌سازان، ورزشکاران و مربیان ورزشی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب تحریک الکتریکی عضلات: آشکار کردن قدرت شما می‌خوانیم

در سنین کودکی برای رفع ناهنجاری‌های اسکلتی نمی‌توان از EMS بهره برد زیرا سن مجاز به تمرین با این دستگاه از شانزده سال به بالا توصیه شده است و فقط می‌توان به پزشک متخصص طب فیزیک و یا متخصص حرکات اصلاحی مراجعه و کودک را تحت درمان قرار دارد. خیلی از والدین تصور می‌کنند که حرکات اصلاحی هیچ تاثیری بر بهبود سلامت و بازگشت به روند طبیعی در کودک نخواهد داشت و معتقد هستند که جراحی بهترین و مطمئن‌ترین راه برای درمان ناهنجاری اسکلتی کودکشان است، اما کاملا در اشتباه هستند زیرا حرکات اصلاحی هیچ گونه دوره نقاهتی ندارد و عوارض ثانویه‌ای که جراحی بر بدن کودک باقی خواهد گذاشت را حرکات اصلاحی ندارد. خیلی به‌ندرت ممکن است که ناهنجاری و آسیب ثانویه‌ای رخ دهد که تنها راه درمان و بهبود آن عمل جراحی باشد. از سنین نوجوانی به بالا بدون نگرانی، می‌توان از EMS برای بهبود مشکلات و ناهنجاری‌های اسکلتی بهره‌مند شد.

همانطور که می‌دانید ضعف عضلات یکی از عوامل مهم در ایجاد ناهنجاری‌های اسکلتی است که به دنبال آن کوتاهی و ضعف در تاندون‌ها و لیگامنت‌ها ایجاد می‌شود و در نهایت اسکلت را از حالت و فرم طبیعی خارج می‌کند مثل پای پرانتزی که بخاطر ضعف عضلات ساق پا و کوتاهی تاندون آشیل به وجود می‌آید. همچنین یکی از کارهایی که‌ ای‌ام‌اس می‌توان انجام داد تقویت عضلات و عضله‌سازی بود که در این مبحث با بستن پدهای‌ ای‌ام‌اس بر روی عضوی که دچار بدشکلی و ناهنجاری شده می‌توان به تقویت عضلات ناحیه مذکور کمک کرد و به مرور زمان فرد اذعان می‌دارد که مشکل بدفرمی یا مشکل الگوی حرکتی در بدن وی کمرنگ و کمرنگ‌تر شده و در نهایت کاملا از بین رفته. برای تاثیر بیشتر بر رفع ناهنجاری‌های بدن به مربیان عزیز‌ ای‌ام‌اس پیشنهاد می‌شود که ده دقیقه اول از هر جلسه برنامه هوازی فعال شود و پانزده دقیقه بعد را برنامه عضله‌سازی فعال شود که تاثیر تمرین بیشتر شود و این را بدانیم که برای همه اعضای بدن می‌توانیم با EMS به رفع ناهنجاری آن قسمت از عضو کمک کنیم البته اگر در کنار مربی‌ای‌ام اس یک متخصص حرکات اصلاحی نیز حضور داشته باشد می‌توانند با یک همکاری قوی و ایجاد یک تیم کاری تخصصی خدماتی بزرگ و ارزنده برای تمام افرادی که نیازمند کمک این دو شخص هستند داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: معرفی تمرین تحریک الکتریکی عضلات (EMS)
فصل دوم: علم و دانش در فراسوی EMS
فصل سوم: مزایای آموزش EMS
فصل چهارم: انواع دستگاه‌های EMS
فصل پنجم: شروع تمرین EMS
فصل ششم: طراحی تمرینات EMS شما
فصل هفتم: راهنمای ایمنی برای تمرین EMS
فصل هشتم: ترکیب تمرینات EMS با تمرینات سنتی
فصل نهم: EMS برای ترمیم و بازیابی
فصل دهم: EMS برای مدیریت وزن
فصل یازدهم: پیشینه‌سازی قدرت و استقامت با EMS
فصل دوازدهم: داستان‌های واقعی موفقیت
فصل سیزدهم: چالش‌ها و اشتباهات رایج
فصل چهاردهم: برنامه‌ها و پروسه‌های آینده در آموزش EMS
فصل پانزدهم: ایجاد برنامه شخصی آموزش EMS
فصل شانزدهم: تحلیل حرکتی حرکات پایه در EMS
فصل هفدهم: تلفیق متدهای مختلف تمرینی با EMS
فصل هجدهم: تشریح برنامه‌های کاربردی دستگاه EMS
فصل نوزدهم: تاثیر متد تمرینی EMS بر...
فصل بیستم: سخن نویسنده کتاب با مربیان EMS
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تحریک الکتریکی عضلات: آشکار کردن قدرت شما
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات روزآموز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-600-6341-76-7
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تحریک الکتریکی عضلات

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تحریک الکتریکی عضلات

برای دریافت کتاب تحریک الکتریکی عضلات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.