معرفی و دانلود کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی

عکس جلد کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی

شاید مهم‌ترین ویژگی لازم برای یک کارآگاه درجه‌یک، کنجکاوی طبیعی باشد تا بتواند فوراً چیزی را که کاملاً درست به نظر نمی‌­رسد، تشخیص بدهد. قهرمان کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی، سربازرس ویلیام وارویک، دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد. این کتاب که یک تریلر معمایی و جنایی از جفری آرچر است، داستانی درباره‌ی قتل، انتقام و خیانت از این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز روایت می‌کند و با ماجراهایی تودرتو شما را تا انتهای داستان، مشتاق نگه می‌دارد.

درباره‌ی کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی

کارآگاه ویلیام وارویک از سن کم می‌خواست کارآگاه پلیس شود. پدر او یک وکیل سرشناس بود که علاقه داشت ویلیام راه او را ادامه دهد؛ اما ویلیام علی‌رغم مخالفت پدرش به نیروی پلیس متروپولیتن پیوست. کارآگاه ویلیام وارویک پس از حل پرونده‌ی تابلوی گمشده‌ی رامبراند و گیر انداختن عاصم رشیدی، فروشنده‌ی مواد مخدر، و افشای فساد گسترده در قلب نیروی پلیس متروپلیتن به‌عنوان یک کارآگاه خوش‌نام در اداره‌ی پلیس شناخته شد و حال جفری آرچر (Jeffrey Archer) در کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی (Over my dead body) داستانی دیگر از این کارآگاه را سرشار از هیجان و جذابیت خلق کرده است.

در آغاز کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی، ویلیام که در یک سفر تفریحی با کشتی به سر می‌برد، با جوانی به نام جیمز آشنا می‌شود که یادآور جوانی ویلیام است. جیمز از یک خانواده‌‌ی ثروتمند اسکاتلندی و جوانی هفده‌ساله است که برخلاف خواسته‌ی پدر و پدربزرگش، می‌خواهد پلیس شود و به اف‌بی‌آی ملحق شود. شباهت ویلیام و جیمز باعث می‌شود آن‌ دو حرف‌های زیادی برای گفتن با هم داشته باشند و به‌صورت حیرت‌انگیزی جذب یکدیگر شوند. علاوه‌ بر این، همراه جیمز، خانواده‌‌ی ثروتمندش نیز در کشتی مسافری حضور دارند. رویارویی این سلسه‌ی ثروتمند و قدرتمند اسکاتلندی با کارآگاه وارویک با قتلی همراه می‌شود. از طرف دیگر، یک سارق حرفه‌ای به نام مایلز فاکنر که پیش از این به‌خاطر سرقت یک نقاشی ارزشمند محکوم شده بود و همه گمان می‌کردند که کشته شده، در جایی دیگر سر بر آورده و در حال طرح توطئه‌ی جدیدی علیه ویلیام است.

معرفی و دانلود کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی

ویلیام وارویک در کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی با چند پرونده‌ی باز روبه‌روست. ازطرفی در کشتی با یک قتل مواجه می‌شود. از طرفی دیگر پیگیر به دام انداختن مایلز فاکنر است. خانواده‌های مافیایی روچ و ابوت نیز سر دیگر این ماجرا هستند که همواره مسئله‌سازند و حاضر به مدارا نخواهند شد. در این جلد از مجموعه‌ی کارآگاه ویلیام وارویک، مأمور مخفی و همکار ویلیام به نام راس هوگن نیز حضور دارد و اتفاقات وحشتناک و مهیجی در انتظار کارآگاهان است. این جلد از مجموعه را فروزان صاعدی ترجمه و انتشارات کامک منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کارآگاهی ویلیام وارویک

مجموعه‌ی کارآگاهی ویلیام وارویک (William Warwick) یک مجموعه داستان معمایی و جنایی نوشته‌ی جفری آرچر، سیاستمدار سابق و نویسنده‌ی انگلیسی است که در آن کارآگاهی به نام ویلیام وارویک با زنجیره‌ای از قتل‌، سرقت و تبهکاری مواجه می‌شود و چه بسا که در این بین عشق و زندگی را نیز تجربه می‌کند. مگه از رو جنازه‌م رد بشی جلد چهارم این تریلر جنایی است. جلدهای اول تا سوم این مجموعه به ترتیب بی‌دردسر، پنهان در ملأ عام و چشم‌پوشی نام دارند که انتشارات کامک آن‌ها را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی

  • یک کتاب فوق‌العاده برای هر تازه‌وارد که یک داستان‌نویس ماهر آن را نوشته است. (روزنامه‌ی ساندی اکسپرس)
  • یک مطالعه‌ی تکان‌دهنده. (روزنامه‌ی دیلی میل)
  • اگر جایزه‌ی نوبلی برای داستان‌سرایی وجود داشت، جفری آرچر برنده‌ی آن می‌شد. (روزنامه‌ی دیلی تلگراف)

کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی برای چه کسانی مناسب است؟

تمام کسانی که به رمان‌های کارآگاهی، هیجان‌انگیز و ماجراجویانه علاقه‌مند هستند، از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی می‌خوانیم

بث پرسید: «چی فکر می‌کنی؟»

ویلیام همان‌طور که گردنبند نفیس پشت ویترین فروشگاه جواهرات کشتی را تحسین می‌کرد، گفت: «خیلی باشکوهه. اگه تو گردن تو بود، حتی بهتر هم به نظر می‌رسید. جرئت دارم بپرسم چنده؟»

«خیلی بیشتر از محدوده‌ی قیمتی توئه، غارنشین. باید با یه بانکدار ازدواج می‌کردم.»

ویلیام نگاه دیگری به گردنبند انداخت و احساس گناه کرد. این سفر برای وقفه از کار بود، اما از وقتی سوار کشتی شده بودند، به‌ندرت بث را دیده بود. یوگا و به دنبال آن سخنرانی صبحگاهی و دیدن فیلمی در بعدازظهر با بهترین دوست جدیدش، کاترین ویتاکر، تقریباً او فارغ‌البال کرده بود، اما نه به‌طور کامل.

بث پاپیون ویلیام را صاف کرد و درحالی‌که تار مویی را از روی کت رسمی‌اش برمی‌داشت، گفت: «امشب باید بهتر از همیشه به نظر برسی. کاترین خیلی باحاله و من بی‌صبرانه منتظر دیدار همسرش هستم.»

ویلیام گفت: «آخرین باری که آقای جاستیس ویتاکر رو دیدم، توی جایگاه شهود بودم و اون بهم گفت که به نظرات من علاقه‌ای نداره و باید به شواهد بچسبم.»

بث وقتی ویلیام دستش را گرفت، خندید و آن‌ها به‌سمت اتاق غذاخوری روی عرشه رفتند. ویلیام وقتی از مقابل ویترینی پر از اسباب‌بازی گذشتند و یک قفسه‌ی خالی به چشمش آمد، با خودش لبخند زد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی
نویسنده
مترجمفروزان صاعدی
ناشر چاپیانتشارات کامک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات337
زبانفارسی
شابک978-622-93732-4-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی

برای دریافت کتاب کارآگاه وارویک 4: مگه از رو جنازه‌م رد بشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.