معرفی و دانلود کتاب تمرین قدرتی برای مردان

برای دانلود قانونی کتاب تمرین قدرتی برای مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرین قدرتی برای مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرین قدرتی برای مردان

کتاب تمرین قدرتی برای مردان نوشته‌ی پائول کالینز راهنمایی جامع و کاربردی است که به واسطه‌ی تمریناتی اصولی و یک برنامه‌ی غذایی قصد دارد فرم عضلانی و قدرت شما را تقویت کرده و شما را به سطح بی‌سابقه‌ای از توانایی در ورزش برساند. نویسنده در این کتاب رویکردی اصولی، عملی و ساختارمند دارد و به واسطه‌ی آموزش‌های پله به پله‌ی خود استفاده از کتاب را برای همگان و با هر سطحی از تناسب اندام ممکن می‌سازد.

درباره‌ی کتاب تمرین قدرتی برای مردان

بدنسازی یک رشته‌ی ورزشی است که بر شکل دادن بدن از طریق تمرینات مقاومتی تدریجی تمرکز دارد. این رشته در پی رسیدن به کمال زیبایی‌شناختی است که بر اندازه و تقارن عضلات تاکید دارد. اگرچه ژنتیک نقش به سزایی در این امر دارد، اما سنگ بنای بدنسازی، تمرینات منظم و ساختارمند با وزنه است. تمرینات متنوع بدنسازی، عضلات مختلف را هدف قرار می‌دهند تا آن‌ها را به طور متعادل رشد داده و حجیم سازند. در این ورزش، تغذیه نیز به همان اندازه حیاتی است و مواد مغذی و مکمل‌ها برای رشد و ترمیم عضلات نیازند. یک رژیم غذایی غنی از پروتئین، کربوهیدرات و چربی‌های سالم، بدن را برای تمرینات شدید سوخت‌رسانی می‌کند.

در بدنسازی علاوه بر جنبه‌های فیزیکی، قدرت ذهنی نیز ضروری است. بدنسازی نیازمند انضباط، صبر و ممارست بی‌امان در پیگیری اهداف است. غلبه بر مشکلات و حفظ انگیزه نیازمند ذهنیت قوی است.

استراحت و ریکاوری نیز دو اصل مهمی هستند که اغلب در این ورزش نادیده گرفته می‌شوند اما برای ترمیم و رشد عضلات بسیار مهم هستند. خواب کافی و روزهای استراحت از تمرین بیش از حد و آسیب جلوگیری می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب تمرین قدرتی برای مردان

کتاب تمرینات قدرتی برای مردان (Strength training for men) نوشته پائول کالینز (Paul Collins) دیدگاهی منحصر به فرد در مورد بدنسازی ارائه می‌دهد. این کتاب به بررسی چگونگی تقویت عملکرد در تمرینات و ورزش‌های مختلف می‌پردازد. کالینز یک سیستم تمرینی معرفی می‌کند که قدرت پایه‌ی بدن را به شکلی باورنکردنی تقویت می‌کند. این کتاب متشکل از شش فصل است و هر فصل به جنبه‌ای متفاوت از بدنسازی تمرکز دارد. از عناوین فصل‌های این کتاب می‌توان به سیستم تمرینی تبدیل، قدرت پایه، توسعه قدرت مرکزی، تبدیل قدرت مرکب به توان، لیفت المپیکی و طراحی برنامه اشاره کرد.

پائول کالینز بر این باور است که قدرت مرکزی و پایه برای حفظ فرم صحیح، جلوگیری از آسیب و اجرای موثر حرکات ترکیبی ضروری است و با اولویت دادن به تقویت قدرت پایه‌، خوانندگان می‌توانند فیزیک کلی و توانایی ورزشی خود را بهبود بخشند.

ادغام اصول کتاب تمرینات قدرتی برای مردان با یک رژیم بدنسازی که در ضمیمه‌ی کتاب قرار داده شده، می‌تواند مزایای قابل توجهی داشته باشد. افراد می‌توانند با تقویت قدرت پایه‌ی بدن خود، وزنه‌های خود را افزایش داده و همچنین خطر آسیب دیدگی را کاهش دهند و به یک فیزیک متعادل‌ نیز دست پیدا کنند.

این کتاب به کوشش فرزاد بهاروند، مهری آزادی چگنی، آزاده کرمی نژاد، حسین دالوند، حسین فتح اللهی به فارسی ترجمه و توسط انتشارات حتمی به چاپ رسیده است.

کتاب تمرین قدرتی برای مردان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای بدنسازان، ورزشکاران و مربیان حوزه‌ی بدنسازی مفید و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب تمرین قدرتی برای مردان می‌خوانیم

تمرین قدرتی جزء کلیدی کسب موفقیت در بسیاری از ورزش‌ها و فعالیت‌های جسمانی محسوب می‌شود. هدف مرحله اول توسعه یک قدرت پایه و یکپارچه با تمرکز بر تقویت عضلانی ورزشکار از طریق اضافه بار تدریجی و به منظور اعمال نیروی بیشینه در برابر مقاومت می‌باشد؛ که این کار عمدتا با استفاده از وزنه‌های آزاد و دستگاه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

به منظور افزایش قدرت عضلات سینه، سه سر بازویی، شانه، کمر، دوسر بازویی، ساعد، نواحی تحتانی و فوقانی کمر، سرینی، همسترینگ، چهارسر ران و ساق پا تاکید این فصل بر حرکات اصلی می‌باشد. تمرین‌ها شامل حرکات تک مفصله و مجرد، و حرکات ترکیبی چندمفصله می‌باشد. بسیاری از تمرین‌های این فصل بخشی از الگوی حرکتی تمرین‌های پیشرفته مرحله 3 بوده و می‌توان به عنوان مرجع به آن‌ها اشاره نمود.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسنده
سخنی از مربی بدن
فصل 1: سیستم تمرینی تبدیل
فصل 2: مرحله اول: قدرت پایه
فصل 3: مرحله دوم: توسعه قدرت مرکزی
فصل 4: مرحله سوم: تبدیل قدرت مرکب به توان
فصل 5: مرحله چهارم: لیفت المپیکی - تبدیل توان
فصل 6: مرحله پنجم: طراحی برنامه
ضمیمه: برنامه تغذیه به منظور کسب قدرت بهینه، رشد عضله و افزایش توان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرین قدرتی برای مردان
نویسنده
مترجمفرزاد بهاروند، مهری آزادی چگنی، آزاده کرمی نژاد، حسین دالوند، حسین فتح اللهی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات187
زبانفارسی
شابک978-600-6904-01-6
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۴۵۰۰ ۸۷,۱۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمرین قدرتی برای مردان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تمرین قدرتی برای مردان

برای دریافت کتاب تمرین قدرتی برای مردان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.