معرفی و دانلود کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟

عکس جلد کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟
قیمت:
۱۸۵۰۰ ۱۱,۱۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟

پس خط و خال‌های گورخر و زرافه کجا رفته‌اند؟ فاطمه سرمشقی، داستان‌نویس ماجراهای کودکانه، در کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟ قصه‌ای شیرین و بامزه از دنیای حیوانات را برای دوستان کوچک خود تعریف می‌کند. ماجرای داستان، از صبحی دل‌چسب و آفتابی و تصمیم دو رفیق برای سفری دوستانه آغاز می‌شود. گورخر و زرافه حالا برای ماجراجویی تازه‌ی خود آماده هستند؛ اما حوادث این سفر پرماجرا، عجیب‌وغریب‌تر از چیزی‌ست که تصور می‌کنند.

درباره‌‌ی کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟

قصه‌نویس ایرانی و خالق ماجراهای فانتزی برای کودکان، فاطمه سرمشقی، در اثر تازه‌ی خود یعنی کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟ خوانندگان خود را به یک گشت‌وگذار متفاوت در میان موجودات رنگارنگ جنگل دعوت می‌کند. شما هم دوست دارید با این ماجراجویی هیجان‌انگیز همراه شوید؟ پس همین حالا کتاب را باز کنید و به ماجرای خواندنی آن نگاهی بیاندازید. گورخر و زرافه، راویان این قصه‌ی شیرین و حوادث بامزه‌ی آن خواهند بود. آن‌ها اکنون سالیان سال است که دوستان صمیمی یک‌دیگر‌اند و خاطرات و تجربه‌های بسیاری در کنار هم دارند. اما ماجرای کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟ از تمام اتفاقاتی که تا به آن روز از سر گذرانده‌اند نیز عجیب‌تر خواهد بود. وقتی که گورخر و زرافه تصمیم به شروع یک گردش روزانه گرفتند، هوا از همیشه آفتابی و دل‌چسب‌تر بود، برای همین کسی تصور نمی‌کرد که در ادامه‌ی چنین روزی، طوفان و باد و بورانی شدید مقابلشان ظاهر شود. تازه این اول ماجراست. در ادامه‌، دوستان قصه‌ی ما حوادث مختلفی را پشت سر می‌گذارند. اما غافل‌گیرکننده‌ترین اتفاق، غیب‌ شدن یک‌باره‌ی خط و خال‌های روی بدنشان بود. بدن گورخر که تا آن روز کلی خطوط سیاه و سفید داشت، حالا یک‌دست و یک‌رنگ شده بود و زرافه‌ی داستان نیز اثری از خال‌های ریز و درشت همیشگی روی بدنش نمی‌دید. اما به راستی چه بلایی سر این دوستان جنگلی آمده؟ چه کسی خط و خال‌ها گوخر و زرافه‌ی بیچاره را برداشته؟

داستان کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟ یک ماجرای بامزه و سرگرم‌کننده برای شادی بخشیدن به ساعات فراغت کودکان است. فاطمه سرمشقی، این قصه‌ کوتاه را با جذابیت تمام برای خواننده تعریف می‌کند و عاطفه شفیعی راد نیز با تصویر‌سازی‌های ماهرانه‌ی خود جلوه‌ی ویژه‌ای به روند ماجرای آن می‌بخشد. داستان کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟ همچنین یک گزینه‌ی عالی برای طراحی یک نمایش کودکانه است و برای ساعات مطالعه در کنار والدین نیز می‌تواند انتخاب خوبی باشد. مربیان نیز می‌توانند با روخوانی این قصه، یک گفت‌وگوی آموزنده درباره‌ی ویژگی‌های خارق‌العاده‌ی حیوانات و تفاوت‌های زیبای دنیای طبیعت، با کودکان ترتیب دهند. گفتنی‌ست که این قصه با تلاش واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی فرهنگی، یعنی نشر پرنده آبی در دستان شما قرار گرفته.

کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟ برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این داستان را به کودکان 4 تا 7 سالی که عاشق دنیای حیوانات و قصه‌های جنگلی هستند پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟ می‌خوانیم

زرافه و گورخر به هر زحمتی که بود خودشان را به تپه‌ی شنی رساندند و همان‌جا چادر زدند. آن‌ها شب را همان خوابیدند. صبح که بیدار شدند، زرافه گفت: «انگار این‌جا چیزی عوض شده است». گورخر گفت: «بله! مثل این‌که وقتی خواب بودیم، یک‌ نفر چادرمان را با خود برده است». زرافه گفت: «و خط‌های سیاه تو را». گورخر گفت: «و همین‌طور خال‌های قهوه‌ای تو را».

زرافه و گورخر گفتند: «باید هرطور شده دزد را پیدا کنیم و چادر و خط و خال‌هایمان را پس بگیریم».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-288-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۵۰۰ ۱۱,۱۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟

برای دریافت کتاب چه کسی خط و خال‌ها را برداشته است؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.